Ja, kommer an på behovet. Jeg trilla utrolig mye. Faren hadde stor bruk for den da vi gikk fra hverandre. Men det er så individuelt hva en har behov og bruk for.Da er det lurt med søskenvogn ja! Blir spennende å se hva vi får behov for
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kommer an på behovet. Jeg trilla utrolig mye. Faren hadde stor bruk for den da vi gikk fra hverandre. Men det er så individuelt hva en har behov og bruk for.Da er det lurt med søskenvogn ja! Blir spennende å se hva vi får behov for
Da er det kjekt! Vi bor så landlig, så trenger ofte bil for å komme oss til ting. Blir mest trilling når man er på kjøpesenter en sjeldent gang eller trilleturer. Vet ikke om eldstemann har tålmodighet til det i den alderenJa, kommer an på behovet. Jeg trilla utrolig mye. Faren hadde stor bruk for den da vi gikk fra hverandre. Men det er så individuelt hva en har behov og bruk for.
Nei, da er det nesten bedre med et brett eller noe annet. Ellers kan minstemann stå bare på vognen om en ikke gidder gå.Da er det kjekt! Vi bor så landlig, så trenger ofte bil for å komme oss til ting. Blir mest trilling når man er på kjøpesenter en sjeldent gang eller trilleturer. Vet ikke om eldstemann har tålmodighet til det i den alderen
20 mnd nå eller september 2021? Mini her er 19 mnd, men aner ikke hvor lenge man trenger vogn og om søskenvogn er lurt da Han er jo nesten 2,5 år til høsten
Jeg kjøpte ganske dyr vogn i forrige runde, men fikk en baby som hatet vogna... jeg gikk for det meste rundt og bar han i bæresele og trillet tom vogn Og når han ble større ble han også fort lei/utålmodig, så føler at levetiden på vogna ikke stod i stil til prisen (og mors naive drømmer om trilling med lydbok på øret). Så tenker å gå for en rimeligere vogn denne gangen. Men det er virkelig en jungel, aner ikke helt hvor jeg skal begynne! Følger denne tråden og håper på gode tips!
Det er forståelig! Hadde nok hatt behovet selv hvis vi ikke hadde bodd så landlig og kunne gå til det mestehan er 20mnd nå ja. Den vognen kan bygges om til enkeltvogn, så blir ikke behovet for to seter der for så lang tid, er det ingen krise
tidligere erfaring med to tette, er at søskenvogn er kjempepraktisk. Spesielt for meg som ikke kjører bil
Haha, jeg vet, det var aldri mulig for meg heller! krysser fingrene for at det blir vognbaby for oss begge denne gangenIngen av mine har likt vogna heller Iallfall ikke fram til vi bytta til sportsdelen! Har alltid misunt de som kan trille rundt på babyen sin, stoppe litt her og der, ta en kaffe med venninner osv.. Laaaangt fra hvordan mine permisjoner har vært
Takk for tipsHar Stokke trailz som jeg tenker blir gjenbrukt nå. Til dere som både skal bruke vogn og bil; anbefaler virkelig bilstol som passer til barnevogna! Det var gull verdt til eldste. Kunne bare bære bilstolen rett over til underdelen på vogna og «klikke» den fast. Var rett og slett nedtur når vi gikk over til den større bilstolen
Har Stokke trailz som jeg tenker blir gjenbrukt nå. Til dere som både skal bruke vogn og bil; anbefaler virkelig bilstol som passer til barnevogna! Det var gull verdt til eldste. Kunne bare bære bilstolen rett over til underdelen på vogna og «klikke» den fast. Var rett og slett nedtur når vi gikk over til den større bilstolen