Ikke i bruk
Forumet er livet
Æsj!! God bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj!! God bedring!
Har dem karneval på skolen hos dere? Kult! Savner karneval jeg.Legokloss sendt avgårde på karneval
Takk for detUff da. God bedring!
Så trasig :/Skulle egentlig på hytta i vinterferien, men nå blir det ikke slik likevel.. Arg, gledet meg sånn til rolige dager med familien, men så må mannen plutselig jobbe (som alltid)
Kanskje sånn termingruppe utfordring hihiHva tror dere det er vi planlegger for mars da?
Du altså . Vet å få oss nyskjerrigTenk hvis det ikke er noe konkurranse i det hele tatt ...
Æsj!! God bedring!
Høres ikke gøy ut.
Masse god bedring
Jeg fikkdesverre ikke bidratt i gårMen. Skravlekveld? Og ingen innlegg fra jeg går i dusjen til jeg er ute etter lang dusj og tørket og påkledd?
Haha fristende å kjøpe til mannen hahaSer at fler av de "gamle" traverne her inne har skiftet avatar/profilbilde...
Kanskje jeg også skal gjøre det..
Jeg har jo allerede en puppe mus, kanskje jeg skal følge opp med denne?
Kjenner andre som reagerer ca så dårlig på rødvin. Noen av de tåler hvit pga det er garvesyra dd reagerer på.
Huff god bedringLigger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...
God morgenGod morgen alle sammen
Usj da
Åhhh så braSå inntraff det mellomste ønsket seg mer enn bursdag på lekeland og i det hele tatt. Det den far out laaaangtids værmeldinga antydet da jeg planla men ikke kunne stole på.
Hun ønsket seg akebursdag.
I morgen har vi feiring på skolen.
Åhh kult bilde?Legokloss sendt avgårde på karneval
Jeg overlever sola skinner jo her hjemme ogsåSå trasig :/
Flott detJeg overlever sola skinner jo her hjemme også
Sykdom her ogsåTakk for det
Hvordan går det der?