♫ Skravletråd februar ♫

Hmm, men så er kanskje ikke du selvstendig næringsdrivende og kan styre arbeidsdagen selv? ;) det er min mann... Derfor jwg blir så himla oppgitt når det skjer gang på gang...
Hahaha! Nei! [emoji23] jeg jobber i kommunen og regnes egentlig som assistent/helsearbeider av noe slag [emoji23] så her kan jeg plutselig få beskjed om at jeg MÅ på jobb.
 
Får heller ha noen late dager i heimen [emoji14] vanligvis ville jeg ikke brydd meg nevneverdig, men nå er det så mange hormoner i kroppen at jeg fort kan bli litt grinete og overreagere [emoji23]
 
Ligger på sofaen med en mer eller mindre sovende ettåring på puppen. Sliten, ikke helt i form, sent i seng i går og kort dubb i dag, så en liten hvil nå før middag er fint. Så kommer ungene straks og jeg skal ordne middag. For meg og ungene, mannen hjemme om halvannen time og så skal eldstemann på fotball mens jeg legger yngste.
 
I dag har eldste "laget" middag :)
 
Er en grunn til at jeg skrev "lage" middag, ikke lage middag [emoji14]
Han slo på ovnen, hentet Findus fiskegrateng i frysen, satte inn når ovnen var varm og stilte tiden.
Syns han var flink jeg, han må jo starte ett sted, og det å lære å bruke ovnen er en fin ting :)
Ja. Det er en fin plass å begynne det.

Omtrent like avansert middag som jeg "laget" i dag
Lite mat i huset. Orket ikke sette bilstoler i bilen mens det snødde så jeg brukte det vi hadde.

Fiskepinner
 
Morgen folkens. Ble vekt kl 5 i dag morges av en liten hundefrøken som måtte så veldig på do, den febrilske pipinga var liksom ikke til å ta feil av... så da var det å balle på seg flere lag med klær, og komme seg ut. Etter å ha fått brukt alle de tre posene jeg hadde i jakka, fikk man gått inn igjen. Men nytter ikke å sove da, når man uansett snart må stå opp.
Ikke favorittmåten min å starte dagen på.

Og bikkja hvis feil det er at jeg nå er gørrtrøtt, hva gjør hun? Jo hun snorka søtt på sofaen når jeg gikk ut døra. Tenker at ett hundeliv hos meg sikkert ikke er så ille :)

Røff start på dagen!![emoji849] jeg hadde dødd![emoji23]
 
Herlighet for en morgen.
Hadde glemt at frøkna hadde karneval IDAG! ikke neste tirsdag som jeg hadde fått for meg :P
Heldigvis hadde jeg alt klart. Men makan for et stress.
1 stk fornøyd hula hula jente forsvant inn i barnehagen. Hun mente hun ligna litt på Vaiana :P

Nå er jeg komme meg på jobb. 1 bøtte med kaffe på vei ned :P

Hoho, bra du husket det før det var for sent[emoji2]
 
Back
Topp