Hvem er vi som holder til her da? Presentasjonstråd.

Hei. E midt i prøvinga og håpe virkelig æ får bli m videre i denne terminklubben:) Har en gutt fra før på 7 mndr og bor i nord norge. Fortelle mer om mæ etterhvert hvis ting klaffe :binkybaby
 
22 år og samboer :)
Har en sønn fra før som er født 6.feb 2012. så dette blir nr to i flokken ^^,
 
snart 36 år, to jenter på 6 og 2 år og 8 mnd. fra et tidligere forhold. Nå venter jeg og kjæresten barn i februar om alt går bra. :)
 
28år og gift. Fra Akershus. Har en toåring fra før. Foreløpig termin 2. februar.
 
Kan ikke si så mye før det blir offisielt i sommer pga omstendighetene,men er snart 28,har en som begynner på skolen til høsten,er samboer(ingen felles barn,men han har fra et tidligere ekteskap),som signaturen sier så har jeg blitt gravid med donor :)
 
23 år , gift og vi venter vårt 3 barn.. denne spira satt på 1 pp så er litt i sjokk enda :p
 
--
 
Hei hei :)
Jeg har termin 7 februar.
Forblir også litt anonym en liten stund til
 
Hei!
Jeg vil gjerne være med her. Har foreløpig termin 3.februar. Skummelt og spennede på en gang :)
 
Hei! 31 år,gift vi har ei datter fra før. Hun er 6. Etter mange år med prøving sitter nå spiren på 1.fryseforsøk. Er vannvittig glad i dag,skjelven!! Håper spiren sitter godt og fram til termin!! Terminen er 8.feb. :)
 
Lister meg rolig og forsiktig inn. Har prøvd noen år og mistet en del ganger, så tør ikke å juble for høyt enda. Vil også derfor være veldig anonym enda. Føler meg litt som Bambi på glattisen, og derfor også det nicket ;) Har en del symptomer denne gangen, noe som er en ny erfaring. Håper spirer klamrer seg fast helt til termin 5. februar. Tidlig UL i ca. uke 8 blir veldig spennende. Har aldri kommet så langt og håper det derfor er et hjerte som slår denne gangen.
 
Hei! Snart 35 år, gift i snart ett år. Har ei jente på 2 år og 2 mnd. Har foreløpig termin 5. februar :love7
 
Hei! 24 år, vært med samboer i 8 år. Hadde en SA januar i år, ble gravid med engang etter og ny SA i april.. dette blir altså tredje gangen jeg er gravid. Håper alle gode ting er tre :)
 
24 år og venter barn nr.2 :) blir anonym en stund til :)

ifølge terminkalkulatoren er termin ca 7 februar (min beregning er månedsskifte januar/februar)
 
Hei! Jeg er 30 år. Hadde en graviditet i egglederen i november i fjor, og måtte fjerne den ene egglederen. Etter det har jeg hatt en kjemisk graviditet som forsvant av seg selv.. Har blitt gravid igjen nå. Positiv test i går :) Prøver å ikke glede med alt for mye enda, men.. ting føles litt anderledes denne gangen, så jeg tenker positivt! Foreløpig ser det ut til at termin er 6. februar :)
 
28 år, bor i Hordaland. Mistet min første i april, ble gravid nå på første eggløsning etterpå, håper det holder hele veien selv om jeg vet at risikoen for å miste på nytt er litt større når man blir gravid med en gang etter en sa. Sålangt opplever jeg dette svangerskapet helt annerledes, første var det masse symptomer og vondt i livmoren, nå er det hyppige turer på do og litt småmurring bare. Håper det er et godt tegn :)
 
Back
Topp