Skravletråd for GRØNT lag :)

Hvordan går med det denne ukas utfordring folkens?

Jeg må ærlig innrømme at jeg spiste en liiiiten sjokoladebit i morges fordi jeg hadde helt glemt utfordringen! Men jeg får ta igjen de tapte poengene der med trening og mosjon :p
Ingen snop i dag, det er vel den eneste bonusen jeg kanskje klarer. Trening og mosjon er litt vanskelig på søndager men får prøve å ta det igjen i løpet av uka selv om det ikke blir bonus.
 
Hvordan går med det denne ukas utfordring folkens?

Jeg må ærlig innrømme at jeg spiste en liiiiten sjokoladebit i morges fordi jeg hadde helt glemt utfordringen! Men jeg får ta igjen de tapte poengene der med trening og mosjon :p
Fort gjort det:p
Fikk inn litt mosjon, men det var det i dag! Visste det ble kake i dag (bursdag som har vært planlagt lenge), men skal virkelig prøve å få snop-poeng resten av dagene. Holder på med barnehagetilvenning nå (startet forrige uke og mini ble syk allerede nå i helgen:rolleyes:) og samboeren er en del borte på ettermiddag/kveld denne uka, men skal prøve å til en del trening og mosjon;) Håper å komme inn i litt gode vaner som skal vare fremover, hadde vært veldig deilig med bedre kondis:D
 
Gøy at vi har kommet i gang, super motivasjon dette her! Jeg har ikke spist godteri på en uke så nå er jeg over den verste kneika så fikk de poengene i går :smiley-bounce012 Lykke til alle sammen
 
Gøy at vi er i gang nå :) Her sitter jeg låst hjemme med sykt barn, bilen skulle på verksted nå på mårran så fikk lurt inn litt trening med å sykle hjem etter jeg hadde levert bilen nå på mårran snop frie dager går greit enn så lenge, krysser fingrene for at det fortsetter slik så håper jeg på mer mosjon og trening utover uken. Hvordan trener dere? Hva er favoritt aktivitet?
 
Gøy at vi er i gang nå :) Her sitter jeg låst hjemme med sykt barn, bilen skulle på verksted nå på mårran så fikk lurt inn litt trening med å sykle hjem etter jeg hadde levert bilen nå på mårran snop frie dager går greit enn så lenge, krysser fingrene for at det fortsetter slik så håper jeg på mer mosjon og trening utover uken. Hvordan trener dere? Hva er favoritt aktivitet?
Styrke er favoritten, av alle ting :p
Kjører 45min økter, med 15min oppvarming :)

Prøvde meg på en gruppetime i dag som ble helt feil. Måtte gi meg etter 20min pga vondt i fotsålene (plattfot), gjorde vondt å kjøre hjem og er øm enda, 6 timer etterpå :bag:

Ble snop i går, litt fordi jeg glemte meg, litt fordi blodsukkeret var så utrolig langt nede at jeg ikke tenkte. Snopfri i dag da :D
 
Gøy at vi er i gang nå :) Her sitter jeg låst hjemme med sykt barn, bilen skulle på verksted nå på mårran så fikk lurt inn litt trening med å sykle hjem etter jeg hadde levert bilen nå på mårran snop frie dager går greit enn så lenge, krysser fingrene for at det fortsetter slik så håper jeg på mer mosjon og trening utover uken. Hvordan trener dere? Hva er favoritt aktivitet?


Ikke lett å være aktiv med sykt barn, men man får vell bare prøve å skvise det inn hvis det oppstår muligheter :D God bedring til kidden!

Jeg hater å trene, så det gjør jeg aldri. Men liker å gå på tur, så det blir den aktiviteten jeg driver med, godt å kjenne at man forbrenner litt. Jeg har faktisk gått ned 30 kg før bare ved å gå tur og spise mindre, så det er det jeg satser på denne ganga å :D
 
Hvordan har det gått den første uka? Her har det gått greit å blir spennende å se hva vekta ender på i morgen :)
Lykke til i morgen!!

Ikke så mange poeng på meg denne uken men håper å få inn flere neste uke :)



Viktig! Husk å skrive "Ferdig" på utfordringen når dere har regnet over ellers blir ikke tallene tatt med.
 
Har gått sånn passe med sykdom og lite søvn, så usikker på hva vekten sier i morgen, men hvertfall vært flinkere til å holde meg unna godis osv så det er jo noe uansett:happy: Håper på en bedre uke neste uke hvis jeg ikke ryker ut:p Ble ikke så mange poeng på utfordringen, men alt er bedre enn ingenting!
 
Hvordan har det gått den første uka? Her har det gått greit å blir spennende å se hva vekta ender på i morgen :)
Lykke til i morgen!!

