Hvem er vi som holder til her da? Presentasjonstråd.

Jeg er *anonym* på 23 fra Oslo. Er nyseparert og har en datter på snart 2 år. Venter baby nr to med samme bf 19. februar. Jobber fulltid og tror dette blir siste bebisen :)


Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤
 
heihei :) jeg er litt treg inn her men jeg har skravlet så mye baby med feb.2013-gjengen at jeg har ikke tenkt på å melde meg inn i terminforum med denne før nå ^^
japp, dere gjettet rett, jeg har en februar 2013-baby også.. han ble født 17.februar og termin med denne overraskelsen er 4.februar så her blir det to tette. Vi ante ikke at jeg var gravid før jeg var 11uker på vei, har gått i hele sommer med skylappene på, trodd uvelheten kom av at jeg aldri fikk sammenhengende søvn og var generelt sett sliten...
vi har også en jente på snart 6år, hun har en annen pappa enn gutten min og den som er på vei men hun bor fast hos oss og han regner henne som like mye sin som den biologiske sønnen. Så siden vi da har en datter og en sønn fra før av så blir denne siste rein bonus og vi gleder oss til å se om det blir en gutt eller jente, valgte på ultralyd å ikke vite :)
mageboeren går bare for "oisann" da vi ikke har begynt å tenke på navn helt ennå.

meg selv: 27, snart 28år. Samboer. Bergenser bosatt på askøy. pr nå i foreldrepermisjon, den er over i desember men ny permisjon starter knapt en mnd etterpå så det blir vel ikke veldig mye jobbing de ukene. Får se det an, det kommer an på formen og om de kan tilrettelegge arbeid for så kort tid (har en jobb som ikke passer helt som høygravid) men det hadde jo vært kjekt for det sosiale sin del før jeg skulle ut i ny permisjon. Stort sett blid og fornøyd, tyter som en foss, jeg er vel et klassisk elsk-eller-hat menneske. Enten liker man meg eller så gjør man det overhodet ikke ^^
håper jeg får være med å leke med dere selv om jeg er treig inn her, gleder meg til å få tatt inn over meg litt mer dette svangerskapet også, har igrunnen prøvd å fortrenge det men nå begynner magen å bli såpass fremtredende at det er ikke vits å prøve lenger ^^ så da får jeg helle blir med å skravle så jeg kan bli litt flinkere til å sette pris på det (selv om jeg fortsatt er drittlei svangerskap fra forrigemann ^^)
 
Hei:)
Snart 29 år, førstegangsgravid med ei lita jente :) Bor i Ålesund, men er trønder :cool:
Har endometriose og en tett eggleder, så jeg fikk Pergotime for å hjelpe oss på vei :)
Termin 27. februar :)
 
Så ikke denne før nå.. :p Jeg er 30 år, gift og venter mitt første barn :) Er opprinnelig fra Rogaland, men bor i Bærum.
 
Hei!

Jeg er 27, bor på Hamar og jobber som lærer. Vi er gift og har en skjønn gutt på 2 år som snakker med magen og deler leker. :) Vi har også en hund. Nicket ble Beja, for det er det sønnen vår har kalt hunden fram til for litt siden. Er ikke så lett å si Bernard.
 
23 år fra Oslo, venter mitt andre barn med mannen min som er 26. Vi har vært sammen i 5 år, gift i 2 år. Vi er begge utdannet og fullførte universitet og rakk og gifte oss og få barn før jeg fylte 22. Vært tidlig ute kan man si, men greit å bli ferdig med det :)


Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤
 
Hei, jeg er 32 år og bor i Bærum, med min mann og vår datter på 2,5 år til jul, og vi gleder oss masse til lillesøster kommer i beg. av februar :)
 
Hei. henger stortsett på mars gruppen, men er mye å titter her og kan hende at jeg ender opp i februar pga eventuelt ks eller gangsettelse.
jeg er 24 år, bor i nes i akershus, har en sønn som fyller tre år i november. er gift. har vært sykmeldt nærmest i hele svangerskapet pga bekkenløsning.
 
Er 25 kanskje 26 når lillegutt blir født :) har kjæreste som jeg ble sammen med ca samtidig som jeg ble gravid, er en strilajente som kommer fra en av Bergens nabokommuner men bor nå fem min fra Flesland :) praktisk siden jeg jobber på flyplassen.. :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk
 
Back
Topp