Bambii`s dagbok

Ja blir sykt forvirret... :/ Blødningene skyldes mest sannsynlig hormoner.. Utredet både privat, og på riksen i oslo ifbm ivf så har tvingt meg til å slå meg til ro med det men... :(

Ja, men folk er forskjellige, så slå deg til ro med det, du. Det er sikkert lurt uansett [emoji5]
Håper spira di sitter snart og at kroppen sier klart og tydelig fra når det klaffer, så du slipper å tolke blødninger hele veien!
 
Nei men.... så tullete [emoji15] må være utrooolig frustrerende! Men du fikk positiv el-test? Pleier du å blø litt under eggløsning? [emoji848]
 
Nei men.... så tullete [emoji15] må være utrooolig frustrerende! Men du fikk positiv el-test? Pleier du å blø litt under eggløsning? [emoji848]

Fikk veldig positiv el test, bare flaks at jeg testet den ene kvelden.. dagen etter kjempe negativ igjen.. Pleier ikke å blø under el nei, men pleier å få en blødning 2-3 dager i etterkant. Men kan jo være ulikt fra syklus til syklus. har bare hatt litt brunlig utflod i etterkant så begynner å tenke at det kanskje har vært el? o_O:think005
 
Hvis det var EL som var for 3 dager siden er det 3 dpo ish idag.. Så lurer på om det er det jeg må ta utgangspunkt i? :p
De gangene jeg har fått positiv el test ifbm tr har blødningene kommet raskt etterpå typ 1-2 dager. Og nå er det 4 dager siden positiv el test.. hmm...
 
Æsj, så kjedelig med tullestreker og sykluser som ikke gir mening! Håper på full klaff for dere denne gangen :happy:
 
Mandag 6 DPO (tror jeg)

Merker brystvortene begynner å bli ømme slik som de pleier i midten av dpo land.. så det er jo et godt tegn at jeg kanskje er på rett telling igjen :)

Jeg må være dronningen av skyggestreker for fikk skygge igjen idag på ettermiddagsurin på BT. (Legger ut bilde med mobilen)
(Ja jeg vet...testegalskap :p)
 
9530008B-7419-4832-A70E-6EAB71F0DBF9.jpeg
 
I alle dager, kommer streken nesten med en gang også? Jeg ser den godt. Du må virkelig være dronninga av skyggestreker du [emoji33] de er jo så sterke og.. den kan ikke være positiv da? [emoji1]
 
8 dpo

Fått sopp (juhu!!) og en liten blødning idag..måtte bruke tampong.. tok en test når jeg kom hjem.. syns jeg kan se noe men ikke like sterk som den forrige dagen da...


EF91A7FC-A6F2-4CC3-A0C9-1BE68084B15D.jpeg
 
Back
Topp