Fikk ikke timeGod morgen[emoji4] lege idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke timeGod morgen[emoji4] lege idag?
Skal til londonHerlig planer?
Ha ha å sånn jaSa bare at dersom du må bruke krykker, så får du awesome armmuskler. Håper du slipper det så klart og at det uansett ikke er noe alvorlig med foten din. God bedring!
Å, alle sammen da eller? Hørtes himla koselig utSkal til london
Hahaha! Nei! [emoji23] jeg jobber i kommunen og regnes egentlig som assistent/helsearbeider av noe slag [emoji23] så her kan jeg plutselig få beskjed om at jeg MÅ på jobb.Hmm, men så er kanskje ikke du selvstendig næringsdrivende og kan styre arbeidsdagen selv? det er min mann... Derfor jwg blir så himla oppgitt når det skjer gang på gang...
Da skjønner jeg deg veldig godtOrker ikke alene nei er 33+0 i morgen, og bekken på halv åtte funker dårlig når vi må gå i brønnen for å hente vann, gå et stykke for å komme opp til hytta (med mat, klær og alt som hører med) og strømmen har streiket der oppe
Hva sto på menyen?I dag har eldste "laget" middag
Er en grunn til at jeg skrev "lage" middag, ikke lage middagHva sto på menyen?
Ja. Det er en fin plass å begynne det.Er en grunn til at jeg skrev "lage" middag, ikke lage middag [emoji14]
Han slo på ovnen, hentet Findus fiskegrateng i frysen, satte inn når ovnen var varm og stilte tiden.
Syns han var flink jeg, han må jo starte ett sted, og det å lære å bruke ovnen er en fin ting
Kb på skole
Jeg på jobb, starrerom 20 min
Morgen folkens. Ble vekt kl 5 i dag morges av en liten hundefrøken som måtte så veldig på do, den febrilske pipinga var liksom ikke til å ta feil av... så da var det å balle på seg flere lag med klær, og komme seg ut. Etter å ha fått brukt alle de tre posene jeg hadde i jakka, fikk man gått inn igjen. Men nytter ikke å sove da, når man uansett snart må stå opp.
Ikke favorittmåten min å starte dagen på.
Og bikkja hvis feil det er at jeg nå er gørrtrøtt, hva gjør hun? Jo hun snorka søtt på sofaen når jeg gikk ut døra. Tenker at ett hundeliv hos meg sikkert ikke er så ille
Søt hare
jo, kjempe morro. Må bare bli flinkere å gå enda oftere inn for å lese
Herlighet for en morgen.
Hadde glemt at frøkna hadde karneval IDAG! ikke neste tirsdag som jeg hadde fått for meg
Heldigvis hadde jeg alt klart. Men makan for et stress.
1 stk fornøyd hula hula jente forsvant inn i barnehagen. Hun mente hun ligna litt på Vaiana
Nå er jeg komme meg på jobb. 1 bøtte med kaffe på vei ned
Flere enn meg som hater når ting ikke går som planlagt? [emoji35]
Skulle egentlig på hytta i vinterferien, men nå blir det ikke slik likevel.. Arg, gledet meg sånn til rolige dager med familien, men så må mannen plutselig jobbe (som alltid)