♫ Skravletråd februar ♫

Ligger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...
 
Ligger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...
Huff da! Stakkars! Håper det går fort over!
 
Huff da! Stakkars! Håper det går fort over!

For å være ærlig så tviler jeg, han har en lang sykehistorie og det tar som regel 1-2 uker om ikke lenger hver gang [emoji14] Men hadde hvert fint om paracet og ibux snart ville hjulpet nok til at han sovnet :)
 
For å være ærlig så tviler jeg, han har en lang sykehistorie og det tar som regel 1-2 uker om ikke lenger hver gang [emoji14] Men hadde hvert fint om paracet og ibux snart ville hjulpet nok til at han sovnet :)
Sympatiklem

Håper du har fått sove noe i natt
 
Ligger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...

Stakkars liten. Håper feberen sank, og at dere fikk dere noen timer med god søvn:)
 
Så inntraff det mellomste ønsket seg mer enn bursdag på lekeland og i det hele tatt. Det den far out laaaangtids værmeldinga antydet da jeg planla men ikke kunne stole på.

Hun ønsket seg akebursdag.

I morgen har vi feiring på skolen.
1ec58465db780bf6b43f7fd4fb4971a6.jpg
 
Back
Topp