Ny start

I dag veier jeg 67,7 kg . - 0,4 kg denne uken. Fredag veide jeg 66,6 kg , så var overrasket over at det ble så stor forskjell i dag. Har spist greit. Trente mye i går, både styrke og løping og antar musklene holder på mere vann i dag . Uansett vekta på veiedag som gjelder.
Denne uka endte jeg opp med: Løping x 4 , styrketrening x 2 .

I dag er jeg ekstremt sliten i bena, så ser frem til en dag med helt treningsfri .
 
Jeg har glemt å oppdatere her inne i løpet av uka :happy: Er fortsatt motiverert, fokuserer på trening og kosthold hver dag. Har ikke telt kcal på mange uker, for jeg vet jo sånn ca . hva og hvor mye jeg kan spise. Sålenge jeg fortsatt går ned i vekt, blir jeg ikke å telle kcal. Jeg trener styrke 2 ganger i uken, og løper 3-4 økter i uka. Det er godt å ha tilbake treningsgleden . Denne uka har jeg en styrkeøkt igjen for å være i mål med ukas treningsmål . Merker det er litt vanskeligere å få til i hverdagen med oss begge i jobb og barna tilbake på skole og barnehage. Har likevel valgt å prioritere trening fremfor andre ting. samboer støtter meg, og det er utrolig viktig suksessfaktor.

Jeg har gått ned en størrelse i klær også.
 
Last edited:
67,4 kg veide jeg i dag . Litt kjedelig med veiedag på søndag, for da blir lørdags kosen med på vekta . Vel sånn er det :)
 
Tirsdag veide jeg 66,4 kg , så om jeg tar utgangspunkt i det, så føles målet mitt nærme og veldig oppnåelig. Vel, spent på resultatet på søndag, for jeg har ingen planer om å hoppe over fredagskosen:p Trening denne uka er allerede i boks løping x 3 , styrke x 2. Det blir nok likevel en bonusøkt søndag ❤️ hvilke planer har dere for helgen?
 
Tirsdag veide jeg 66,4 kg , så om jeg tar utgangspunkt i det, så føles målet mitt nærme og veldig oppnåelig. Vel, spent på resultatet på søndag, for jeg har ingen planer om å hoppe over fredagskosen:p Trening denne uka er allerede i boks løping x 3 , styrke x 2. Det blir nok likevel en bonusøkt søndag ❤️ hvilke planer har dere for helgen?
Her er det konfirmasjon i hus på lørdag. Totalt 8 kaker på 18 gjester :hilarious: jeg kommer til å trille til jobb på mandag :hilarious:
 
Tirsdag veide jeg 66,4 kg , så om jeg tar utgangspunkt i det, så føles målet mitt nærme og veldig oppnåelig. Vel, spent på resultatet på søndag, for jeg har ingen planer om å hoppe over fredagskosen:p Trening denne uka er allerede i boks løping x 3 , styrke x 2. Det blir nok likevel en bonusøkt søndag ❤️ hvilke planer har dere for helgen?
Nærmer seg vel veldig nå, ja? :happy: hva var sluttmålet igjen?

Vi skal hvertfall på badeland en dag. Jeg skal besøke pappa en kveld, han blir innlagt lindrende igjen over helga. Og lade opp til h******suka som kommer (6dagvakter, alene med ungene mandag til torsdag og skal jo prøve å komme mer i orden i huset).
 
Nærmer seg vel veldig nå, ja? :happy: hva var sluttmålet igjen?

Vi skal hvertfall på badeland en dag. Jeg skal besøke pappa en kveld, han blir innlagt lindrende igjen over helga. Og lade opp til h******suka som kommer (6dagvakter, alene med ungene mandag til torsdag og skal jo prøve å komme mer i orden i huset).

På vekta er målet mitt å komme mellom 60- 62 kg, det er den vekta jeg har hatt før, og følt meg mest komfortabel med. Likevel jo mer jeg har gått ned i vekt nå, føler jeg at vekta egentlig er mer uviktig enn andre ting. Jeg ønsker en bedre helse, sterk kropp og har en tro på at kropp og sinn henger sammen. Jeg har iallefall blitt gladere etter jeg begynte å løpe igjen.

