Praktspragle96
Første møte med forumet
Vi har kjøpt oss Emmaljunga Mondial de luxe. Med store hjul og bra demping. Gleder meg til baby kommer sånn at vi får prøvd den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den nye har noen oppgraderinger, bla i klesjen om eg husker riktig! Jeg elsker donkey og ønsker meg den selv.Noen som har erfaring med Bugaboo donkey? Er det noe forskjell på de forskjellige årsmodellene? Ser de er ganske dyr ny men hadde ikke så lyst på en så veldig gammel modell hvis vi skulle kjøpe den brukt. Så blir jeg så usikker for det står donkey 2 og 3 på noen. Og duo på noen. Blir ikke helt klok på disse vognene
Den tar litt plass ja, men den er lett å ta fra hverandre. Man kan også enkelt klikke hjulene av. men er litt stress å å få plass i lite bagasjerom. Spesielt når man har babydelen.Vi begynner å helle mot Stokke trailz ettersom vi endelig ikke skal bo i blokk uten heis, men i HUS! Kan jo trille rett inn. Men tar den enormt med plass i bagasjerommet?
Den tar litt plass ja, men den er lett å ta fra hverandre. Man kan også enkelt klikke hjulene av. men er litt stress å å få plass i lite bagasjerom. Spesielt når man har babydelen.
Jeg er så enig men jeg har sett meg ut den bugaboo fox 2 nå, så må nok sjekke den ut. Men for en juuuungel målet er å ikke bli en del av vognmafiaen som har flere forskjellige vogner og som kjøper og selger oftere enn jeg bytter sokkerKjenner jeg ikke blir helt klok på vogn mye fint, men føler jeg må teste ut og se.
Jobber i bhg på småbarn og får prøvd litt vogner der har fra før Mountain buggy, men usikker på om jeg får tak i babybag til den, da den er ganske gammel.
Liker godt baby jogger City elite vognen. Men usikker på hvordan den er med bagdelen på. Men et stort pluss at den blir liten sammenlagt.
Tips: sjekk selene på sittedelen. De bør være enkle å demontere for å få å ta inn og ut vognpose.
Vi kjøpte en cubex vogn, og den var virkelig helt jalla. Rista noe helt forferdelig og bråka veldig. Veldig plastikk vogn. Egna seg mest som kjøpesentervognSer ingen andre vurderer noen av vognene vi har vurdert. Tror vi ender på Silver cross wave eclipse fremfor cybex priam, syns sportsdelen er mye lunere selv om den kanskje ikke holder så lenge som cybex sin, men bør holde lenge nok. Mulighet for å utvide til søskenvogn etterhvert og alt utstyr følger med. Syns også den er så lekker og har en venninne som har den i granitt i stedet for eclipse og er kjempefornøyd.
Vi har så vidt sett på britax smile 3 som mange nevner her, men syns den er veldig liten og litt ustødig, så skjønner ikke helt at den er så ideell for høye mennesker, men den er vel det hvis butikken sier det
Syns uppababy vista V2 også er fin, men litt lang og vanskelig å ha med rundt i butikker osv. veldig fin kalesje da!
Emmaljunga syns jeg var tunge og vanskelige å manøvrere, men kan ha noe med hjulene som var på de vi testet