Hvem er vi som holder til her da? Presentasjonstråd.

Hei. Er 28 år og venter nr. tre 26. februar :) Som "vanlig" trodde vi det skulle ta lenger tid for spiren å sitte, men tydeligvis er vi fruktbare ;)

Hei. Jeg er helt ny her inne :) Vet ikke hvordan jeg får meg et nick? Jeg og mannen min har prøvd i to år no. Vært gjennom prøverørsforsøk no i mai/juni, tok blodprøve forrige uke og er gravid :) På første ivf forsøk ;) Så kjempe glad :) Jeg er 31 år fra Bergen ;) Termin 27/28 februar. Så helt på tampen i februar da, kan jo fort bli mars :) Tenkte det var kjekt å melde meg inn i forum her, så slipper jeg å mase hull i hode på mannen min ;)

Hei :) Er 36 år, gift og har to gutter. Eldstemann blir 4 i sommer og minsten 2 i oktober. Ikke lyst å fortelle så mye enda men må jo skrive innlegg for å komme med på den hemmelig gruppen ;)

Hei,får vel presentere meg jeg også.Fulgt litt med her inne ei ukes tid så...Jeg er 30år,ung gift,og har ei jente på 14 mnd.Fra nord Rogaland.Venter forhåpentligvis en ny liten skatt rundt 12 februar om alt går bra.Første legekontroll idag,så langt alt fint.

Får vel presentere meg her inne også, holder til i både februar og mars, da terminen blir enten eller. :p

Jeg er 26 år, gift, har to søte små fra før og venter nå nr 3. :) vi bor i Nordland.
Av hobbyer er eg glad i å gå turer i skog og mark, lese gode bøker og strikke. :)

Gleder meg til å følge dere framover. :)

2 små + spire <3

Jeg er 38 år, kommer fra sørlandet, men vi bor for tiden i sverige. Jeg har en samboer fra Nigeria og vi har 5 barn fra før, så dette blir nr 6. Termin den 28. Februar forløpig. Det blir planlagt keisersnitt pga 2 tidligere hastekeisersnitt. Er spent på hvordan det blir å føde i sverige da.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Hei! Jeg er 19 år har bil, hus, jobb osv. Vært prøver i snart 1 år med 1 SA. Stemor til en 2 åring :)
(Hvordan endre nick osv?)

- app -

Jeg er 28 år, fra trøndelag og venter nr 3 tidlig i februar :) Litt usikker på termin pga p-pille slutt og ustabil syklus..

Heisann :)

Da har jeg havnet her i februar, og håper jeg blir værende her! :)
Jeg er 29 år. Jobber som lærer på ungdomsskolen. Har et nydelig lite hus, drømmemannen og to kattepuser.
Vi har vært kjærester i to år, og begynte å prøve i juni 12. Ble gravid i juni (SA uke 6), september (MA uke 11) og februar (MA uke 9), og så ble jeg gravid nå igjen i mai. Så jeg er nok den her inne som kommer til å spørre masse og kanskje virke litt nervøs for ditt og datt - men jeg er bare preget av et noe slitsomt år.

Går på hormoner denne gangen, og håper så inderlig at spiren sitter :)
Termin 22.02, men dette er noe usikkert da jeg aldri fikk mensen etter utskrapningen i slutten av mars. Så vi får se! :)

Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Hei! 27 år og samboer, vi har en sønn på 4 år fra før, nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen hooh helt satt ut enda jeg :)

Oida er vel det som jeg sier nå :)

fant plutselig ut at jeg er gravid! 33 gift og venter den første! litt skummelt dette gitt

Hei:) Julie heter jeg, er 27 år. bor på grua i Oppland sammen med samboeren min på 38, fra før av har vi to jenter. Hans datter er 9 og min blir snart 6!
plutselig og uventet kom ikke mensen og nå viser det seg at det kommer en liten en 02.02ca:) vi er både glade og sjokkerte:)

Hei! :)

Jeg er 22 år, fra Nordland, og venter min første sammen med samboeren min på 29, som har to nydelige jenter fra før. Ei på snart 7, og ei som blir 4 :)
Etter 2,5 år med prøving, og 3 SA med ex'en, lyste det veldig plutselig opp en positiv test forran oss, - to dager før jeg skulle til legen å få p-piller! Ble litt sjokkerte, men gleder oss veldig! :)

Termin 08.02 <3

Slenger meg med her, jeg også! :)
Jeg er 23 år, bor sammen med min samboer på 38.
ikke helt planlagt å få barn nå, men vi har kommet frem til at vi beholder spiren! Dette er kjempe spennede :D

Termin 23.02.14 <3

Back
Topp