Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lite folk her i kveldMen. Skravlekveld? Og ingen innlegg fra jeg går i dusjen til jeg er ute etter lang dusj og tørket og påkledd?
Ingen skravling, mer nå [emoji119] fryseren frøs fast kluten min n0r jeg skulle vaske den etter å ha fjernet isenMen. Skravlekveld? Og ingen innlegg fra jeg går i dusjen til jeg er ute etter lang dusj og tørket og påkledd?
Men nå er jeg tilbake fra trening så da blir det andre boller [emoji14]Lite folk her i kveld
Hæ? Legge seg? [emoji26] jeg får ikke til det så tidlig, heldig er du!Lagt meg jeg
Ser serie daHæ? Legge seg? [emoji26] jeg får ikke til det så tidlig, heldig er du!
Åja, trodde du var sove-klar [emoji23]Ser serie da
Findus fiskegrateng...Så flink[emoji2] hva ble servert?
Hva slags serie er det?Da er vi ferdig med 2 episoder med Black sails. I morgen skal jeg kose meg med den nyeste greys episoden.
Da har jeg sofaen alene[emoji13]
Tenker du det som går på TV'n eller NetFlix eller lignende?Følger dere med på noen serier?
Ncis, Ncis New Orleans, Bones, Big bang Theory, Criminal mindsFølger dere med på noen serier?
Ingen skravling, mer nå [emoji119] fryseren frøs fast kluten min n0r jeg skulle vaske den etter å ha fjernet isen
Er så forvirrende når det blir skiftet bilde, tror jo det er nye som kommer tilSer at fler av de "gamle" traverne her inne har skiftet avatar/profilbilde...
Kanskje jeg også skal gjøre det..
Jeg har jo allerede en puppe mus, kanskje jeg skal følge opp med denne?
Er litt forvirrende, ja...Er så forvirrende når det blir skiftet bilde, tror jo det er nye som kommer til
Nei jeg tenkte jeg skulle være lur å ikke gjøre det... veldig lurt [emoji16] gjorde det etterhvertDu har husket å ta ut kontakta?