Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer liksom ikke se vesken ordentlig, det eneste jeg "ser" er hvor fort den hvite pusen vil bli skittenDen er ikke så stilfull og klassisk . Hardere på en måte. Men joo hadde ikke takket nei.
Skal ha gratinerte blåskjell i dag viHer blir det takeaway i dag. Lurer på noe kinamat
Hehe sånn tenker ikke jeg på .Jeg klarer liksom ikke se vesken ordentlig, det eneste jeg "ser" er hvor fort den hvite pusen vil bli skitten
Mannen min skulle nok likt å komme ..selv likerjeg ikke det gitt. KresenSkal ha gratinerte blåskjell i dag vi
Mer hvit jegMmmm, rødvin, elsker det
Vis vedlegget 219419
Våkna før jeg kom meg på kjøkkenet.Gjør det . Her sover guttungen på og av. Slapp stakkar
Avtalte med henne i morges. Hun fikk bestemme om jeg skulle.Det blir nok bra og ganske sikker på at bursdagsjenta blir fornøyd
Så frisk som hun kan. Så lenge det varer.Åh, får inderlig håpe at hun at hun er frisk og rask nå. [emoji813]red
Aha. Hvilken kake?Våkna før jeg kom meg på kjøkkenet.
Klart, via mannens pc. Å få pfd fra bhg ut på papir så jeg får levere lapp. Frist onsdag. Menmen...
Koker gele likevel. Men kaka tar jeg i kveld.
Vi skal ha hvit i kveld da.Mer hvit jeg
Kunne vert værre, jeg tåler laktose dårligere og dårligere jo eldre jeg blir. Og hadde lett ofra vin for å kunne spise Is og ost uten å tenke på det [emoji23]Ja, har innsett at rødvin ikke er en slager for meg lengre, men det er jo SÅ godt til tider...
Hahaha, er nok alderdommen som kicker inn ja!
Hmm langt fra noen ekspert og drikker stortsett bare 2 typer. Ene fra Jacob c og andre blue nunVi skal ha hvit i kveld da.
Har du en å anbefale?
Jeg hadde lett spist thai eller sushi selv i dag.Her blir det takeaway i dag. Lurer på noe kinamat
Dem er jeg ikke så glade i.Hmm langt fra noen ekspert og drikker stortsett bare 2 typer. Ene fra Jacob c og andre blue nun
Aha . Det liker jeg faktisk ikke. Men er litt kresen på fisk og sjømatJeg hadde lett spist thai eller sushi selv i dag.
Faktisk lurer jeg på om jeg ikke må ta turen og kjøpe sushi etterpå, har så lyst på det om dagen.
Nei skjønner det. Jeg er rimelig kjedelig når detkommer til vinDem er jeg ikke så glade i.
Har lyst på en chablis av en eller annen type
Det er ikke jegNei skjønner det. Jeg er rimelig kjedelig når detkommer til vin