Bambii`s dagbok

Herregud, disse testene gir jo så mye falskt håp [emoji17] skulle ikke vært lov! klem til deg [emoji173]️ håper du finner ut hvor du er i syklusen snart slik at du kan starte på nytt..
 
Herregud, disse testene gir jo så mye falskt håp [emoji17] skulle ikke vært lov! klem til deg [emoji173]️ håper du finner ut hvor du er i syklusen snart slik at du kan starte på nytt..

Takk, ja helt enig.. dette var faktisk noe av det tydligste jeg har sett ifht falsk test... :eek: :( Ja vil bare begynne på nytt nå!!
 
Æsj [emoji17] men du er sikker på at tr ikke har vært? Prøver du å ta el-tester?

Nei er ikke sikker men syns det var litt rart hvis tr skal ha vært 1-3 dager etter el og så vart i 14 dager av og på. :wtf: Ja tester for el og hadde positiv test igår.. men det har jeg hver syklus før tr.. så var slik forrige pp.. venta og venta og begynte å bruke monitor fikk høy og maks og så der kom tr.. så nå venter jeg spent.. men legger inn aksjer uansett disse dager :confused:o_O:oops:
 
Haha jeg dør.. det ble liksom med den lille blødningen.. så var det el og eggeløsningsblødning eller tr? Så kan være både starten på ny syklus og starten på dpo :hilarious::wtf:

Fikk bare lagt inn aksjer 2 dager før og en dag etter så spent på om det er nok hvis det var el som var nå..

Så ja.. enten CD 2 eller 1 dpo ELLER CD 43 :p haleluja
 
Hjelpes for noen vanskelige sykluser du har mtp alle disse blødningene. Aner man ikke hvorfor du har det sånn? [emoji30]
 
Hjelpes for noen vanskelige sykluser du har mtp alle disse blødningene. Aner man ikke hvorfor du har det sånn? [emoji30]

Ja blir sykt forvirret... :/ Blødningene skyldes mest sannsynlig hormoner.. Utredet både privat, og på riksen i oslo ifbm ivf så har tvingt meg til å slå meg til ro med det men... :(
 
Back
Topp