Ny start

Nå er det visst 2 uker siden jeg oppdaterte vekt sist.. ned 0,8 kg på disse 2 ukene. Er fornøyd, har hatt ferie, reist, spist mye mat ute og snacks, ikke trent eller vært spesielt aktiv og har i tillegg nettopp fått mensen. Så ja, det må jeg si meg fornøyd med :)

2,4 kg igjen til mål den 14. november

Det utgjør en vektnedgang på 0,48 kg per uke fremover. Det kan bli litt vanskelig, men jeg skal forsøke.
 
Last edited:
Opp 0.2kg, har vært en vanskelig uke. Spist mye snop og snacks pluss beveget meg lite.. i tillegg fest i helgen.
Så nå må jeg bare ta meg sammen for å komme i mål.
 
Opp 0.2kg, har vært en vanskelig uke. Spist mye snop og snacks pluss beveget meg lite.. i tillegg fest i helgen.
Så nå må jeg bare ta meg sammen for å komme i mål.
Noen glipper har vi alle, du er god! :Heartred
 
Takk ❤️ Du er god, det var hyggelig med en fin tilbakemelding :)
Jeg prøver å komme tilbake på sporet, i går var jeg tilbake på trening :)
Kjempebra! :D
Jeg falt litt av, ble endel godsaker både lørdag og halloween :angelic: idag har jeg laget gresskarkake (rester fra gresskaret), men bare smakt en liten flik. Skal ha et stykke med når jeg skal sitte og perle:p
 
Kjempebra! :D
Jeg falt litt av, ble endel godsaker både lørdag og halloween :angelic: idag har jeg laget gresskarkake (rester fra gresskaret), men bare smakt en liten flik. Skal ha et stykke med når jeg skal sitte og perle:p
Så vi er flere som havnet litt på skråplanet med halloweenfeiringen :p det værste for min del er at jeg får lyst å spise søtt hver dag etter en utskeielse, så jeg må bare greie par dager til å holde meg unna slik at det går over igjen:rolleyes: Så flink du er å bake med gresskar :)
 
Vekt i dag 62,7 kg, ned 1,1 kg på 2 uker. Glemte å veie meg forrige uke.
0,7 kg igjen til målet mitt på 62 kg. BMI min er tilbake innenfor "normalvekt" 24,8 .
19 uker og 8,3 kg lettere.
 
Vekt i dag 62,7 kg, ned 1,1 kg på 2 uker. Glemte å veie meg forrige uke.
0,7 kg igjen til målet mitt på 62 kg. BMI min er tilbake innenfor "normalvekt" 24,8 .
19 uker og 8,3 kg lettere.
Så flink du er!!
 
Vekt i dag 62,7 kg, ned 1,1 kg på 2 uker. Glemte å veie meg forrige uke.
0,7 kg igjen til målet mitt på 62 kg. BMI min er tilbake innenfor "normalvekt" 24,8 .
19 uker og 8,3 kg lettere.
Kjempebra! :D
 
Hvordan går det? :)
Jeg glemmer stadig å veie meg :rolleyes: i dag veide jeg 62,6 kg. Så 100 gram med på 2 uker :hilarious: jeg prøver vel ikke heller lengre. Jeg føler meg fornøyd med å holde vekten nå, har hatt noen dager hvor jeg ikke spiser regelmessig. Og da ender jeg gjerne opp med noen dårlige valg i løpet av dagen . Likevel ser det ut som jeg har greid å holde balansen på riktig side . Pga. sykdom har jeg ikke trent på lenge, nå kan jeg strengt tatt ikke skylde på sykdom lenger. Mer at jeg har oppstarts vansker :hilarious:

Hvordan går det med deg?
 
Jeg glemmer stadig å veie meg :rolleyes: i dag veide jeg 62,6 kg. Så 100 gram med på 2 uker :hilarious: jeg prøver vel ikke heller lengre. Jeg føler meg fornøyd med å holde vekten nå, har hatt noen dager hvor jeg ikke spiser regelmessig. Og da ender jeg gjerne opp med noen dårlige valg i løpet av dagen . Likevel ser det ut som jeg har greid å holde balansen på riktig side . Pga. sykdom har jeg ikke trent på lenge, nå kan jeg strengt tatt ikke skylde på sykdom lenger. Mer at jeg har oppstarts vansker :hilarious:

Hvordan går det med deg?
Går fint. Går veldig smått nedover, skal ikke så mye mer ned, så fornøyd med at vekta i det hele tatt ligger temmelig stabilt også:happy: kan ikke si at innsatsen er så hard for å gå ned noe særlig, men det er ikke så viktig nå:p
Trening, ja... Der har jeg aldri kommet igang, blir aldri prioritert :p
 
Opp 1,1 kg siden før jul :rolleyes: Bare å brette opp ermene igjen ..

Hvordan har det gått med dere i julen?
 
Back
Topp