Fikk ikke time
Det var dumt[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke time
Får heller ha noen late dager i heimen [emoji14] vanligvis ville jeg ikke brydd meg nevneverdig, men nå er det så mange hormoner i kroppen at jeg fort kan bli litt grinete og overreagere [emoji23]
Det skal du jo hinte om.... Om vi klarer noe skravlmålHva tror dere det er vi planlegger for mars da?
Det gjør jeg garantertHåper du klarer å kose deg og slappe av hjemme også[emoji2]
Abra havn er toppDet er kjempe dyrt i dyreparken. Vi har for første gang bestilt overnatting i abra havn. 2 netter, med 3 dagersbilleter til badeland og park. Blir med denne ene gangen vi gjør det. Og de park billettene skal utnyttes til DE GRADER
Ligger på sofaen med en mer eller mindre sovende ettåring på puppen. Sliten, ikke helt i form, sent i seng i går og kort dubb i dag, så en liten hvil nå før middag er fint. Så kommer ungene straks og jeg skal ordne middag. For meg og ungene, mannen hjemme om halvannen time og så skal eldstemann på fotball mens jeg legger yngste.
I dag har eldste "laget" middag
Hva tror dere det er vi planlegger for mars da?
Tenk hvis det ikke er noe konkurranse i det hele tatt ...Jeg tror en type terminkonkurranse?[emoji2]
Tenk hvis det ikke er noe konkurranse i det hele tatt ...
Hele familien jaÅ, alle sammen da eller? Hørtes himla koselig ut
Det er jo å lage middag detEr en grunn til at jeg skrev "lage" middag, ikke lage middag
Han slo på ovnen, hentet Findus fiskegrateng i frysen, satte inn når ovnen var varm og stilte tiden.
Syns han var flink jeg, han må jo starte ett sted, og det å lære å bruke ovnen er en fin ting
Det har jegHåper du har hatt en fin dag på jobb[emoji2]
Egentlig ingentingHva tror dere det er vi planlegger for mars da?
Får i morgen daDet var dumt[emoji20]
JotakkGod bedring til lillesøster[emoji4]
HerligHele familien ja
Det har jeg
Gleder megHerlig
Får i morgen da