♫ Skravletråd februar ♫

Snart helg damer! Har dere noen spennende planer på tapeten for helga? :)
 
Ikke på jobb før tirs nå og det er bra. I dag hadde jeg i utgangspunktet d-vakt. Nå sovnet lille vennen på sofaen her
 
Ikke på jobb før tirs nå og det er bra. I dag hadde jeg i utgangspunktet d-vakt. Nå sovnet lille vennen på sofaen her
Skal heller ikke jobb før tirsdagen (hjemmekontor på mandag)
 
Da har jeg sendt melding til mange mødre og fått svar fra en del. Det blir lek i snø med akebrett i morgen i stedet for lek i gymsal. Masse melk. Og litt havremelk. Er kjøpt inn til kakao
 
Både og, veldig greit å være på kontoret sammen med kollegaene og to store skjermer fremfor laptopen.
Men vi får servicemann på besøk på mandagen så en av oss må være hjemme
Du som meg.

Hjemmekontor er av og til praktisk. Men å dra på kontoret er det jeg foretrekker sånn til vanlig. (mulighet til hjemmekontor ved behov er dog gull)
 
Velger det bare når det er en grunn ja
Håndtverkere. Og nyoperert hund. Og noen timer på kvelden for å ta igjen tapt tid av ulike årsaker.

Uff, er hunden blitt nyoperert? Håper det går bra med den og at det ikke var noe alvorlig?
 
Da har jeg sendt melding til mange mødre og fått svar fra en del. Det blir lek i snø med akebrett i morgen i stedet for lek i gymsal. Masse melk. Og litt havremelk. Er kjøpt inn til kakao
Så gøy :)
 
Uff, er hunden blitt nyoperert? Håper det går bra med den og at det ikke var noe alvorlig?
Ikke nå. Men det er grunn til at jeg har hatt hjemmekontor. Dengang var det vel akutt livmorbetennelse. Mannen var delvis hjemme på samme vis den gang det var skjoldbruskkjertelen. Hun har hatt et par alvorlige runder de siste årene og er nå 14,5 år gammel så vi vet at neste slike infeksjon trolig kan være slutten. Pga kronisk sykdom har hun også økt infeksjonsfare, men kryss i taket, det er halvannet år uten nå.
 
Back
Topp