Høres ut som en fin plan for helga og en strevsom uke for deg . Håper alt har gått fint i helga ❤️ vet du må ha det vondt med det som går på med din far.
 
På vekta er målet mitt å komme mellom 60- 62 kg, det er den vekta jeg har hatt før, og følt meg mest komfortabel med. Likevel jo mer jeg har gått ned i vekt nå, føler jeg at vekta egentlig er mer uviktig enn andre ting. Jeg ønsker en bedre helse, sterk kropp og har en tro på at kropp og sinn henger sammen. Jeg har iallefall blitt gladere etter jeg begynte å løpe igjen.

Høres ut som en fin plan for helga og en strevsom uke for deg . Håper alt har gått fint i helga ❤️ vet du må ha det vondt med det som går på med din far.
Jeg syns det har vært gøy å se vekta gå nedover, men samtidig har jeg ei ny bukse som mål:p
Ja, dagene er litt vonde akkurat for tida, med uvisshet osv. Men er bare nødt til å ta dag for dag.
 
Jeg har valgt å bytte veiedag fra søndag til til mandag . I går veide jeg 67,1 og 66,9 kg i dag. Ikke så voldsom forskjell. Men jeg føler det blir mer riktig. Da det som regel blir mer både søtt og salt på lørdager, så kroppen holder naturlig på mer veske da .
Må innrømme at min første følelse på vekta i dag var -Ikke mer ??? Jeg sier vekta ikke er viktig,men det er tydeligvis ikke samsvar mellom underbevisstheten og tenkemåten min.. jeg måtte ta meg selv i nakken :hilarious:
Jeg bør være fornøyd ! 8 uker med jevn vektnedgang, begynt å trene mye og lever godt. Føler meg ikke sulten eller at jeg forsaker noe. Jeg burde være fornøyd. Er det bare sånn det er, at vi aldri føler oss god nok? Blir man aldri fornøyd med seg selv ?
 
Jeg har valgt å bytte veiedag fra søndag til til mandag . I går veide jeg 67,1 og 66,9 kg i dag. Ikke så voldsom forskjell. Men jeg føler det blir mer riktig. Da det som regel blir mer både søtt og salt på lørdager, så kroppen holder naturlig på mer veske da .
Må innrømme at min første følelse på vekta i dag var -Ikke mer ??? Jeg sier vekta ikke er viktig,men det er tydeligvis ikke samsvar mellom underbevisstheten og tenkemåten min.. jeg måtte ta meg selv i nakken :hilarious:
Jeg bør være fornøyd ! 8 uker med jevn vektnedgang, begynt å trene mye og lever godt. Føler meg ikke sulten eller at jeg forsaker noe. Jeg burde være fornøyd. Er det bare sånn det er, at vi aldri føler oss god nok? Blir man aldri fornøyd med seg selv ?
Jeg vet ikke svaret på det siste du spør, men syns du skal være veldig fornøyd med deg selv. Du gjør en kjempeinnsats for helsen din:happy:

Det jeg lurer på er når man egentlig føler seg mindre. Jeg har fått vekk 16,5kg, men føler meg helt ærlig ikke mindre :p tror bare man ikke blir 100% fornøyd :p
 
Jeg vet ikke svaret på det siste du spør, men syns du skal være veldig fornøyd med deg selv. Du gjør en kjempeinnsats for helsen din:happy:

Det jeg lurer på er når man egentlig føler seg mindre. Jeg har fått vekk 16,5kg, men føler meg helt ærlig ikke mindre :p tror bare man ikke blir 100% fornøyd :p
Takk ❤️ jeg tenker egentlig at jeg er både fornøyd og stolt . Likevel ble jeg litt satt ut av skuffelsen min i morgest.. ja,jeg gjør jo det. Og formen er jo utrolig forbedret de siste mnd .

Mye sitter nok et sted i hodet som er vanskelig å finne frem til, som du sier at du ikke føler deg mindre . Selv om du åpenbart er veldig mye mindre. Vi må nok jobbe med hodet. Det du har fått til er hel fantastisk, jevn nedgang over så lang tid. Veldig bra. Nå må vi bare jobbe med hodene våre også .
 
