Nei jeg tenkte jeg skulle være lur å ikke gjøre det... veldig lurt [emoji16] gjorde det etterhvert
Det er absolutt veldig lurt på alle måter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg tenkte jeg skulle være lur å ikke gjøre det... veldig lurt [emoji16] gjorde det etterhvert
Jeg fikk til da [emoji3] så nå har vi en fryser hvor ting ikke er iset fastDet er absolutt veldig lurt på alle måter
Huff da! Stakkars! Håper det går fort over!Ligger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...
Huff da! Stakkars! Håper det går fort over!
SympatiklemFor å være ærlig så tviler jeg, han har en lang sykehistorie og det tar som regel 1-2 uker om ikke lenger hver gang [emoji14] Men hadde hvert fint om paracet og ibux snart ville hjulpet nok til at han sovnet
God bedring til knøttetFor å være ærlig så tviler jeg, han har en lang sykehistorie og det tar som regel 1-2 uker om ikke lenger hver gang [emoji14] Men hadde hvert fint om paracet og ibux snart ville hjulpet nok til at han sovnet
Hva slags serie er det?
Ligger her med småen, jeg sovna ved 21 tiden da jeg ikke var i slaget. Ved 12 tiden våknet småen 39,6 i feber, så nå ligger vi å ser tv siden han ikke får sove mens vi håper feberen synker litt...
Stakkars, ikke noe kjekt
God morgen alle sammen
Takk for det Her har det hvert av og på, men vi har hvertfall fått sove littSympatiklem
Håper du har fått sove noe i natt
Takk for detGod bedring til knøttet
Vi har fått sove litt, han mer enn meg trur jeg da [emoji23]Stakkars liten. Håper feberen sank, og at dere fikk dere noen timer med god søvn
Uff da
Kult, bilde?Legokloss sendt avgårde på karneval