Hvem er vi som holder til her da? Presentasjonstråd.

Jeg er 26 år, venter nr to 17. februar :)
Jeg har en sønn på 6 år fra et tidligere forhold mens sambo har ingen barn fra før.

Mistet i mai og overraskende nok så ble det blinkskudd denne pp også.
Får bare håpe det holder til i februar denne gang :)

Vil forbli anonym enda, men kan si såpass som at jeg har et barn fra før, bor på Østlandet og har termin 13. februar :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei.
Jeg er 25, vært sammen med pappan i 7,5 år, og vi har to herlige barn fra før. Dette blir nr. 3.
En liten overaskelse, men vi gleder oss.
Beregnet menstermin er 21. februar.

Ja, siden testen omsider viste (svakt) positiv så kan jeg presentere meg her nå.

32 år fra Bergen, gift og med en sønn på 4. :)

Etter så mange aborter så tør jeg ikke håpe for mye, men foreløpig menstermin er 9 februar. ;)

32 år fra Sør-Trøndelag, samboer, førstegangsprøver med foreløpig termin 14.februar. :)
kjempespent og håper alt går bra, gleder meg til å bli bedre kjent med februargjengen her. :dance008

25år fra vestfold, 2 sønner på 2 og snart 4. Har termin i flg kalkulator 23.2 :p Jeg vil ikke avsløre meg helt :p

Heisann!
Jeg er ny her. Testet positivt i går etter egentlig å ha visst det et par uker. Jeg er 32 år, gift. Dette blir vår tredje skatt. Har 2 barn fra før på 3 og 6 år. Gleder meg til å bli kjent med dere og håper jeg blir værende.... Foreløpig termin er 10. februar :)

28 år, bor på Romerike, samboer og har tilsammen to barn (begge født i 2007).
Hadde ingen planer om barn enda, men her er vi.

24 år, bor i Sandnes, Rogaland. Venter mitt 2. barn, men min manns første.
Vi er overlykkelige etter 15 mnd med prøving! :)

(Mistet i februar, så dette er etterlengtet!)

jeg er 25 år, er gift med en på 29, vi har ei datter på 1 år (09.06.12) og ville ha ett barn til som klaffa på 1pp =) dette blir spennende, fant ut av dette i går, så det holder vel egentlig på å synke inn enda... foreløpig termin (menstermin) er 14 februar :)

30, gift, 1 barn fra før. 3. graviditeten min på 9 mnd, så her senker vi ikke skuldrene på noen uker. Hei!

31 år. Har ei jente som er 2 år <3 samboer. Og er endelig gravid etter 1 år uten prevensjon :)

---—–-
Nr 2 ventes 20.02.14

25 år , bor i telemark:) har en gutt på ca 2,5 år å vi har prøvd i et år ,å bli gravid på ny:) håpa spira sitter til 20.02.14 :D

lillemann skal bli storebror <3

Hei alle :)
Vi er begge 27 år og dette er vårt første barn. Jeg gleder meg uhemmet, mens mannen fortsatt er litt skrekkslagen. Testet positivt for litt over 2 uker siden. Termin er i følge kalkulator 17. februar og det tok 7 pp å bli gravide.

Var veldig usikker på om jeg skulle være aktiv på et forum, men det virker både hyggelig og lærerikt å ha noen å dele ting med. Særlig nå før "alle" vet om det lille vidunderet som vokser i magen.

Heisann! Jeg er gift, har to barn fra før og har termin 1. februar. Det var ikke planlagt, men nå gleder vi oss til å bli trebarnsforeldre :-)

Heisann, jeg er 29 år, fra Trøndelag, har ei jente på snart 2 år fra før av og en liten spire med termin 22/2-14 :)

26 år fra Østlandet. Testet positivt på første pp forrige lørdag :) Dette blir første baby.

Termin 14. februar <3

Back
Topp