Takk ❤️ jeg tenker egentlig at jeg er både fornøyd og stolt . Likevel ble jeg litt satt ut av skuffelsen min i morgest.. ja,jeg gjør jo det. Og formen er jo utrolig forbedret de siste mnd .

Mye sitter nok et sted i hodet som er vanskelig å finne frem til, som du sier at du ikke føler deg mindre . Selv om du åpenbart er veldig mye mindre. Vi må nok jobbe med hodet. Det du har fått til er hel fantastisk, jevn nedgang over så lang tid. Veldig bra. Nå må vi bare jobbe med hodene våre også .
Vi må visst det, ja :p
 
Hodet kommer etter, det bruker bare mye lengre tid enn kiloene om en får til å gå ned relativt raskt. :Heartred

Det kommer ikke nødvendigvis av seg selv da, noen må jobbe mye med å snu tankegangen.
 
Nå har jeg hatt et par dager med utskeielser.. Føler meg ikke så bra. Har for lett å ty til mat når jeg er stresset dessverre.. så jeg vet ikke om jeg tørr å gå på vekta i dag.

Har i tillegg trent kun 3 økter denne uka, 2 styrke og 1 løp. Hadde dog en fin styrkeøkt i går, og greide mye mer enn vanlig,så der kom nok all godis til sin rett ..men var uheldige og fikk en skade på kneet på slutten, så nå er jeg redd om kan hindre meg i løping noen dager.. har fortsatt vondt i dag, så er virkelig ikke lovende. Har i utgangspunktet 2 løpeøkter igjen denne uka.. men det tørr jeg ikke gjøre med kneet. Så må finne noe alternativ kardio trening.


Ville oppdatere cm målene fra start til nå:
Overarm
Høyre: -2,5
Venstre: -2,5
Bryst: -4cm
Midje: -7 cm
Mage 1 cm over navel: -3cm
Hofter: -7cm
Lår
Høyre: -5cm
Venstre:-4cm
 
66,5 kg i dag. Ikke værst når jeg tenker på det dårlige kostholdet jeg har hatt siste dagene. Men når jeg tenker meg om er det nok det at jeg har skippet endel måltid og heller snackset :rolleyes: så totalresultatet har sikkert ikke blitt så ille .. veldig glad for ikke å ha gått opp, men nå er det likevel right on track med sunt kosthold som er bedre for kroppen min;)
 
66,5 kg i dag. Ikke værst når jeg tenker på det dårlige kostholdet jeg har hatt siste dagene. Men når jeg tenker meg om er det nok det at jeg har skippet endel måltid og heller snackset :rolleyes: så totalresultatet har sikkert ikke blitt så ille .. veldig glad for ikke å ha gått opp, men nå er det likevel right on track med sunt kosthold som er bedre for kroppen min;)
Jeg har også skeiet litt ut, verste uka i min turnus denne uka, alene med ungene og pappa som er innlagt og vi ikke vet så mye enda:wacky:
Så du er ikke alene! Får motivere hverandre til å komme tilbake på sporet :p

Knallbra jobbet med målene!
 
65,6 kg i dag :) (65,7 kg i går) så til tross for tacolørdag, gikk det likevel bra denne helga. 0 snop.
3,6 kg igjen til mål, fortsatt på riktig spor om jeg skal greie det innen målet mitt som er 14.november.
Må gå ned 450 gram per uke, for å greie det .
 
65,6 kg i dag :) (65,7 kg i går) så til tross for tacolørdag, gikk det likevel bra denne helga. 0 snop.
3,6 kg igjen til mål, fortsatt på riktig spor om jeg skal greie det innen målet mitt som er 14.november.
Må gå ned 450 gram per uke, for å greie det .
Woho! Godt jobbet, og sikker på at du klarer målet ditt!
 
I morrest veide jeg 66,1 kg , i kveld 65,5 kg. Litt bakvendt, men sikkert kvittet meg meg litt vann i løpet av dagen? Overraskende også siden jeg spiste svært lite i løpet av lørdagen ... Så nå er jeg ekstra spent på hva morgendagen sier :hilarious: Null snop og søtsaker denne uka også :)

Dersom jeg forholder meg til veiing i kveld, så har jeg nå 3,5 kg igjen til mål :)
 
Back
Topp