Hvem er vi som holder til her da? Presentasjonstråd.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, det er nesten vanskelig å avklare hvem som har flyttet inn her, og hvem som har laget tråder om at de håper å flytte inn her.

Jeg er Sara, 33 år, gift og har to barn fra før, nå venter vi vårt tredje barn i månedsskiftet jan/feb, foreløbig termin ca 4. februar.

Dette termingreiene er sannelig ikke enkelt, BV sin terminkalkulator sier 4. februar utfra min eggløsning. Den opererer med 40+2, men jeg har lest at her jeg bor regner man nå med det nye 40+3, så da blir det 5. februar? ("menstermin" blir noen dager tidligere, jeg hadde EL dag 17 i stedet for dag 14 nemlig) Legen kommer sikkert til å forholde seg til menstermin frem til UL. Jeg tar hele greiene med en klype salt, forholder meg til "begynnelsen av feb" frem til UL tenker jeg, og vet av erfaring at noen unger kommer litt etter, og noen litt før, jeg har en av hver.
 
Jeg er 28 år, er gift (bryllupsdag i dag ;) ) og dette blir vårt første barn. Ble gravid i slutten av desember, men mistet desverre i februar, så jeg er litt mer forsiktig med å glede meg og å planlegge denne gangen.
Har ikke hatt mensen siden 20. mars så det å gå ut fra menstermin blir helt feil for meg. Vet når jeg hadde eggløsning, så termin blir rundt 2. februar.
 
Jeg er 28 år, er gift (bryllupsdag i dag ;) ) og dette blir vårt første barn. Ble gravid i slutten av desember, men mistet desverre i februar, så jeg er litt mer forsiktig med å glede meg og å planlegge denne gangen.
Har ikke hatt mensen siden 20. mars så det å gå ut fra menstermin blir helt feil for meg. Vet når jeg hadde eggløsning, så termin blir rundt 2. februar.
Gratulerer med bryllupsdag:)
 
Ja, det er nesten vanskelig å avklare hvem som har flyttet inn her, og hvem som har laget tråder om at de håper å flytte inn her.

Jeg er Sara, 33 år, gift og har to barn fra før, nå venter vi vårt tredje barn i månedsskiftet jan/feb, foreløbig termin ca 4. februar.

Dette termingreiene er sannelig ikke enkelt, BV sin terminkalkulator sier 4. februar utfra min eggløsning. Den opererer med 40+2, men jeg har lest at her jeg bor regner man nå med det nye 40+3, så da blir det 5. februar? ("menstermin" blir noen dager tidligere, jeg hadde EL dag 17 i stedet for dag 14 nemlig) Legen kommer sikkert til å forholde seg til menstermin frem til UL. Jeg tar hele greiene med en klype salt, forholder meg til "begynnelsen av feb" frem til UL tenker jeg, og vet av erfaring at noen unger kommer litt etter, og noen litt før, jeg har en av hver.
Jeg har også termin 3/4/5 februar. Legen regner som regel ut fra 28 dagers syklus, jeg har 29. Uansett så har jeg el på dag 17. Og noen regner 40+2 andre 40+3.
 
Jeg ønsker å være litt anonym enda... Jeg er 29 år og har en sønn på 5,5. Mer vil jeg ikke fram med enda... Går det an å sperre gruppen for innsyn fra andre enn bv-forumets medlemer senere?
 
28 år, ugift, men har en herlig samboer, vi har ikke forlovet oss enda, men han planlegger alt bryllup :p
Dette blir mitt barn nr 2...:)
 
Jeg er 22 år(snart 23). Har vært gift med drømmemannen i snart 2 år :) Vi tenkte egentlig å starte prøvingen nå til høsten, så det klaffet litt før vi tenkte. Det har ingen verdens ting å si og vi gleder oss masse! :D Foreløpig termin er 1. februar 2014!
 
Er 28 år og er fra Trøndelag. Har ei jente på 19 mndr og en samboer. Er rimelig spent på dette, etter 2 SA siden november!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg ønsker å være litt anonym enda... Jeg er 29 år og har en sønn på 5,5. Mer vil jeg ikke fram med enda... Går det an å sperre gruppen for innsyn fra andre enn bv-forumets medlemer senere?

