Vogntråd

Vi kjøpte en cubex vogn, og den var virkelig helt jalla. Rista noe helt forferdelig og bråka veldig. Veldig plastikk vogn. Egna seg mest som kjøpesentervogn:dead:
Uff da, den er jo såpass dyr at man skulle tro den er bedre.. Var det cybex priam? :bag:
 
Vi har Bugaboo Fox 2 og Babyzen yoyo som reisevogn eller når vi er på farten, har bilstol adapter til begge. Mitt andre barn blir 3 år mnd etter termin så lurer på om jeg trenger søskenvogn om jeg gjør det blir det Bugaboo Donkey 3:Heartpink Har også en Hamax Outback sykkelvogn som jeg bruker litt som vogn i tillegg, lurer på om jeg evt. skal kjøpe nyfødt sete til den og bruke den som vogn til og fra barnehagen 3 åringen ikke vil gå.
 
Vi prøvde vel typ ti forskjellige vogner, og endte på Bugaboo fox da den desidert er lettest og tar minst plass i bil. MEN jeg har ikke fått teken på den j**** lukkemekanismen så jeg er så rasende på den vogna annenhver gang jeg skal slå den sammen... Nå blir det bare 2 år mellom mine så vi må bytte til søskenvogn... Tror forresten lukkemekanismen har blitt bedre på versjon 2!

Jeg har hatt fox 1 og fox 2, jeg synes også 1 var grusom å legge sammen. Fox 2 er kjempe lett synes jegxsmile5
 
Jeg har vogndilla, så vi har mange vogner i hus. Hovedvognen blir nok bugaboo donkey som vi allerede har, siden minstemann kun er 1 år så trenger vi en vogn vi kan ha begge to i:)
 
Blir to år mellom våre har. Har Fox fra før og liten yttergang. Frister veldig lite med søskenvogn... Har en Mini GT som bhg-vogn. Tror kanskje vi satser på to vogner i helgene, og heller evt en toddlersele til eldste de gangene vi skal avgårde med en vogn og han ikke orker å gå hele tiden.
 
Hadde britax go next til førstemann, og jeg eeelsket liggedelen på denne:Heartred men sittedelen var helt ubrukelig syntes jeg! Så vi bytta den ut med UppaBaby Vista som også er en søskenvogn! Håper så at jeg får ta i bruk liggedelen i september!!!!
Er veldig fornøyd med understellet og sittedelen til denne :Heartred
 
Er det noen som har hatt Stokke Trailz? :)
Vi hadde Trailz med vårt første barn. Var utrolig fornøyd med den. Stor liggedel, varekurv som var en av de største da vi skulle velge vogn, tåler opptil 10kg. Stor overkommelighet, baby/barn sitter høyt. Det eneste jeg ikke likte helt var kalesjen. Men de forbedret det når den nye Trailz kom. Tenkte å kjøpe det samme nå igjen, men har så lyst å prøve en annen vogn denne gangen :)
Ser også at de skal slutte med Trailz, så er usikker hvordan det blir om en trenger deler eller noe senere.
 
Vi hadde Trailz med vårt første barn. Var utrolig fornøyd med den. Stor liggedel, varekurv som var en av de største da vi skulle velge vogn, tåler opptil 10kg. Stor overkommelighet, baby/barn sitter høyt. Det eneste jeg ikke likte helt var kalesjen. Men de forbedret det når den nye Trailz kom. Tenkte å kjøpe det samme nå igjen, men har så lyst å prøve en annen vogn denne gangen :)
Ser også at de skal slutte med Trailz, så er usikker hvordan det blir om en trenger deler eller noe senere.
Takk for svar :) I området jeg bor er det så mange som selger den, men om de skal slutte så er det jo litt dumt om noe blir ødelagt da..
 
Jeg har hatt fox 1 og fox 2, jeg synes også 1 var grusom å legge sammen. Fox 2 er kjempe lett synes jegxsmile5
Great :playful: Synd ny versjon blir 12000 til :shifty: Synd - for jeg elsker alt annet med den... Men nå må vi ha søskenvogn uansett da!
 
Great :playful: Synd ny versjon blir 12000 til :shifty: Synd - for jeg elsker alt annet med den... Men nå må vi ha søskenvogn uansett da!

