Vogntråd

Takk for info:joyful:
Målet er at sambuaren min ikkje må gå på siden av vogna når han triller for å unngå å sparke i den. Har sett nokre som må det og syns det ser lite lurt ut:hilarious:

Britax Smile 3 skal visstnok være grei for høye folk! Det var nevnt i en av testene iallefall :king Jeg er selv 1.80, og samboer 1.93, så vi trenger noe vi ikke sparker borti...:glasses9

Vi har den, og er egentlig veldig fornøyd. Men den har ikke støtdempere, og bare litt humpete asfalt fører til at vogna rister for mye for en nyfødt :meh: Tenkte bare å nevne det siden det er vanskelig å teste i en butikk :)

Men ellers har vi vært strålende fornøyd med denne, og kommer nok ikke å kjøpe ny til nestemann :)

Det er jo litt kjedelig da! Hmm.. hva slags sportsdel har du? Ergo eller flat? :)

Britax Smile 3 skal visstnok være grei for høye folk! Det var nevnt i en av testene iallefall :king Jeg er selv 1.80, og samboer 1.93, så vi trenger noe vi ikke sparker borti...:glasses9
Den såg fin ut vertfall:woot:
Blir nok å teste i butikk, men Det blir lenge til:joyful:

Den såg fin ut vertfall:woot:
Blir nok å teste i butikk, men Det blir lenge til:joyful:

Samme her :happy119
Det er min første, så jeg er litt i overgir om dagen o_O

(Jeg ser forøvrig vi har det ganske likt! Samme alder, yrke, fylke og med like høye menn :happy090

Har en Bugaboo Buffalo fra 2018 som vil bli brukt igjen på nr 2. ELSKER den vogna!!

Vi har NXT90 etter storesøster som jeg tipper går i arv, endte på den etter å hatt to andre vogner først.
Men vurderer å kjøpe en mindre og lettere vogn brukt som ekstravogn.
Hadde en eldre Bugabuu Cameleon sist som fungerte veldig bra sammen med bilstol til bruk på butikker og til og fra bilen :)

Blir arvevogn her :D Har en beige Emmaljunga :happy: Å siden storebror er så stor, så slipper jeg heldigvis og gå til anskaffelse av søskenvogn :D

Her blir det arvevogn :D Har en Emmaljunga fra sist, og heldigvis er eldstemann så stor at jeg slipper og skaffe meg søskenvogn :D

Vi har en babyjogger select som vi skal kjøpe ekstra-sete til etterhvert :) Kommende storesøster er bare 16 måneder når neste kommer så hun vil trenge vogn en stund til ;):Heartpink

Noen som har erfaring med emmaljunga mondial duo?
Har god erfaring med simo, men vet ikke om den er oppe å går etter noen år på loftet. Og nå får jeg ikke tatt service på den heller:shifty:

Er emmaljunga lang nok i bagen??

Vi har den, og er egentlig veldig fornøyd. Men den har ikke støtdempere, og bare litt humpete asfalt fører til at vogna rister for mye for en nyfødt :meh: Tenkte bare å nevne det siden det er vanskelig å teste i en butikk :)

Men ellers har vi vært strålende fornøyd med denne, og kommer nok ikke å kjøpe ny til nestemann :)

Funfact: NXT90 kan stilles inn slik at den demper mer, men de færreste leser bruksanvisningen :p Nede ved hjulene er det en knott man kan snu på slik at den står på «comfort». Ja den rister en del mer enn en fulldempet vogn, men jeg kjører både grusvei og offroad på skogsvei uten problemer. Om det rister for mye går man bare litt saktere :D

Forøvrig kan mannen min som er 2 meter høy gå med NXT90 uten problemer :)

Vi har en babyjogger select som vi skal kjøpe ekstra-sete til etterhvert :) Kommende storesøster er bare 16 måneder når neste kommer så hun vil trenge vogn en stund til ;):Heartpink

Vi å har select. Veldig greit å bruke Bugaboo tilbehør på den. Så blir den litt freshere. Blir å bruke delux bagen på vår nå denne gangen.

Vi å har select. Veldig greit å bruke Bugaboo tilbehør på den. Så blir den litt freshere. Blir å bruke delux bagen på vår nå denne gangen.

Kalesjen blir veldig fin da ja ;) Vi har også deluxe bagen fra storesøster som vil bli brukt.

Har prøvd veldig mange forskjellige vogner oppgjennom årene, og den vognen jeg er mest fornøyd med er Britax smile :Heartred Beste vognen ! Men nå må vi sikkert ha søskenvogn da babyen bare er 1,5 år når den nye kommer

Vi har Emmaljunga Super Viking Outdoor som vi fortsatt bruker til første, og vi elsker den! Den gikk ut av produksjon ved nyttår, men mange selger den pent brukt. ;) («Vår» vognforhandler forstår forsåvidt ikke hvorfor Emmaljunga slutta med den, hun mener det er ei mye bedre vogn enn NXT-serien).

Vi fikk refluksbarn, og han sov ikke et minutt i bagen og «koselige trilleturer» var det bare å glemme da han bare skrek og skrek. Da vi gikk over til sittedelen ble det derimot en helt annen verden! I Super Viking er liggedelen ergonomisk, så han slapp å ligge flatt, og siden da har han sovet absolutt alle dupper i vogna. Vi synes også den er lett og god og trille, og får fint plass i vår bil (Ford Mondeo).

Vi hadde stokke trailz som hovedvogn til flrstemann og bugaboo fox til andremann (begge er solgt nå da). Vi har babyjogger city elite men den liker jeg ikke il små barn, funker fra ett år og opp ca.

Jeg ender nok opp med bugaboo igjen, men vurderer donkey denne gangen - elsker sidekurven, og da kaaaan jeg ha på et ekstra sete til mellomste om vi skal gå langt, han er bare to år når neste kommer.

Back
Topp