Jeg har tidligere hatt Bugaboo buffalo, emaljunga nxt90, babyjogger city mini gt og Bugaboo bee3 som trille. Vurderer yngri ymer denne gangen da vi ikke vil bruke så mye på vogn denne gangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fornøyd. Synes den er stor og romselig, lett å kjøre. Liker at liggedelen er litt høyt oppe. Liker egentlig nesten alt med vognen. Den tar litt plass i bagasjerommet da. Det er en av de få tingene jeg ser på som et minus.Er du fornøyd med trailz? Vurderer den ettersom den har goood plass og virker så høy og fin med sportsdel.
Jeg har tidligere hatt Bugaboo buffalo, emaljunga nxt90, babyjogger city mini gt og Bugaboo bee3 som trille. Vurderer yngri ymer denne gangen da vi ikke vil bruke så mye på vogn denne gangen.
Hmmm... er det med plass i bilen jeg tenker på også! Samtidig så har vi en mindre «reisevogn» jeg tenker å bruke til kjøpesenter osv når mini blir litt større, så kanskje det kan gå... vanskelig det herVeldig fornøyd. Synes den er stor og romselig, lett å kjøre. Liker at liggedelen er litt høyt oppe. Liker egentlig nesten alt med vognen. Den tar litt plass i bagasjerommet da. Det er en av de få tingene jeg ser på som et minus.
Bugaboo buffalo var nok favorittenhvilken har du vært mest fornøyd med av de vognene, som hovedvogn?
Ser mange nevner britax smile3, så den er kanskje verdt å kikke på. Er bare skeptisk til små hjul foran. Vet sånt kan låses. Jeg er bare ei sånn som gjerne finner på å dra i ganske ulent terreng med vogna. Men kan la det være også ingen by eller kjøpesenterjente
Takk for utfyllende svar! Du tenker på Britax sin?Jeg kommer til å trille mest på asfalt, grusvei og på butikken. Mine kriterier er som følger:
- Lett å trille, svinger ved den minste bevegelse (ikke sånn at man må vippe vogna for å få endret retning liksom)
- God solskjerming (at skjermen kan senkes langt ned, orker ikke noe ekstra paraply og sånne ting)
- Sittedel som kan legges flatt (dvs. ikke "ergonomisk" sittedel)
- Mulighet til å ha ungen snudd begge veier (hadde ikke det sist, men trillet uansett ingen "koseturer" med de kidsa )
- Stor oppbevaring under vogna (synes Babyjogger city elite hadde for liten lagringsplass under, pluss vanskelig å komme til)
- Lett å slå sammen
- Tar liten plass i bilen
På skogsti med røtter osv hadde jeg kanskje heller tatt den gamle Babyjogger-vogna med litt større framhjul (har ikke prøvd Britax smile3, altså, så vet ikke hvordan den er på ulendt terreng).
Takk for utfyllende svar! Du tenker på Britax sin?
Jeg må nok skjønne selv at svingbare hjul er praktisk
Vi har Emmaljunga Mondial Duo og en baby jogger city elite fra førstemann (2013). Førstnevnte er så stooor og tung at den orker jeg ikke igjen.
Sistnevnte er slitt og temmelig ubrukelig.
Har en deluxe liggedel til den som ser nærmest ubrukt ut da, så synd og ikke få brukt den mer..
Lurer på Britax smile 3
Eg og syns den er veldig fin!Godt vi er flere som har begynt å studere vogner
Har alltid vært glad i emmaljunga sine vogner og har hatt ulike emmaljunga før. Denne gangen snuser jeg litt på en Emmaljunga nxt90f. Synes den ser praktisk ut og samtidig rålekker ut. Men må nok i butikken og se og prøvetrille før jeg bestemmer meg
Eg og syns den er veldig fin!
Men frykter den blir for låg for oss med mine 175 cm og sambuaren sine 193 cm
Godt vi er flere som har begynt å studere vogner
Har alltid vært glad i emmaljunga sine vogner og har hatt ulike emmaljunga før. Denne gangen snuser jeg litt på en Emmaljunga nxt90f. Synes den ser praktisk ut og samtidig rålekker ut. Men må nok i butikken og se og prøvetrille før jeg bestemmer meg
Takk for infohåndtaket gikk høyere enn bugaboo da jeg testet i butikk, og hadde bugaboo+200cm samboer sist
Men en del andre modeller enn nxt90 fra emmaljung blir for lave ja
Takk for info
Målet er at sambuaren min ikkje må gå på siden av vogna når han triller for å unngå å sparke i den. Har sett nokre som må det og syns det ser lite lurt ut