Kjekt med søskenvogn da! :happy: Jeg solgte min for 9000 og meldte inn mannen i medlemsklubben og fikk 10% så da var ikke forskjellen så mye så nå er jeg fornøyd med alt;)
 
Kjekt med søskenvogn da! :happy: Jeg solgte min for 9000 og meldte inn mannen i medlemsklubben og fikk 10% så da var ikke forskjellen så mye så nå er jeg fornøyd med alt;)
Ahh det var lurt!! Jeg aner ikke hvilken søskenvogn vi skal velge... Hvis bugaboo sin er like j**** å lukke som foxen tror jeg ikke helsa mi tåler det :shifty:
 
Ahh det var lurt!! Jeg aner ikke hvilken søskenvogn vi skal velge... Hvis bugaboo sin er like j**** å lukke som foxen tror jeg ikke helsa mi tåler det :shifty:

Jeg hadde nok valgt donkey, får se om vi trenger det men håper nesten detxsmile9 Dra til butikken for å prøve;)
 
Noen som har erfaring med Bugaboo donkey? Er det noe forskjell på de forskjellige årsmodellene? Ser de er ganske dyr ny men hadde ikke så lyst på en så veldig gammel modell hvis vi skulle kjøpe den brukt. Så blir jeg så usikker for det står donkey 2 og 3 på noen. Og duo på noen. Blir ikke helt klok på disse vognene :wacky:
Jeg glemte å skrive lengre oppe at vi hadde en periode donkey også. Og den er helt fantastisk! En drøm å trille på. Så hadde jeg hatt behov for søskenvogn denne gangen hadde jeg ikke vært i tvil :)
 
Vi gjorde et impulskjøp i går på barnashus :p
Kjøpte easywalker harvey 2 på tilbud. Kjempe fin vogn og virker veldig god. Noen som har erfaring med den? :)
 
Vi har Bugaboo Fox 2 og Babyzen yoyo som reisevogn eller når vi er på farten, har bilstol adapter til begge. Mitt andre barn blir 3 år mnd etter termin så lurer på om jeg trenger søskenvogn om jeg gjør det blir det Bugaboo Donkey 3:Heartpink Har også en Hamax Outback sykkelvogn som jeg bruker litt som vogn i tillegg, lurer på om jeg evt. skal kjøpe nyfødt sete til den og bruke den som vogn til og fra barnehagen 3 åringen ikke vil gå.
Er dere fornøyd med Fox 2? Har sett masse på den i butikk men ikke noe mer enn det. Syns også Thule Urban Glide 2 er fin, men har sett kun på nett. Må prøve å få se noen flere vogn og helst i butikk før vi bestemmer oss.
 
Ahh det var lurt!! Jeg aner ikke hvilken søskenvogn vi skal velge... Hvis bugaboo sin er like j**** å lukke som foxen tror jeg ikke helsa mi tåler det :shifty:
Silver cross Wave er også søskenvogn:happy:
 
:)
Er den bra? Ikke hørt om!
Vi har kjøpt den, men ikke fått den ennå. Kjøpt Silver cross Wave Eclipse. Har to venninner som har den i granite fargen og er kjempefornøyd!

Dette er det som står om 2020 modellen, den vi har kjøpt er litt lettere (2021 modell). Også kan man kan ha 25 kg barn i hvert sete :) Vi venter første da, så har kjøpt den fordi vi syns den er såå fin og tenker den er praktisk om man får barn nummer 2 :)

Silver Cross Wave er en luksuriøs og fleksibel duovogn, som enkelt forvandles til en romslig søskenvogn. Med Silver Cross‘ egne ”One Plus One”-system, muliggjøres hele 16 forskjellige kombinasjoner av sitte- og liggedeler, samt babybilstol – et utrolig fleksibelt og mangesidig Travel System.

Duovognen Wave er designet for bruk fra fødselen og opptil ca. 25 kg i én sittedel, eller 15 kg per sittedel med to barn. Vognen leveres med alt du trenger fra start – en sittedel, en liggedel, to myggnett og regntrekk og koppholder. Kjøp et søskensete, en ekstra liggedel og babybilstol + adapter fra Silver Cross ved behov!

Sitte- og liggedelen er av høyeste kvalitet, både innvendig og utvendig. Den myke ryggstøtten kan justeres og kalesjen gir en effektiv beskyttelse – med UPF 50+, ventilasjon og titteluke, garanteres barnet god og komfortabel trilletur. I liggedelen ligger de minste barna komfortabelt på madrassen i bambustekstil, som er både antibakteriell og temperaturregulerende.

Vognen er utstyrt med fjæring på alle fire hjul, og har en stor varekurv med plass til 5 kg. Bremsesystemet er utviklet for å holde både vogn og føtter sikre. Håndtaket kan justeres i fem posisjoner, slik at trilleturen også blir komfortabel for deg som triller.

- Fleksibel duovogn/søskenvogn/travel system
- Leveres med flere tilbehør
- Avtakbare frontbøyler
- Fempunktsbelte
- UPF 50+ i alle tekstiler
- To regntrekk og myggnett – til to reisende
- De medfølgende bilstoladapterne er kompatible med Silver Cross’ babybilstol Simplicity
- Kjøp adaptere ved siden av for ulike kombinasjonsmuligheter
 
Last edited:
Back
Topp