Nei jeg tenkte jeg skulle være lur å ikke gjøre det... veldig lurt [emoji16] gjorde det etterhvert
Det er absolutt veldig lurt på alle måter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg tenkte jeg skulle være lur å ikke gjøre det... veldig lurt [emoji16] gjorde det etterhvert
Jeg fikk til da [emoji3] så nå har vi en fryser hvor ting ikke er iset fastDet er absolutt veldig lurt på alle måter![]()
Huff da! Stakkars! Håper det går fort over!Ligger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...
Huff da! Stakkars! Håper det går fort over!
SympatiklemFor å være ærlig så tviler jeg, han har en lang sykehistorie og det tar som regel 1-2 uker om ikke lenger hver gang [emoji14] Men hadde hvert fint om paracet og ibux snart ville hjulpet nok til at han sovnet![]()
God bedring til knøttetFor å være ærlig så tviler jeg, han har en lang sykehistorie og det tar som regel 1-2 uker om ikke lenger hver gang [emoji14] Men hadde hvert fint om paracet og ibux snart ville hjulpet nok til at han sovnet![]()
Hva slags serie er det?
Ligger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...
Stakkars, ikke noe kjekt
God morgen alle sammen
Takk for detSympatiklem
Håper du har fått sove noe i natt
Takk for detGod bedring til knøttet
Vi har fått sove litt, han mer enn meg trur jeg da [emoji23]Stakkars liten. Håper feberen sank, og at dere fikk dere noen timer med god søvn![]()
Uff da
Kult, bilde?Legokloss sendt avgårde på karneval