Hvem er vi som holder til her da? Presentasjonstråd.

28 år, bor i Hordaland. Mistet min første i april, ble gravid nå på første eggløsning etterpå, håper det holder hele veien selv om jeg vet at risikoen for å miste på nytt er litt større når man blir gravid med en gang etter en sa. Sålangt opplever jeg dette svangerskapet helt annerledes, første var det masse symptomer og vondt i livmoren, nå er det hyppige turer på do og litt småmurring bare. Håper det er et godt tegn :)

Samme her! Mistet også for en tid tilbake, og da hadde jeg masse symptomer, men denne gangen er det bare småmurring og masse dobesøk. Nesten ikke kvalm (bank i bordet!). Satser på at dette er gode tegn denne gangen :) Jeg skal bestille legetime snart, så jeg får bekreftet at barnet ligger i livmoren min denne gangen og ikke utenfor.

Samme her! Mistet også for en tid tilbake, og da hadde jeg masse symptomer, men denne gangen er det bare småmurring og masse dobesøk. Nesten ikke kvalm (bank i bordet!). Satser på at dette er gode tegn denne gangen :) Jeg skal bestille legetime snart, så jeg får bekreftet at barnet ligger i livmoren min denne gangen og ikke utenfor.

Da krysser vi fingrene for at denne gangen er det vår tur! <3 :)

Er 25 år med ro barn fra før på 5 og 6 år vemter en liten spire som kommer ca 6 februar:)
Bor på et småbruk på magnor.

I slutten av april hadde jeg en sa. Så håper dette er våres tur :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lyst til å være litt anonym...

Men jeg er epleskrotten, har en gutt på 2 år fra før, bor på Østlandet :)

20 år (21 i september) fra Rogaland, dette blir vårt første barn. Hadde også egentlig planer om å slutte på pilla i juli en gang, men ble enige om å slutte i april ettersom det faktisk kan ta litt tid. Ikke i vårt tilfelle, postiv test i går og er 4+0 i dag :-) Håper alt går bra så blir termin rundt 13 februar :-)

Hei :-) Jeg er 33 år og venter barn nr 2 :-) Hadde en sa i begynnelsen av mars,så nå håper jeg spiren klorer seg fast. Termin 13 februar :-)

Mamma til 2 gutter, gift å kommer frå Rogaland ;)

23 år og venter første barn 3. februar. Er 5 uker + 4 dager på vei :-) Er både spent, og litt nervøs, men vi gleder oss veldig <3

Hei! Må man melde seg inn i gruppen? Evt hvordan gjør man det?

Jeg er 24 år, samboer og bor i Bergen. Jeg er gravid med min første, 5+1 :love2 Det var ikke helt planlagt, men det kom som en veldig hyggelig overraskelse! ;) Foreløpig termin er 6. februar

Heisann.

Jeg er ei livlig trønder dame på 28 år som har bodd her på Vestlandet i 8 år nå ;o) Jeg har ei skjønne lita jente fra før som hører til i Juli 10 ;o)
Jeg er gift med verdens herligste mann, og har snart 4 års bryllupsdag ;o) D

Vi har prøvd nå i 2 år, å hadde nesten gitt opp håpet om nr.2 da jeg fikk beskjed etter en laptoskopi i mars at jeg har kraftig endo de ikke kan gjøre noe med og anbefalte meg i fjerne alt der nede. Så nå JUBLER vi, spiren sitter og måtte den sitte der de neste 8 mnd også ;oD Gleder meg til jeg skal opp på KK og fortelle de at vi klarte det tross prognosene ;oD

29 år,har samboer og det er vårt første :)termin ca10 februar om den lille spiren holder seg fast :)

Krysser fingrene for at spiren holder seg - dette er første positive test. 26 år, gift, 1 pusekatt, student, Tigerstaden. Terminkalkulatoren sier 8.februar, jeg vet ikke helt om jeg tror på det siden syklusen min er litt humørsyk, og jeg har ikke peiling på helt når jeg hadde eggløsning. Det eneste jeg vet er egentlig hvor lenge jeg har hatt vondt i puppene. ;)

Hei! Jeg kommer fra Trøndelag og er snart 26år. Har vært sammen med samboer i snart 11år, vi har en datter på 5,5år og testet positivt for noen dager siden. Vi venter nå vårt 2. barn, og har termin rundt 7.februar :thumleft

Jeg er 24 år, forlovet med verdens beste mann som jeg snart har vært sammen med i 7 år (om 12 dager!) ;) Bor i Gausdal, men kommer fra lengre "oppi dalen" :) Testa positivt på strimmel på onsdag ettermiddag, og håper jeg får en positiv digital etterhvert også :) Hvis jeg skal regne termin utifra første dag i siste mens, så er jeg 5+1 i dag :) Men tror selv jeg har kommet litt kortere.. Håper på å holde meg her inne til februar!! :D

Hei hei alle sammen :)
Hiver meg med her selv om det det er ganske tidlig. Testet positivt i går på første pp :D
25 år gammel og vi venter på første, foreløbig termin 18. februar :)
Holder meg nok litt anonym frem til vi er ferdige med første trimester ;)

Tror jeg melder meg inn her etter en overraskende positiv test i dag :-)

24 år, gullgutt på snart 4 fra før. Fikk termin 30 januar, men etter UL kunne legen fastslå at jeg ikke var kommet så langt så terminen er foreløbig flyttet bak på ubestemt tidspunkt :)

Eg er 26 år og venter no nr.2 om alt går bra :) fra før har eg ei jente på snart 4 år:) Kan fortelle meir når me evt får det hemmelige forum?!

Back
Topp