Bambii`s dagbok

Blødningene stoppet opp like rask som de kom.. Men håper tr lusker og lurer på vei nå :p
 
Nja hun kom liksom inn døra på mandag også bare gikk hun igjen :mad: Frekkeste... Men ser ut som hun er ute å lusker i hagen nå igjen... :wacky::bored:
Altså, da får hun bare pelle seg inn! Kan ikke luske rundt på kveldstid på det viset - tar seg rett og slett ikke ut! :meh:
 
Nja hun kom liksom inn døra på mandag også bare gikk hun igjen :mad: Frekkeste... Men ser ut som hun er ute å lusker i hagen nå igjen... :wacky::bored:
Jeg har også en slik tante for tiden. Helt håpløs! Tror hun har glemt bussen sin, eller kanskje bilen har fått motorstopp. Men altså, nå kan hun godt finne seg en taxi og dra seg på besøk... :wacky:
 
Nei jeg vei ikke helt :eek: Fikk tr i 2 dager 1 oktober... også ikke noe mer... (ingen positiv test heller).. Så idag 10 oktober (!!) begynte jeg å blø igjen... så nå vet jeg ikke om dette er tr? Må vell bare vente å se.. har testet med el tester nesten hver kveld også for å bare se om jeg klarer å finne ut hvor jeg er i syklusen.. men ingen positive eller i nærheten av positive...

Så ja kanskje idag er 1 cd? :p
 
Jeg har også en slik tante for tiden. Helt håpløs! Tror hun har glemt bussen sin, eller kanskje bilen har fått motorstopp. Men altså, nå kan hun godt finne seg en taxi og dra seg på besøk... :wacky:

Åh det er så utrolig kjedelig :( begynner å lure på om det er stress eller om det kan være forårsaket av bidro eller wildyam :confused: Ikke gøy når man ikke har oversikt og det drøyer så lenge mellom "hver sjangse" :(
 
Går treigt her... vet ikke om det kan skyldes stress eller at jeg tok bidro/wy for en stund siden... slutta med de nåda... Men begynte å blø idag så kanskje dette er cd 1? håper det da :)
Isj, så utrolig kjipt at syklusene skal være så rotete og langdryge!! :banghead: Håper med deg! CD1 og frisk start!! :happy:
 
Har lest igjennom hele tråden din nå, og må bare slenge meg på.... jeg er så spent på om det snart blir en liten spire på deg også!! <3 Masse lykke til!!
 
CD 13.
Vært ekstremt mye jobb og annet stress og mas siste ukene så ble en liten ufrivillig pause fra bv forumet :( Men nå er det snart el på gang her håper jeg :D

Negativ el test enn så lenge.. forventet om 1-2 dager så krysser fingrene :) Denne pp har jeg ikke prøvd ut noen form for tilskudd eller lignende, MEN jeg prøver ut softcups etter samleie nå rundt el :rolleyes: så veldig spent på det!! Overaskende lette å bruke, har aldri brukt menskopp før men det tror jeg søren meg er verdt å prøve.. merker ikke at den er der overhodet og ingen sæd renner ut :dance011
 
CD 13.
Vært ekstremt mye jobb og annet stress og mas siste ukene så ble en liten ufrivillig pause fra bv forumet :( Men nå er det snart el på gang her håper jeg :D

Negativ el test enn så lenge.. forventet om 1-2 dager så krysser fingrene :) Denne pp har jeg ikke prøvd ut noen form for tilskudd eller lignende, MEN jeg prøver ut softcups etter samleie nå rundt el :rolleyes: så veldig spent på det!! Overaskende lette å bruke, har aldri brukt menskopp før men det tror jeg søren meg er verdt å prøve.. merker ikke at den er der overhodet og ingen sæd renner ut :dance011
Åh! Så godt med snart el!! Jeg krysser fingrene!! Og foreløpig krysser jeg beina litt også! :joyful:
:dance011Banandans i vei! Nå blir det!! :Heartred
 
Åh! Så godt med snart el!! Jeg krysser fingrene!! Og foreløpig krysser jeg beina litt også! :joyful:
:dance011Banandans i vei! Nå blir det!! :Heartred

Ja haha blir jo sår i underlivet i disse dager!! Ler fortsatt av det du skrev.. hvert eneste sjekketriks gir utelling, en stk fornøyd mann med høy selvtilitt her ihvertfall :cool05:hilarious:
 
Back
Topp