Kjedelig da.. guttungen eller? Masse god bedringSykdom her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig da.. guttungen eller? Masse god bedringSykdom her også
Ja stemmer. TakkKjedelig da.. guttungen eller? Masse god bedring
Skulle på hytten ,men avlyst pga sykdomSnart helg damer! Har dere noen spennende planer på tapeten for helga?
Skal heller ikke PÅ jobb før tirsdagen (hjemmekontor på mandag)Ikke på jobb før tirs nå og det er bra. I dag hadde jeg i utgangspunktet d-vakt. Nå sovnet lille vennen på sofaen her
Så greit da. Liker du hjemmekontor?Skal heller ikke PÅ jobb før tirsdagen (hjemmekontor på mandag)
Både og, veldig greit å være på kontoret sammen med kollegaene og to store skjermer fremfor laptopen.Så greit da. Liker du hjemmekontor?
Aha sånn ja. Greit å kunne ha den muligheten da. Jeg ksn jo ikke slikt. Mannen kanBåde og, veldig greit å være på kontoret sammen med kollegaene og to store skjermer fremfor laptopen.
Men vi får servicemann på besøk på mandagen så en av oss må være hjemme
Du som meg.Både og, veldig greit å være på kontoret sammen med kollegaene og to store skjermer fremfor laptopen.
Men vi får servicemann på besøk på mandagen så en av oss må være hjemme
Du kunne jo bare be pasientene komme hjem til degAha sånn ja. Greit å kunne ha den muligheten da. Jeg ksn jo ikke slikt. Mannen kan
Jepp, greit med muligheten, men ikke om jeg ikke måDu som meg.
Hjemmekontor er av og til praktisk. Men å dra på kontoret er det jeg foretrekker sånn til vanlig. (mulighet til hjemmekontor ved behov er dog gull)
Hehe har hatt de på besøk da,men en hel vakt blir vanskeligDu kunne jo bare be pasientene komme hjem til deg
Velger det bare når det er en grunn jaJepp, greit med muligheten, men ikke om jeg ikke må
Skulle på hytten ,men avlyst pga sykdom
Velger det bare når det er en grunn ja
Håndtverkere. Og nyoperert hund. Og noen timer på kvelden for å ta igjen tapt tid av ulike årsaker.
Takk for detDet var synd, men god bedring.
Så gøyDa har jeg sendt melding til mange mødre og fått svar fra en del. Det blir lek i snø med akebrett i morgen i stedet for lek i gymsal. Masse melk. Og litt havremelk. Er kjøpt inn til kakao
Ikke nå. Men det er grunn til at jeg har hatt hjemmekontor. Dengang var det vel akutt livmorbetennelse. Mannen var delvis hjemme på samme vis den gang det var skjoldbruskkjertelen. Hun har hatt et par alvorlige runder de siste årene og er nå 14,5 år gammel så vi vet at neste slike infeksjon trolig kan være slutten. Pga kronisk sykdom har hun også økt infeksjonsfare, men kryss i taket, det er halvannet år uten nå.Uff, er hunden blitt nyoperert? Håper det går bra med den og at det ikke var noe alvorlig?