♫ Skravletråd februar ♫

Aha . Det liker jeg faktisk ikke. Men er litt kresen på fisk og sjømat
Jeg derimot er ikke så veldig kresen på fisk og sjømat, med sushi klarer jeg bare ikke
 
Aha . Det liker jeg faktisk ikke. Men er litt kresen på fisk og sjømat
Jeg brukte å spise masse sushi når jeg var veggis også. Fylt med tofu, gulrot, agurk, avocado, salat, og sånt. Smaker litt sjømat pga tangen/nori som brukes, men kan være veldig godt om det lages skikkelig [emoji4]

Men, alle trenger ikke like alt heller [emoji23]
 
Jeg brukte å spise masse sushi når jeg var veggis også. Fylt med tofu, gulrot, agurk, avocado, salat, og sånt. Smaker litt sjømat pga tangen/nori som brukes, men kan være veldig godt om det lages skikkelig [emoji4]

Men, alle trenger ikke like alt heller [emoji23]
Ahh. Ja min søster og gubbe spiser det mye de er veganere
 
Ahh. Ja min søster og gubbe spiser det mye de er veganere
Ja i Norge er veggis sushi vegansk. I Danmark bruker de av en aller anna merkelig grunn mye egg i sushi... weird.
 
Ligger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...

God bedring til dere begge[emoji4]
 
Rosa gele i kjøleskapet i skål

Grønn på benken skal inn i kjøleskapet snart for å bli kald, men ikke for stiv og legges oppi rosa når den er stiv nok.

Rød gele kokes snart og står fremme lenger. Skal bli kald men ikke stiv og slås over den grønne når den er stiv

Gele er enkelt. Men når man først har begynt med slik mange farger så forventer ungene det. Fortsatt lett. Tar bare mer tid.
 
God bedring til dere begge[emoji4]
Det går fint med meg, bare kroppen som sa ifra om at den er sliten ved å "streike", ikke første gang og blir garantert ikke siste gang[emoji23]

Småen småen derimot ligger nå å sover og så håper jeg han er litt bedre når han våkner :)
 
Så inntraff det mellomste ønsket seg mer enn bursdag på lekeland og i det hele tatt. Det den far out laaaangtids værmeldinga antydet da jeg planla men ikke kunne stole på.

Hun ønsket seg akebursdag.

I morgen har vi feiring på skolen.
1ec58465db780bf6b43f7fd4fb4971a6.jpg

Snø!![emoji2] dere kan ikke endre da?
 
Back
Topp