Hvem er vi som holder til her da? Presentasjonstråd.

Er 25år, har vært sammen med sambo i snart 7 år, og vi venter vår nr 2 i begynnelsen av februar.
 
Hei! Er 28 år. Venter nr 2 i midten av februar.Har en gutt,født 2009 fra før.
Gleder oss veldig :love2
 
Hei!
Jeg er 27år, gift, ingen barn fra før. Vi har prøvd i over 4år på i bli gravid. Igjennom det siste året har vi vært igjennom 1 ICSI forsøk, 3fryseforsøk, hvor et av dem endte med svangerskap utenfor livmoren og fjerning av høyre eggleder. 1 IVF forsøk som endte i graviditet. Er nå 11+1, termin 20.feb.
Kjempe glad for at det endelig er vår tur :)
 
Hei! Sniker meg inn hit... Venter barn nr.3 i slutten av februar. Har en gutt og ei jente fra før. Er 25år, lykkelig gift og mer info får komme etterhvert :happy090
 
Hei.

Jeg er 26 år gammel fra Oslo. Opplevde en spontan abort for noen måneder siden og ble veldig kort tid etter det gravid igjen.
Idag var jeg på ul for andre gang og fikk se en 12 uker liten tass som mest sansynlig er en gutt. Fikk akkurat jobb og føler livet er mye mer sikkert idag enn det var for noen uker siden. Endelig kan jeg glede meg over situasjonen, istede for å beskymre seg og være usikker på fremtiden.

Ble forresten anbefalt denne siden og forumet av en veninne som også akkurat har fått sin første så gleder meg til å dele stunder og kunne spørre andre gravide om ting.
 
Hei Hei.

Jeg er 29år gammel fra Rogaland. Har samboer og en gutt på 5 år fra før.
Mer kommer ettehvert. Litt hemmelig litt til :)
 
Hei hei :)

Jeg har ikke lyst til å presentere meg sånn kjempe masse, men litt er jo greit.
Jeg er 29år, bor i Telemark, har foreløpig termin ca 19. februar 2014. Litt uforberedt og ikke helt planlagt, men vi gleder oss alle til å møte den lille på nyåret :love2
 
Jeg er førstegangs med foreløpig termin 30 januar, noe jeg regner med blir endret til februar på ultralyd :)
jeg er 24år, og kommer fra bergen :)
 
er 23 bor litt utenfor Bergen, har et barn på 4.5år :)

termin 6 februar :)
 
Camilla 25 år. Samboer i 7-8 år og sammen har vi jonathan som blir 4 i oktober :) bor helt sør i rogaland. Er utdanna barnevernspedagog og arbeider på ungdomsskole som miljøterapeut!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei :) 34år fra Rogaland. Er forlovet med verdens beste og har ei datter på snart 4år. Foreløpig termin er 14.februar :greet025
 
Jeg er 31 år. Har to barn fra før, en gutt på 9 og en gutt på 7, samboeren min har ei datter på 7. Har termin 14 februar. Vi gleder oss masse til lille nurket kommer alle fem :love017
 
andrea har en samboer vi begge er 20år og vært sammen i 3år venter våres første den 09.februar :)
 
26 år gammel nordlenning, bosatt på østlandet sammen med min østlandske samboer gjennom tre år. Barne- og ungdomsarbeider på småbarnsavdeling i barnehage. Venter vår første i slutten av februar :)
 
27 år, venter første barn med min danske samboer :) kommer fra Askøy utenfor Bergen men bor og jobber i København .. Og eeeeeeelsker det :p


Førstegangs mor 26-02-2014 :)
 
Hei, jeg er 29, en gutt på 2,5 fra før bor i Stavanger med samboer/bf. Og nå venter vi ei jente 1.feb:)


Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14
 
Back
Topp