Uff da, den er jo såpass dyr at man skulle tro den er bedre.. Var det cybex priam?Vi kjøpte en cubex vogn, og den var virkelig helt jalla. Rista noe helt forferdelig og bråka veldig. Veldig plastikk vogn. Egna seg mest som kjøpesentervogn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, den er jo såpass dyr at man skulle tro den er bedre.. Var det cybex priam?Vi kjøpte en cubex vogn, og den var virkelig helt jalla. Rista noe helt forferdelig og bråka veldig. Veldig plastikk vogn. Egna seg mest som kjøpesentervogn
Cybex balios. Ser de er ganske like i understellet.. Ville i allefall testa den godt før jeg kjøper den, hvis jeg var degUff da, den er jo såpass dyr at man skulle tro den er bedre.. Var det cybex priam?
Vi prøvde vel typ ti forskjellige vogner, og endte på Bugaboo fox da den desidert er lettest og tar minst plass i bil. MEN jeg har ikke fått teken på den j**** lukkemekanismen så jeg er så rasende på den vogna annenhver gang jeg skal slå den sammen... Nå blir det bare 2 år mellom mine så vi må bytte til søskenvogn... Tror forresten lukkemekanismen har blitt bedre på versjon 2!
Vi hadde Trailz med vårt første barn. Var utrolig fornøyd med den. Stor liggedel, varekurv som var en av de største da vi skulle velge vogn, tåler opptil 10kg. Stor overkommelighet, baby/barn sitter høyt. Det eneste jeg ikke likte helt var kalesjen. Men de forbedret det når den nye Trailz kom. Tenkte å kjøpe det samme nå igjen, men har så lyst å prøve en annen vogn denne gangenEr det noen som har hatt Stokke Trailz?
Takk for svar I området jeg bor er det så mange som selger den, men om de skal slutte så er det jo litt dumt om noe blir ødelagt da..Vi hadde Trailz med vårt første barn. Var utrolig fornøyd med den. Stor liggedel, varekurv som var en av de største da vi skulle velge vogn, tåler opptil 10kg. Stor overkommelighet, baby/barn sitter høyt. Det eneste jeg ikke likte helt var kalesjen. Men de forbedret det når den nye Trailz kom. Tenkte å kjøpe det samme nå igjen, men har så lyst å prøve en annen vogn denne gangen
Ser også at de skal slutte med Trailz, så er usikker hvordan det blir om en trenger deler eller noe senere.
Great Synd ny versjon blir 12000 til Synd - for jeg elsker alt annet med den... Men nå må vi ha søskenvogn uansett da!Jeg har hatt fox 1 og fox 2, jeg synes også 1 var grusom å legge sammen. Fox 2 er kjempe lett synes jeg
Great Synd ny versjon blir 12000 til Synd - for jeg elsker alt annet med den... Men nå må vi ha søskenvogn uansett da!
Ahh det var lurt!! Jeg aner ikke hvilken søskenvogn vi skal velge... Hvis bugaboo sin er like j**** å lukke som foxen tror jeg ikke helsa mi tåler detKjekt med søskenvogn da! Jeg solgte min for 9000 og meldte inn mannen i medlemsklubben og fikk 10% så da var ikke forskjellen så mye så nå er jeg fornøyd med alt
Ahh det var lurt!! Jeg aner ikke hvilken søskenvogn vi skal velge... Hvis bugaboo sin er like j**** å lukke som foxen tror jeg ikke helsa mi tåler det
Jeg glemte å skrive lengre oppe at vi hadde en periode donkey også. Og den er helt fantastisk! En drøm å trille på. Så hadde jeg hatt behov for søskenvogn denne gangen hadde jeg ikke vært i tvilNoen som har erfaring med Bugaboo donkey? Er det noe forskjell på de forskjellige årsmodellene? Ser de er ganske dyr ny men hadde ikke så lyst på en så veldig gammel modell hvis vi skulle kjøpe den brukt. Så blir jeg så usikker for det står donkey 2 og 3 på noen. Og duo på noen. Blir ikke helt klok på disse vognene
Er dere fornøyd med Fox 2? Har sett masse på den i butikk men ikke noe mer enn det. Syns også Thule Urban Glide 2 er fin, men har sett kun på nett. Må prøve å få se noen flere vogn og helst i butikk før vi bestemmer oss.Vi har Bugaboo Fox 2 og Babyzen yoyo som reisevogn eller når vi er på farten, har bilstol adapter til begge. Mitt andre barn blir 3 år mnd etter termin så lurer på om jeg trenger søskenvogn om jeg gjør det blir det Bugaboo Donkey 3 Har også en Hamax Outback sykkelvogn som jeg bruker litt som vogn i tillegg, lurer på om jeg evt. skal kjøpe nyfødt sete til den og bruke den som vogn til og fra barnehagen 3 åringen ikke vil gå.
Silver cross Wave er også søskenvognAhh det var lurt!! Jeg aner ikke hvilken søskenvogn vi skal velge... Hvis bugaboo sin er like j**** å lukke som foxen tror jeg ikke helsa mi tåler det
Er den bra? Ikke hørt om!Silver cross Wave er også søskenvogn
Vi har kjøpt den, men ikke fått den ennå. Kjøpt Silver cross Wave Eclipse. Har to venninner som har den i granite fargen og er kjempefornøyd!Er den bra? Ikke hørt om!