Hvem er vi som holder til her da? Presentasjonstråd.

34 år, mamma til en jente på tre år, har nå termin Ca. 2. Februar. Gleder oss masse:). ...og så har jeg en rar følelse av at der kanskje er mer enn en inni der.... Blir spennende å se:)

Jeg er 28 bor i Oslo. Har ei jente på 5 år. En gutt på 3,5 år og en gutt som blir 2 år 29 juli. Så dette blir nr fire. Har termin 16 februar :) skal gifte oss i desember, så her blir det mye å gjøre i rugetia <3 gleder meg til å bli kjent med dere

25, vestfold (opprinnelig trøndelag) samboer, har termin rundt 3. februar. Har ei jente på 5år.

Hei alle sammen :-) jeg venter nr tre i midten av februar. Ikke helt planlagt - men veldig Velkommen ;-)
Jeg er 30 år kommer fra Vestlandet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jente på 32 år. Har en gutt på 5 og ei jente på 3 fra før. Kommer fra Oppland.
Har termin 4 februar.

Er 26år fra Sandnes (opprinnelig fra sørlandet), har tre jenter på 7år, 5år, 4 mnd (født 18 februar) og et lite gull i magen med termin i februar2014:-)

Mom2three♡ venter liten spire feb2014

28 år, bor på Romerike, samboer og har tilsammen to barn (begge født i 2007).
Hadde ingen planer om barn enda, men her er vi.

Du er like gammel som meg og jeg bor også på Romerike så det blir spennende å se om vi "kjenner" hverandre når det skjulte forumet er i orden. Så du var på buffeten i Lillestrøm også :)
03.02.14

Hei, vil være anonym nå i starten. Er gift ,har 1 barn og venter nå nummer to hvis alt går bra :) Foreløpig termin er 23 februar.

Du er like gammel som meg og jeg bor også på Romerike så det blir spennende å se om vi "kjenner" hverandre når det skjulte forumet er i orden. Så du var på buffeten i Lillestrøm også :)
03.02.14

:) Jeg er innflytter da,så jeg kjenner ikke mange på min alder, men det kan jo hende du bor i nærheten, og hva er bedre enn å bli kjent med noen man kan henge med i permisjon osv ;)

Eg er en dame på 29 år fra Bergen. Har to barn fra før på 6 og 4 år. Mistet en liten jente i oktober i uke 20, og hatt en MA i april. Nå håper eg spiren sitter og er frisk.

Jeg er 34 år, samboer og to barn. Gutt på 10 år og jente på 2 år. Har foreløpig termin 21 februar.

Hei :) Her helt ny her og kunne ikke vært mer glad for det :) Venter mitt første barn i Februar og satser på at mitt lille gull vil vokse seg god og sterk inni magen min <3 Terminen er regnet ut til 18/21 Februar - alt etter hvilken lege som snakket med meg :love2
Har prøvd i 6/7 mnd uten hell da det viste seg at jeg hadde livmorsbetennelse. Spent å se om livmoren min er klar til en slik stor oppgave!
26 år og bor i Røyken

Jeg er 25 år og gravid med min første spire! Synes alt er skummelt, spennende, gøy og nervepirrende! Krysser alt jeg har for at spiren holder seg der den skal og vokser seg stor og frisk inni magen min :)

Heisann... Får vel presentere seg ordentlig da...
Jeg er fra Romerike, har 5 barn i alderen 11 år til 7 mnd, med 3 forskjellige menn...
2 av dem med nåværende samboer, som jeg har vært sammen med i snart 3 år (01.08.13) :)

Dette er baby nr 6 (herre jemini!!!)
Og vi er ikke medlem av noen sekt... Haha!!
Termin 17.februar i følge meg selv... Aldri hatt 28 dagers sykluser... Mer 32-34...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kanskje jeg tør å liste meg inn her?

Jeg er 29 år, og jeg og mannen min har prøvd i et par år.
Ble gravid på min andre Pergotime-kur, og er fortsatt i sjokk!

Her er jeg :-D

23år sammen med en kjempe kar på 28.
Vi har en datter sammen på 1 år og gleder oss kjempe masse til å bli 2barns foreldre :-)

Oppdaterer mer etter hvert :-)

Hei hei..

Kommer inn her i februar jeg.
Er 28 år og fra vestlandet. Ha en nydelig datter på snart 3 år og endelig kan jeg og min samboer gi ho en lillesøster eller lillebror. Er ca 5 uker og håper dette varer. Vi begynte å prøve i september og spiren satt nå i mai/juni.

Oppdaterer etterhvert :)

Back
Topp