Skravletråd for GRØNT lag :)

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Her kan dere snakke sammen og heie på hverandre. Husk at der må velge en lagleder som kan rapportere tallene til meg

Grønt lag :)
Prøver
Giraffen
Lilth
MiniMe80
Seawave
Suppegjøken
Jessi1
LilleeMille
Ponyo
 
Vi må jo velge en lagleder, er det noen som har lyst å være det?

Jeg kan være men trenger i så fall en vikar en fredag i september.
 
Litt om meg selv. Prøver å bli gravid, har litt for mye kg på kroppen. Merker at jeg får mye motivasjon med å være med i krigen. Dette er vel min sjette runde i slankekrigen. Klarer å komme meg ned for så å gå litt opp igjen. Håper å komme meg enda mer ned denne gangen og klare å holde meg der.
 
Første gangen jeg er med i slankekrigen, vil gjerne ned noen ekstra kg før vi starter opp med PGD, IVF med gentesting av embryo.
Jeg trenger motivasjon til å trene, derfor meldte jeg meg på :)
Jobber i barnehage og prøver å bruke bilen minst mulig, så jeg har en relativt aktiv hverdag, men ønsker å få til minst to treningsøkter i tillegg i løpet av uka :)
 
Jeg vil være med
Oppdatert vekt:
Vekt 83,8kg
Bmi: ca 31
.
Jeg vil være med.
Vekt: 70 kg
BMI: 25.7
Jeg er med :)
Vekt: 82
BMI 30,9
Jeg vil være med!:)
Vekt: 110
BMI: 39.44
Aldri vært med her før, men prøver å slenge meg med:)
Vekt: 109,7 kg
BMI: 38,4
Velkommen inn til oss på Grønt lag :) Innveiing i morgen så husk å registrere vekt i morgen før kl 19 i denne veietråden https://forum.babyverden.no/threads/veietråd-for-grØnt-lag.1981270/
 
Da er tallene levert for denne uka. Nesten fulltallig lag, en som ikke har registrert vekt.
 
Jeg har aldri vært med på dette her før, så beklager hvis jeg er litt vimsete :wideyed:

Er det noen som vil forklare «reglene» eller hvordan dette fungerer? Har skjønt at på
Fredager så registrerer vi vekten, men det er vel det jeg vet :) :joyful:
 
Så bra! Og så fint du vil være lagleder :D
Elsker tall så bare kjekt det :D Har vært krigleder noen ganger også så å være lagleder blir jo så enkelt :D
 
Jeg har aldri vært med på dette her før, så beklager hvis jeg er litt vimsete :wideyed:

Er det noen som vil forklare «reglene» eller hvordan dette fungerer? Har skjønt at på
Fredager så registrerer vi vekten, men det er vel det jeg vet :) :joyful:
I tillegg til den linken Lilth la ved (som jeg skrev for å gjøre det lettere fordi det var så mange uskrevne regler) så er det disse linkene som forklarer endel med utregning av vekt og hvordan utfordringene er
https://forum.babyverden.no/threads/regler-for-slankekrigen-vinter-vår-2019.1958411/
https://forum.babyverden.no/threads/regler-for-utfordringer-vinter-vår-2019.1958351/
 
Jeg har heller ikke vært med på dette før, men gleder meg til dette :) har lest reglene alt som leses kan i forhold til registrering av utfordring, vekt og ukas utfordring. Det jeg ikke blir helt klok på er det med ukas utfordring, skal hver og en deltager skrive resultat for hver dag her inne, eller skal vi summere alle poengene og skriv kun summen? Hvis man trimmer alle dagan i utfordringen så lenge fikk man feks 50 poeng, er dette ekstra poeng? Altså at man får disse 50 poengene i tillegg til de poengene vi får for antall minutter om dagen?
 
Jeg har heller ikke vært med på dette før, men gleder meg til dette :) har lest reglene alt som leses kan i forhold til registrering av utfordring, vekt og ukas utfordring. Det jeg ikke blir helt klok på er det med ukas utfordring, skal hver og en deltager skrive resultat for hver dag her inne, eller skal vi summere alle poengene og skriv kun summen? Hvis man trimmer alle dagan i utfordringen så lenge fikk man feks 50 poeng, er dette ekstra poeng? Altså at man får disse 50 poengene i tillegg til de poengene vi får for antall minutter om dagen?
Her ligger ukas utfordring
https://forum.babyverden.no/threads/utforsring-uke-1.1981749/
Og som du ser da så må du skrive inn poengene for hver dag og summere hver dag. Helt nederst skriver du inn bonusen og summere alle dagene pluss eventuell bonus. Viktig at man skriver Ferdig når man har summert alt ellers blir ikke tallene tatt med. Krigleder vil så gå over alle tallene for å se at alt er riktig.
Denne uka er enkel utfordring. Neste uke så blir det mer. Plukk og miks f.eks eller andre ting som vinnerlaget velger å legge til :)


Hurra for deg som melder deg frivillig som lagleder :happy:
:happy:
 
Oi, nå tror jeg at jeg har fått lest det meste og gjort det jeg skal :D

Hva vinner vinnerne? Heder og ære og vektnedgang? ;):wideyed:
 
Oi, nå tror jeg at jeg har fått lest det meste og gjort det jeg skal :D

Hva vinner vinnerne? Heder og ære og vektnedgang? ;):wideyed:
Heder og ære :) og selvfølgelig vektnedgang :D
 
Hvordan går med det denne ukas utfordring folkens?

Jeg må ærlig innrømme at jeg spiste en liiiiten sjokoladebit i morges fordi jeg hadde helt glemt utfordringen! Men jeg får ta igjen de tapte poengene der med trening og mosjon :p
 
Back
Topp