Vogntråd

Jeg ønsker meg en Emmaljunga NXT90, men den er veldig dyr. Blir nok at vi kjøper en brukt

Vi har Emmaljunga Mondial Duo og en baby jogger city elite fra førstemann (2013). Førstnevnte er så stooor og tung at den orker jeg ikke igjen.
Sistnevnte er slitt og temmelig ubrukelig.
Har en deluxe liggedel til den som ser nærmest ubrukt ut da, så synd og ikke få brukt den mer..

Lurer på Britax smile 3 :)

Vi har Emmaljunga Mondial Duo og en baby jogger city elite fra førstemann (2013). Førstnevnte er så stooor og tung at den orker jeg ikke igjen.
Sistnevnte er slitt og temmelig ubrukelig.
Har en deluxe liggedel til den som ser nærmest ubrukt ut da, så synd og ikke få brukt den mer..

Lurer på Britax smile 3 :)

Vi har også en så godt som ubrukt delux bag til babyjoggeren :D Tror kanskje den ble (forsøkt) brukt ca. 10 ganger til sammen på to barn :hilarious: Vogn var på ingen måte suksess med våre babyer... Men de elsket sportsdelen da!

Har en Emmaljunga edge duo 2017 modell som storebror fortsatt bruker. Tipper han er ferdig når mini kommer :-)

Vi har også en så godt som ubrukt delux bag til babyjoggeren :D Tror kanskje den ble (forsøkt) brukt ca. 10 ganger til sammen på to barn :hilarious: Vogn var på ingen måte suksess med våre babyer... Men de elsket sportsdelen da!

Huffda :D

Vår er egentlig godt brukt, den har bare holdt seg utrolig bra, men resten av vogna er nærmest slitt i filler :hilarious:

Jeg kjøpte en brukt Emmaljunga sist, men den vognen er så fryktelig tung å trille... Så jeg ønsker meg egentlig en lettere en. Men syns vogn er fryktelig dyrt, så vi får se hva vi ender med. Håper å finne en brukt tenker jeg.
Enig. Jeg hadde NXT90F sist, og den var tung å trille og manøvrere. Særlig på vinterføre. Stødig og solid da, til gjengjeld.

Så jeg og ønsker meg en lettere, og en billigere. Fikk liksom «første baby»-sløsinga ut av systemet den gangen:hilarious:

Jeg har hatt emmaljungs edge duo med alle mine tre. Nå ønsker jeg meg en vogn som tar Mye mindre plass, og som er god å trille når det er snø også, noen som har noen tips til ei god vogn?

Det er mange som selger vogner brukt og, som knapt ser brukt ut.

Vi betalte 5000 kr for en brukt emmaljunga for 2 år siden, fikk da med alt av ekstrautstyr, og vogna var knapt brukt. Så helt ny ut...

Hadde nxt90 sist, men solgte den etter 1 år for var ikke fornøyd. Gikk over til babyjogger da som vi elsket, men har litt lyst til å kunne ha baby mot meg også.. hmmm. Vanskelig :hilarious:

Vi har en Stokke trailz fra før, veldig fornøyd med den. Men vi kjøper nok ny vogn. Vi har en liten på 8 mnd, og han er ca 17 mnd rundt termin. Så derfor tenker vi å investere i en bugaboo duo vogn. Så jeg kan evt ha med begge to. Noen som har den fra før ? Noen erfaring ?

Noen som har erfaring med Britax Smile III?

Begge mine søstre har hatt Britax smile2, og vært veldig fornøyde med den (med unntak av litt kort rygg, men det har de fikset nå på smile3) :) De har jobbet på Barnas Hus begge to, som ikke selger Britax, og de valgte likevel å gå for den ;) Tror vi kommer til å gå for smile3, ut fra det jeg leser ser det ut som at den oppfyller våre krav og ønsker!

Begge mine søstre har hatt Britax smile2, og vært veldig fornøyde med den (med unntak av litt kort rygg, men det har de fikset nå på smile3) :) De har jobbet på Barnas Hus begge to, som ikke selger Britax, og de valgte likevel å gå for den ;) Tror vi kommer til å gå for smile3, ut fra det jeg leser ser det ut som at den oppfyller våre krav og ønsker!
Det høres lovende ut! Jeg syns også den fyller kravene jeg har, og så at den kom godt ut i en test også. Kanskje jeg skal prøve å finne en butikk som selger dem så jeg kan få sett den i levende live. Aldri for tidlig å begynne å orientere seg i utstyrsjungelen :p

Vi har en Stokke trailz fra før, veldig fornøyd med den. Men vi kjøper nok ny vogn. Vi har en liten på 8 mnd, og han er ca 17 mnd rundt termin. Så derfor tenker vi å investere i en bugaboo duo vogn. Så jeg kan evt ha med begge to. Noen som har den fra før ? Noen erfaring ?
Er du fornøyd med trailz? Vurderer den ettersom den har goood plass og virker så høy og fin med sportsdel.

Back
Topp