Det kommer både en lukket gruppe (for bv-forumets medlemmer) og en skjult gruppe (hvor bare februar 14-brukerne kan lese og poste innlegg) her etter hvert =)
Her står det litt mer om kriteriene for skjult gruppe:
http://forum.babyverden.no/threads/info-vedr-skjulte-grupper.1609767/
 
Ja, det er nesten vanskelig å avklare hvem som har flyttet inn her, og hvem som har laget tråder om at de håper å flytte inn her.

Jeg er Sara, 33 år, gift og har to barn fra før, nå venter vi vårt tredje barn i månedsskiftet jan/feb, foreløbig termin ca 4. februar.

Dette termingreiene er sannelig ikke enkelt, BV sin terminkalkulator sier 4. februar utfra min eggløsning. Den opererer med 40+2, men jeg har lest at her jeg bor regner man nå med det nye 40+3, så da blir det 5. februar? ("menstermin" blir noen dager tidligere, jeg hadde EL dag 17 i stedet for dag 14 nemlig) Legen kommer sikkert til å forholde seg til menstermin frem til UL. Jeg tar hele greiene med en klype salt, forholder meg til "begynnelsen av feb" frem til UL tenker jeg, og vet av erfaring at noen unger kommer litt etter, og noen litt før, jeg har en av hver.

Legger denne på topp da det mest sannsynlig kommer til å dukke opp mange nye innlegg i løpet av de neste dagene ;)
 
gjerne det, etterhvert tar vi den (eller en tilsvarende) inn i "våre viktigste tråder" når vi oppretter den, hvor vi vel også får terminliste, tips, råd, kosthold, "slik utvikler babyene seg", handlelister og andre ting etterhvert :)
 
gjerne det, etterhvert tar vi den (eller en tilsvarende) inn i "våre viktigste tråder" når vi oppretter den, hvor vi vel også får terminliste, tips, råd, kosthold, "slik utvikler babyene seg", handlelister og andre ting etterhvert :)

Stemmer! Si ifra om dere vil jeg skal opprette en "viktigste tråder", eller om en av dere vil opprette den selv =)
 
Jeg ønsker å være litt anonym enda... Jeg er 29 år og har en sønn på 5,5. Mer vil jeg ikke fram med enda... Går det an å sperre gruppen for innsyn fra andre enn bv-forumets medlemer senere?


Regner med vi tar en mer utfyllende presentasjonstråd etterhvert, når folk er litt mer komfortabel med å svare på litt mer :) Så dette blir sikkert ikke den endelige som legges i "våre viktigste" etterhvert.

Jeg tenker vi kan avvente litt med å opprette "våre viktigste" også, inntil vi får tråder med litt mer "de som blir her" og ikke så mange "de som håper å havne her" for det er mange nok å holde styr på som det er :)
 
26 år,samboer og to barn. Så dette blir vår 3 :) Gleder oss stort :)
 
Jeg er 28 år, er gift (bryllupsdag i dag ;) ) og dette blir vårt første barn. Ble gravid i slutten av desember, men mistet desverre i februar, så jeg er litt mer forsiktig med å glede meg og å planlegge denne gangen.
Har ikke hatt mensen siden 20. mars så det å gå ut fra menstermin blir helt feil for meg. Vet når jeg hadde eggløsning, så termin blir rundt 2. februar.
Gratulerer med bryllupsdagen :)
 
Snart 25 år, gift. Fra Rogaland (det får holde inntil videre). Dette blir vårt første barn. Vi er i vår 2pp. Så jeg håper det klaffer denne gang :) Bruker el tester denne gang og er midt i prøvetiden nå... Så må vente i 2 lange uker før jeg vet helt sikkert om jeg får bli en del av februar forumet.
*håper håper*
 
Hei! 30 år, har to barn fra før. Vi har tidligere brukt tid på å bli gravide, så tok i litt i forhold til tidspunkt da vi bestemte oss for å prøve på nr 3. Ble veldig veldig overrasket over at jeg ble gravid så fort. Er derfor både nervøs og spent, fikk liksom ikke tid til å bli helt vant til tanken. Foreløpig termin er 2.februar !
 
Back
Topp