Jeg derimot er ikke så veldig kresen på fisk og sjømat, med sushi klarer jeg bare ikkeAha . Det liker jeg faktisk ikke. Men er litt kresen på fisk og sjømat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg derimot er ikke så veldig kresen på fisk og sjømat, med sushi klarer jeg bare ikkeAha . Det liker jeg faktisk ikke. Men er litt kresen på fisk og sjømat
Mhm jeg er ikke helt der. Men jeg er jo nesten avholdsDet er ikke jeg
Elsker vin og dens varianter samt velge riktig type til riktig mat
Sushi er ekkelt . Eller ser jo fint og delikat ut men ellers takkJeg derimot er ikke så veldig kresen på fisk og sjømat, med sushi klarer jeg bare ikke
Men elsker meg jo påkjøkkenet daDet er ikke jeg
Elsker vin og dens varianter samt velge riktig type til riktig mat
Jeg brukte å spise masse sushi når jeg var veggis også. Fylt med tofu, gulrot, agurk, avocado, salat, og sånt. Smaker litt sjømat pga tangen/nori som brukes, men kan være veldig godt om det lages skikkelig [emoji4]Aha . Det liker jeg faktisk ikke. Men er litt kresen på fisk og sjømat
Ahh. Ja min søster og gubbe spiser det mye de er veganereJeg brukte å spise masse sushi når jeg var veggis også. Fylt med tofu, gulrot, agurk, avocado, salat, og sånt. Smaker litt sjømat pga tangen/nori som brukes, men kan være veldig godt om det lages skikkelig [emoji4]
Men, alle trenger ikke like alt heller [emoji23]
Har ikke fått en dårlig en anbefalt på polet enda. Flinke de som jobber der.Vi skal ha hvit i kveld da.
Har du en å anbefale?
Stas å få være med å bestemme litt daAvtalte med henne i morges. Hun fikk bestemme om jeg skulle.
Ja i Norge er veggis sushi vegansk. I Danmark bruker de av en aller anna merkelig grunn mye egg i sushi... weird.Ahh. Ja min søster og gubbe spiser det mye de er veganere
Ahh kjipt for de veganske danskeneJa i Norge er veggis sushi vegansk. I Danmark bruker de av en aller anna merkelig grunn mye egg i sushi... weird.
Men. Skravlekveld? Og ingen innlegg fra jeg går i dusjen til jeg er ute etter lang dusj og tørket og påkledd?
Da er vi ferdig med 2 episoder med Black sails. I morgen skal jeg kose meg med den nyeste greys episoden.
Da har jeg sofaen alene[emoji13]
Følger dere med på noen serier?
Ser at fler av de "gamle" traverne her inne har skiftet avatar/profilbilde...
Kanskje jeg også skal gjøre det..
Jeg har jo allerede en puppe mus, kanskje jeg skal følge opp med denne?
Ligger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...
Det går fint med meg, bare kroppen som sa ifra om at den er sliten ved å "streike", ikke første gang og blir garantert ikke siste gang[emoji23]God bedring til dere begge[emoji4]
God morgen alle sammen
Så inntraff det mellomste ønsket seg mer enn bursdag på lekeland og i det hele tatt. Det den far out laaaangtids værmeldinga antydet da jeg planla men ikke kunne stole på.
Hun ønsket seg akebursdag.
I morgen har vi feiring på skolen.