♫ Skravletråd februar ♫

Ja, nå satser jeg på at det blir gøy

At snøen holder seg (det er meldt snø i dag og i natt) og at det ikke er for surt i morgen og at de får kose seg)
 
Har ikke brukt å reagere SÅ kraftig, i verste fall kastet opp litt og fått litt hodepine... Lenge til jeg rører rødvin igjen, 3 måneder siden sist, nå tror jeg kanskje jeg bare skal kutte helt... :sad010
Jeg hadde kutta det helt om det var fare for at jeg reagerte så dårlig på det. Mye annet godt man kan drikke.

Og kan være akkurat en vin du reagerte mer på, eller en av de tvilsomme gledene ved å bli eldre.
 
Ikke på jobb før tirs nå og det er bra. I dag hadde jeg i utgangspunktet d-vakt. Nå sovnet lille vennen på sofaen her
Så greit å ha noen dager før neste vakt da :) har du startet å jobbe for fult eller jobber du bare ekstra?
 
Da har jeg sendt melding til mange mødre og fått svar fra en del. Det blir lek i snø med akebrett i morgen i stedet for lek i gymsal. Masse melk. Og litt havremelk. Er kjøpt inn til kakao
Det blir nok bra og ganske sikker på at bursdagsjenta blir fornøyd :D
 
Ikke nå. Men det er grunn til at jeg har hatt hjemmekontor. Dengang var det vel akutt livmorbetennelse. Mannen var delvis hjemme på samme vis den gang det var skjoldbruskkjertelen. Hun har hatt et par alvorlige runder de siste årene og er nå 14,5 år gammel så vi vet at neste slike infeksjon trolig kan være slutten. Pga kronisk sykdom har hun også økt infeksjonsfare, men kryss i taket, det er halvannet år uten nå.

Åh, får inderlig håpe at hun at hun er frisk og rask nå. :Heartred
 
Jeg hadde kutta det helt om det var fare for at jeg reagerte så dårlig på det. Mye annet godt man kan drikke.

Og kan være akkurat en vin du reagerte mer på, eller en av de tvilsomme gledene ved å bli eldre.

Ja, har innsett at rødvin ikke er en slager for meg lengre, men det er jo SÅ godt til tider... :angelic:

Hahaha, er nok alderdommen som kicker inn ja! ;)
 
Back
Topp