Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har Emmaljunga Mondial Duo og en baby jogger city elite fra førstemann (2013). Førstnevnte er så stooor og tung at den orker jeg ikke igjen.
Sistnevnte er slitt og temmelig ubrukelig.
Har en deluxe liggedel til den som ser nærmest ubrukt ut da, så synd og ikke få brukt den mer..
Lurer på Britax smile 3
Vi har også en så godt som ubrukt delux bag til babyjoggeren Tror kanskje den ble (forsøkt) brukt ca. 10 ganger til sammen på to barn Vogn var på ingen måte suksess med våre babyer... Men de elsket sportsdelen da!
Enig. Jeg hadde NXT90F sist, og den var tung å trille og manøvrere. Særlig på vinterføre. Stødig og solid da, til gjengjeld.Jeg kjøpte en brukt Emmaljunga sist, men den vognen er så fryktelig tung å trille... Så jeg ønsker meg egentlig en lettere en. Men syns vogn er fryktelig dyrt, så vi får se hva vi ender med. Håper å finne en brukt tenker jeg.
Hehe, nei jeg syns ikke detBarnas hus har salg på emmaljunga edge duo nå, er det galskap å kjøpe vogn så tidlig?
Eg vil sei det er litt galskap jaBarnas hus har salg på emmaljunga edge duo nå, er det galskap å kjøpe vogn så tidlig?
Verdens beste vogn!!Kommer til å kjøpe thule urban glide om/når vi kommer så langt
Haha, det skulle altså være s m i l e. Emoji-problemerNoen som har erfaring med Britax III?
Noen som har erfaring med Britax III?
Det høres lovende ut! Jeg syns også den fyller kravene jeg har, og så at den kom godt ut i en test også. Kanskje jeg skal prøve å finne en butikk som selger dem så jeg kan få sett den i levende live. Aldri for tidlig å begynne å orientere seg i utstyrsjungelenBegge mine søstre har hatt Britax smile2, og vært veldig fornøyde med den (med unntak av litt kort rygg, men det har de fikset nå på smile3) De har jobbet på Barnas Hus begge to, som ikke selger Britax, og de valgte likevel å gå for den Tror vi kommer til å gå for smile3, ut fra det jeg leser ser det ut som at den oppfyller våre krav og ønsker!
Er du fornøyd med trailz? Vurderer den ettersom den har goood plass og virker så høy og fin med sportsdel.Vi har en Stokke trailz fra før, veldig fornøyd med den. Men vi kjøper nok ny vogn. Vi har en liten på 8 mnd, og han er ca 17 mnd rundt termin. Så derfor tenker vi å investere i en bugaboo duo vogn. Så jeg kan evt ha med begge to. Noen som har den fra før ? Noen erfaring ?