Ligger på fbKult, bilde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger på fbKult, bilde?
Så herlig daSå inntraff det mellomste ønsket seg mer enn bursdag på lekeland og i det hele tatt. Det den far out laaaangtids værmeldinga antydet da jeg planla men ikke kunne stole på.
Hun ønsket seg akebursdag.
I morgen har vi feiring på skolen.
Så utrolig kultLigger på fb
Høres ikke gøy ut.I går var mannen, foreldrene mine og jeg i middagsselskap til søskenbarnet mitt med familie. Fikk kjempegod mat, dessert og koste oss. Drakk 1 1/2 glass rødvin ila. kvelden. Ikke før vi var kommet hjem og etter litt kos med mannen, ble jeg überuggen og kastet opp. Noe som kan skje med meg i blant når jeg har drukket litt rødvin, ikke alltid jeg tåler det, virker det som. Og derfra eskalerte det fullstendig! Det kom masse, alle veier! Akkurat som om jeg hadde blitt matforgiftet, men mannen var helt fin, heldigvis. Skjønner ingenting jeg?
Eneste lyspunktet i det her er en kraftig detox, tarmskyll og slækk dag hjemme.
TakkSå utrolig kult
Hvor har du kjøpt den?Takk
Spørs bare om jeg skal sende ut melding til alle om dress og akebrett, opprinnelig har vi nemlig invitert til vanlig bursdag på skolen. For det var 6 grader og regn da vi inviterteSå herlig da
Så artig med legokloss da laget eller kjøpt kostyme?Legokloss sendt avgårde på karneval
Om det er mulighet for å ake på skolen hadde jeg detSpørs bare om jeg skal sende ut melding til alle om dress og akebrett, opprinnelig har vi nemlig invitert til vanlig bursdag på skolen. For det var 6 grader og regn da vi inviterte
Laget selvSå artig med legokloss da laget eller kjøpt kostyme?
Laget denselvHvor har du kjøpt den?
Så kultLaget selv
Litt mulighet. Men om ikke alle har med så er det litt knapt å være en voksen inne med de som ikke har klær (jeg kan ta med ekstra akebrett men har ikke så mye klær)Om det er mulighet for å ake på skolen hadde jeg det
Ser den ja..Litt mulighet. Men om ikke alle har med så er det litt knapt å være en voksen inne med de som ikke har klær (jeg kan ta med ekstra akebrett men har ikke så mye klær)
Laget selv
Imponerende, jeg bøyer meg i støvet.Laget denselv
Kjenner andre som reagerer ca så dårlig på rødvin. Noen av de tåler hvit pga det er garvesyra dd reagerer på.I går var mannen, foreldrene mine og jeg i middagsselskap til søskenbarnet mitt med familie. Fikk kjempegod mat, dessert og koste oss. Drakk 1 1/2 glass rødvin ila. kvelden. Ikke før vi var kommet hjem og etter litt kos med mannen, ble jeg überuggen og kastet opp. Noe som kan skje med meg i blant når jeg har drukket litt rødvin, ikke alltid jeg tåler det, virker det som. Og derfra eskalerte det fullstendig! Det kom masse, alle veier! Akkurat som om jeg hadde blitt matforgiftet, men mannen var helt fin, heldigvis. Skjønner ingenting jeg?
Eneste lyspunktet i det her er en kraftig detox, tarmskyll og slækk dag hjemme.
Stilig!!!Ser at fler av de "gamle" traverne her inne har skiftet avatar/profilbilde...
Kanskje jeg også skal gjøre det..
Jeg har jo allerede en puppe mus, kanskje jeg skal følge opp med denne?
Uff da. God bedring!Ligger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...