♫ Skravletråd februar ♫

I går var mannen, foreldrene mine og jeg i middagsselskap til søskenbarnet mitt med familie. Fikk kjempegod mat, dessert og koste oss. Drakk 1 1/2 glass rødvin ila. kvelden. Ikke før vi var kommet hjem og etter litt kos med mannen, ble jeg überuggen og kastet opp. Noe som kan skje med meg i blant når jeg har drukket litt rødvin, ikke alltid jeg tåler det, virker det som. Og derfra eskalerte det fullstendig! Det kom masse, alle veier! Akkurat som om jeg hadde blitt matforgiftet, men mannen var helt fin, heldigvis. Skjønner ingenting jeg? :confused005

Eneste lyspunktet i det her er en kraftig detox, tarmskyll og slækk dag hjemme. :laughing002

Så kjedelig![emoji20] masse god bedring, håper det går fort over!
 
Æææh! Kan dere slutte å snakke om sushi da! Får så lyst på, men makter ikke å lage det i dag... :(
 
Har en favoritt, men det kjipe er at det visstnok er bestillingsvare og svindyr! Heter Prüm Essence.

Hva med Calles riesling da? Jazz´n er jo god. Og Chablis kanskje?
Prüm Essence er kun på kartong på polet til ca 375 så ikke så gal pris.
Har litt lyst på en eller annen type Chablis, men den er det flere av
 
Da har jeg sendt melding til mange mødre og fått svar fra en del. Det blir lek i snø med akebrett i morgen i stedet for lek i gymsal. Masse melk. Og litt havremelk. Er kjøpt inn til kakao

Det blir nok veldig moro!![emoji1][emoji1]
 
Snø!![emoji2] dere kan ikke endre da?
Jo, jeg har sendt ut melding til alle om at det blir skoleplana i stedet for gymsalen, vinterdress og gjerne akebrett heller enn kjole. Sålangt har 7 av 12 svart, og en sett (naboen informert på messenger i stedet for sms som hele bhg-gjengen) så da blir det nok ute

Ja, og kakao og pizzaboller og kake og gele inne sånn på slutten.
Hvor lang tid betegner man på det egentlig? Tenkte leke først fordi da slipper vi kle på 14 jenter, og varme dem med kakao etterpå. To timer selskap. 30-45 min før slutt inn for litt fôring?
 
Back
Topp