Legokloss sendt avgårde på karneval
Han er sikkert kul![emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legokloss sendt avgårde på karneval
Kunne vert værre, jeg tåler laktose dårligere og dårligere jo eldre jeg blir. Og hadde lett ofra vin for å kunne spise Is og ost uten å tenke på det [emoji23]
Uff da[emoji20] god bedring!
Ligger på fb
Mmmm, rødvin, elsker det
Vis vedlegget 219419
I går var mannen, foreldrene mine og jeg i middagsselskap til søskenbarnet mitt med familie. Fikk kjempegod mat, dessert og koste oss. Drakk 1 1/2 glass rødvin ila. kvelden. Ikke før vi var kommet hjem og etter litt kos med mannen, ble jeg überuggen og kastet opp. Noe som kan skje med meg i blant når jeg har drukket litt rødvin, ikke alltid jeg tåler det, virker det som. Og derfra eskalerte det fullstendig! Det kom masse, alle veier! Akkurat som om jeg hadde blitt matforgiftet, men mannen var helt fin, heldigvis. Skjønner ingenting jeg?
Eneste lyspunktet i det her er en kraftig detox, tarmskyll og slækk dag hjemme.
Skal ha gratinerte blåskjell i dag vi
Kaldt i dag altså. 11 minus brrrr
Usj sykere gutt her
Vi skal ha hvit i kveld da.
Har du en å anbefale?
Våkna før jeg kom meg på kjøkkenet.
Klart, via mannens pc. Å få pfd fra bhg ut på papir så jeg får levere lapp. Frist onsdag. Menmen...
Koker gele likevel. Men kaka tar jeg i kveld.
Bare midlertidig....Me too!! Men må vel slutte helt nå da...
Snart helg damer! Har dere noen spennende planer på tapeten for helga?
Ikke på jobb før tirs nå og det er bra. I dag hadde jeg i utgangspunktet d-vakt. Nå sovnet lille vennen på sofaen her
Prüm Essence er kun på kartong på polet til ca 375 så ikke så gal pris.Har en favoritt, men det kjipe er at det visstnok er bestillingsvare og svindyr! Heter Prüm Essence.
Hva med Calles riesling da? Jazz´n er jo god. Og Chablis kanskje?
Da har jeg sendt melding til mange mødre og fått svar fra en del. Det blir lek i snø med akebrett i morgen i stedet for lek i gymsal. Masse melk. Og litt havremelk. Er kjøpt inn til kakao
Bare midlertidig....
Jo, jeg har sendt ut melding til alle om at det blir skoleplana i stedet for gymsalen, vinterdress og gjerne akebrett heller enn kjole. Sålangt har 7 av 12 svart, og en sett (naboen informert på messenger i stedet for sms som hele bhg-gjengen) så da blir det nok uteSnø!![emoji2] dere kan ikke endre da?
Barneselskapet nå i morgen. Det toget var i familieselskapMere gelé?