Hvem er vi som holder til her da? Presentasjonstråd.

27 år, samboer og har en datter på 18 mnd. Venter nr.2 i midten av februar :)
 
Hei :) Jente på 22 år, jeg og samboeren min venter vårt første barn 26. Februar utifra menstermin. Gleder oss masse! :)
 
28 år, samboer i 10 år. Vi ble gledelig overrasket da vi fant ut at vår spire satt i PP1, foreløbig termin 12.februar =)
 
Hei! Jeg er 24 år, gift og bor i Bergen. Venter barn nr 2 den 4 februar, har fra før en jente på 2,5 :)
 
Hei :)
Jeg har holdt meg i januarforumet en stund, men var på UL i dag og fikk ny termin 10.feb, så da flytter jeg inn her :)
Er en 24 år gammel jente, student og med hund som største interesse.
Eier leilighet sammen med kjæresten min, som jeg har vært sammen med i 4 år. Dette blir vårt første barn, og kom på bestilling straks vi begynte å prøve. Vi holder til i Oslo :)
 
Hei :) Jeg er en jente på snart 27 år, som venter mitt andre barn i begynnelsen av februar. Jeg har vært sammen med min samboer i ni år. Vi har fra før en datter på 2 år, som fyller 3 i desember i år :)
 
Hei hei :) Jeg flytter også inn her! Er 29 år og min samboer og meg venter første barn i slutten av februar 2014 :) Vi har ventet en liten stund på dette, og gleder oss veldig stort :D Måtte tiden gå fort!<3
 
Oi! Det var ungt! :D
Kan jeg spørre om det er planlagt? :)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014


Ja, vi er veldig unge, så vi har brukt lang tid på å diskutere for og imot :) Men med økonomien på plass og vi følte oss klare for det, så valgte vi å prøve :) Jeg vet det er mange som sikkert har sterke meninger mot det, men det var et personlig valg jeg og samboer valgte å ta :)
 
Ja, vi er veldig unge, så vi har brukt lang tid på å diskutere for og imot :) Men med økonomien på plass og vi følte oss klare for det, så valgte vi å prøve :) Jeg vet det er mange som sikkert har sterke meninger mot det, men det var et personlig valg jeg og samboer valgte å ta :)

Absolutt. Jeg var selv 19 år da jeg fikk førstejenta og må innrømme det var tøft. Jeg var alenemor i tillegg. Barnefar var like gammel.

Men det står respekt av valget dere har tatt, og håper du takler det bedre enn hva jeg gjorde ;)

Når man har fått barn blir livet aldri det samme ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Heihei alle sammen :)
Jeg er 26 år, samboer, og vi venter vårt første barn i februar 2014 (menstermin 24. feb). Vi gleder oss veldig, men har ikke turt å "røpe" hemmeligheten til andre enn våre nærmeste enda. Vil i allefall komme oss over "3 måneders kneika" ;-)
 
Absolutt. Jeg var selv 19 år da jeg fikk førstejenta og må innrømme det var tøft. Jeg var alenemor i tillegg. Barnefar var like gammel.

Men det står respekt av valget dere har tatt, og håper du takler det bedre enn hva jeg gjorde ;)

Når man har fått barn blir livet aldri det samme ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014


Selfølgelig er det nok litt lettere når man er eldre, ferdig med utdanning, og fått komt seg til ro. Jeg tror likevel man aldri blir skikkelig forberedt til rollen som forelder, uansett alder. :)

Det er nok også mye vanskeligere om man er ung alenemor i tillegg, så jeg kan godt forstå at det var vanskelig! Håper og tror at det blir litt lettere når vi er to :)
 
Hei,hei!
Jeg er 28 år gift, venter nå på vårt første barn. Foreløpig termin 28.februar. Vi gleder oss! :)
 
Selfølgelig er det nok litt lettere når man er eldre, ferdig med utdanning, og fått komt seg til ro. Jeg tror likevel man aldri blir skikkelig forberedt til rollen som forelder, uansett alder. :)

Det er nok også mye vanskeligere om man er ung alenemor i tillegg, så jeg kan godt forstå at det var vanskelig! Håper og tror at det blir litt lettere når vi er to :)

Absolutt. Høres ut som du har en voksen tankegang så masse lykke til videre i svangerskapet :)

Hvor langt er du på vei nå? :)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Hei hei!
Jeg er 26 år, bor i Rogaland. Eier et hus sammen med samboeren min. Vi har en gutt på 8mndr sammen og jeg har en gutt på 5 år ;) Så her blir det kort avstand mellom di to minste (15mndr), men skal bli kjempe kjekt :) Har foreløpig termin 18 februar. Minstemann hadde det travelt og kom 5 uker før tiden, så håper denne spiren ikke har det like travelt!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp