Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvem er vi som holder til her da? Presentasjonstråd.
Hei.
Jeg er 25, vært sammen med pappan i 7,5 år, og vi har to herlige barn fra før. Dette blir nr. 3.
En liten overaskelse, men vi gleder oss.
Beregnet menstermin er 21. februar.
32 år fra Sør-Trøndelag, samboer, førstegangsprøver med foreløpig termin 14.februar.
kjempespent og håper alt går bra, gleder meg til å bli bedre kjent med februargjengen her.
Heisann!
Jeg er ny her. Testet positivt i går etter egentlig å ha visst det et par uker. Jeg er 32 år, gift. Dette blir vår tredje skatt. Har 2 barn fra før på 3 og 6 år. Gleder meg til å bli kjent med dere og håper jeg blir værende.... Foreløpig termin er 10. februar
jeg er 25 år, er gift med en på 29, vi har ei datter på 1 år (09.06.12) og ville ha ett barn til som klaffa på 1pp =) dette blir spennende, fant ut av dette i går, så det holder vel egentlig på å synke inn enda... foreløpig termin (menstermin) er 14 februar
Hei alle
Vi er begge 27 år og dette er vårt første barn. Jeg gleder meg uhemmet, mens mannen fortsatt er litt skrekkslagen. Testet positivt for litt over 2 uker siden. Termin er i følge kalkulator 17. februar og det tok 7 pp å bli gravide.
Var veldig usikker på om jeg skulle være aktiv på et forum, men det virker både hyggelig og lærerikt å ha noen å dele ting med. Særlig nå før "alle" vet om det lille vidunderet som vokser i magen.