Påmeldingstråden til Slankekrigen høsten 2019 ~ Frist 19.august

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Påmelding her :) Fristen er mandag 19.august


Skriv inn nåværende vekt og bmi.
Regne ut BMI: http://www.prosent.no/kalkulator/bmi-kalkulator/

Dette gjelder ikke som første vektrapport men brukes utelukkende for å lage lagene, sånn at vi fordeler oss med ca like utgangspunkt. Om ønskelig skriv gjerne litt om målsetning også.

Lagene skal være klare før første innveiing og første innveiing er fredag 23.august.
Første utfordring (en helt enkel en) blir lagt ut senest lørdagen og gjelder 24.-29.august.
 
Jeg er med :)

Vekt: 98,4
BMI: 31,77
 
Jeg er med

Vekt 95,6
Bmi 33,08

Må kvitte meg med minst 25 kilo! Men rekker nok ikke det iløpet av en slankekrig, men forhåpentligvis en god start ;-)
 
Jeg vil være med

Vekt ca 85kg
Bmi ca 31,6

Oppdatert vekt:
Vekt 83,8kg
Bmi: ca 31

Langsiktig mål er å komme ned til 65kg, men hovedmålet er 75kg. Veide ca 95kg i mars.
 
Last edited:
Med!

Vekt: 97
BMI: 30,6
 
Med!

Vekt: 98,8
Bmi: 35,1

Endrer innlegget etter veiing i morgen
 
Last edited:
Jeg er med
Vekt: 95
BMI: 33,7
 
Så morro, hadde vært med om jeg ikke var gravid/fødende rundt da. Masse lykke til å ha det gøy!
 
Så morro, hadde vært med om jeg ikke var gravid/fødende rundt da. Masse lykke til å ha det gøy!
Du får bli med i neste runde da :) Lykke til med siste innspurten før den lille kommer :Heartred
 
Jeg vil gjerne være med, men er prøver. Så dersom spiren sitter, ønsker jeg ikke å være med lengre. Hvordan stiller dette seg?
 
Jeg vil gjerne være med, men er prøver. Så dersom spiren sitter, ønsker jeg ikke å være med lengre. Hvordan stiller dette seg?
Da melder man seg bare av :) Mange prøvere som er med i slankekrigen.
 
Jeg blir med igjen.

Vekt 65,7
Bmi 23,6

Jeg er således normalvektig men rundt 5 kg tyngre enn jeg ønsker. Grunnet arvelig risiko for diabetes er livsstil viktig og å ikke legge på meg rundt magen, som jeg har gjort. Derav stadig et forsøk på å gå ned. Og leve sunnere
 
Er med!

Vekt: 90.0
BMI: 34.29

Mål er stabil og fin vakt før IVF/PGD start som jeg ikke aner når er.
BMI grensa er 35, så er ikke helt over enda, men vil ikke at vekt skal være det som stopper oss nå.
Vekt på rundt 80kg, BMI rundt 30 hadde vært supert, da kommer jeg nok til å slappe mer av :)
 
Jeg er med!

Vekt:79kg
Bmi: 27.99

Gleder meg!
 
Jeg er med!!

Vekt:92kg
BMI: 34
 
Back
Topp