Ikke så mange poeng på meg denne uken men håper å få inn flere neste uke :)



Viktig! Husk å skrive "Ferdig" på utfordringen når dere har regnet over ellers blir ikke tallene tatt med.
Vet ikke om jeg har så stor tro på vekta :bag:
Trener hard styrke og er redd jeg kanskje har gått opp i muskelmengde :p
Får se i morgen, blir spennende.
Har fått inn litt trim og mosjon, ikke mye snop/sukkerfritt, men sånn er det :)
Fikk slengt inn 60min med trening på kvelden, ettet å ha vondt i hele kroppen i 2.5dager så er jeg fornøyd med det og gåturene i går :)
 
Styrke er favoritten, av alle ting :p
Kjører 45min økter, med 15min oppvarming :)

Prøvde meg på en gruppetime i dag som ble helt feil. Måtte gi meg etter 20min pga vondt i fotsålene (plattfot), gjorde vondt å kjøre hjem og er øm enda, 6 timer etterpå :bag:

Ble snop i går, litt fordi jeg glemte meg, litt fordi blodsukkeret var så utrolig langt nede at jeg ikke tenkte. Snopfri i dag da :D


Skulle ønske jeg likte styrketrening piner meg gjennom noen øvelser når jeg er på senter, men liker helst jogging eller tur i skog og fjell. Kosthold kan nok bli litt bedre, og snop poeng har jeg ikke klart alle dagen :banghead: satser på bedring neste uke og flere poeng på trening og mosjon :)
 
Vet ikke om jeg har så stor tro på vekta :bag:
Trener hard styrke og er redd jeg kanskje har gått opp i muskelmengde :p
Får se i morgen, blir spennende.
Har fått inn litt trim og mosjon, ikke mye snop/sukkerfritt, men sånn er det :)
Fikk slengt inn 60min med trening på kvelden, ettet å ha vondt i hele kroppen i 2.5dager så er jeg fornøyd med det og gåturene i går :)
Flink du er med trening og mosjon da! Neste uke skal jeg prøve på litt trening men det er bare litt her hjemme på stuegulvet.
 
Ikke lett å være aktiv med sykt barn, men man får vell bare prøve å skvise det inn hvis det oppstår muligheter :D God bedring til kidden!

Jeg hater å trene, så det gjør jeg aldri. Men liker å gå på tur, så det blir den aktiviteten jeg driver med, godt å kjenne at man forbrenner litt. Jeg har faktisk gått ned 30 kg før bare ved å gå tur og spise mindre, så det er det jeg satser på denne ganga å :D

Tusen takk, heldig vis er han frisk nå så satser på mer aktivitet neste uke.. Kjenner det tar på å være hjemme med sykt barn, derav lite snop poeng :banghead: satser på mer viljestyrke neste uke :happy:

Så flink du er som har gått ned 30 kg før:smiley-bounce016
Heier på deg fremover :happy093.
 
Har registrert poeng og skrevet ferdig.

Tror jeg har mer poeng på mosjon enn det jeg har registrert siden jeg har en jobb der vi ofte er ute på gåturer, men har helt glemt at jeg må se på tiden.

Full skjerping neste uke og følge bedre med på tiden i tillegg til å få inn mer trening
 
Skulle ønske jeg likte styrketrening piner meg gjennom noen øvelser når jeg er på senter, men liker helst jogging eller tur i skog og fjell. Kosthold kan nok bli litt bedre, og snop poeng har jeg ikke klart alle dagen :banghead: satser på bedring neste uke og flere poeng på trening og mosjon :)
Man ønsker seg det man ikke har, jeg skulle ønske jeg likte løping :hilarious::hilarious:
Jeg var en sabla god løper før jeg tok kneet, men nå krangler det etter bare et par min på tredemølla :shifty:
Liker ellipsemaskina da, der kan jeg gjerne gå en stund :)

Styrke er enklere for meg å mestre, siden jeg lettere kan tilpasse det skadene mine :)
Jeg trenger mestring for å beholde motivasjon, men HEI!, 4uker siden jeg begynte å trene og gleden er der :D
 
Har registrert poeng og skrevet ferdig.

Tror jeg har mer poeng på mosjon enn det jeg har registrert siden jeg har en jobb der vi ofte er ute på gåturer, men har helt glemt at jeg må se på tiden.

Full skjerping neste uke og følge bedre med på tiden i tillegg til å få inn mer trening
Har ikke sjangs til å følge med på klokka på jobb, men er en del fart der og :p
Litt fotball her, litt harn der, litt løping etter ungen som stikker ut uten sko :hilarious::hilarious:
 
Vil si jeg er fornøyd med vekttapet denne uka. Lov å håpe at det blir likt neste uke men lite trolig :p
 
Vil si jeg er fornøyd med vekttapet denne uka. Lov å håpe at det blir likt neste uke men lite trolig :p
Syns du skal være godt fornøyd med ukas resultater :D

Ser at jeg må legge mer innsats i utfordringene, for målet mitt er ikke å gå ned fortest mulig, men jevnt :p
Så for å holde ut her så må jeg nok legge innsatsen der :)
 
Syns du skal være godt fornøyd med ukas resultater :D

Ser at jeg må legge mer innsats i utfordringene, for målet mitt er ikke å gå ned fortest mulig, men jevnt :p
Så for å holde ut her så må jeg nok legge innsatsen der :)
Takk :D
Går man for fort ned så syns jeg det går fort opp igjen når man spiser noe usunt. Så jevn nedgang er best :)
 
Trene eller ikke trene?
Har vært rastløs i hele dag og hatt lyst til å trene, men har måtte utsette det til etter legging. Nå er det 1.5time til treningssenteret stenger og jeg blir litt meh av å ha tidspresset på meg :bag:
 
Back
Topp