♫ Skravletråd februar ♫

Det er dyrt. Men sabla kjekt! så vi vil tilbake

Men det er irriterende å ha bilett fra klokka ti. Og komme frem sånn i firetiden. Derfor ønsker jeg helst å få til en løsning uten bilett ankomstdagen, starte senere på dagen og ta show den kvelden. Ideelt sett.
Favoritten min er bob banen :P Den ELSKER jeg :cool:
 
Du får huske å oppdatere oss hver morgen. Hvilke tester bruker du? Slike som reagerer på 10ml(eller noe i den duren)?
Ja får gjøre det ;) Bruker de mest sensitive fra tostreker, de på 10.
 
Vi har vert mange ganger i dyreparken. Men aldri bodd på området.
Vi legger opp turen til at vi bor i mandal før vi skal til dyreparken.
Da har vi 40 min kjøring til Kristiansand. Da får vi utnyttet første park dagen også [emoji14]

Sjøsanden feriesenter er forresten en helt super plass for barnefamilier. Anbefales :)

Så vi tar 3 netter på Sjøsanden(mandal), 2 netter i abra havn. Og hjem etter det :)
Ikke dumt. Sjekkes ut
 
Skulle egentlig på hytta i vinterferien, men nå blir det ikke slik likevel.. Arg, gledet meg sånn til rolige dager med familien, men så må mannen plutselig jobbe (som alltid)
:( da skjønner jeg du er irritert. Får håpe dere uansett får en fin vinterferie.

Men du kan ikke reise med ungene alene da?
 
:( da skjønner jeg du er irritert. Får håpe dere uansett får en fin vinterferie.

Men du kan ikke reise med ungene alene da?
Orker ikke alene nei ;) er 33+0 i morgen, og bekken på halv åtte funker dårlig når vi må gå i brønnen for å hente vann, gå et stykke for å komme opp til hytta (med mat, klær og alt som hører med) og strømmen har streiket der oppe ;)
 
Skulle egentlig på hytta i vinterferien, men nå blir det ikke slik likevel.. Arg, gledet meg sånn til rolige dager med familien, men så må mannen plutselig jobbe (som alltid)
Det der! Jeg er mannen hos oss i det tilfellet! [emoji23]
 
Skulle egentlig på hytta i vinterferien, men nå blir det ikke slik likevel.. Arg, gledet meg sånn til rolige dager med familien, men så må mannen plutselig jobbe (som alltid)

Så kjedelig... Håper dere kan kose dere allikevel og ta det helt piano. :)
 
Back
Topp