Vogntråd

Noen som kan anbefale god søskenvogn? Kriterier er at det er lufthjul, vendbare seter, stødig vogn, god regntrekk
Blir brukt i hovedsak på grusvei så må være låsbar forhjul.
Har sett på beemoo swing+ og beemoo La.
Noen med erfaring?
Kan si at minsta sover fast i vogn og liker godt å trille, så tror nok nykommeren vil bli godt vant med trilletur har en emmaljunga nå.
 
Noen i Trøndelag som har gode butikker dær man kan se på vogner å prøve? Vi vet endel om våre behov og ønsker vi har for vognen, så håper vi bare å finne den perfekte!
 
Klart det! Vi kjøpte hos babybanden.no, de skulle få inn fler snart, så bare å sende en Mail og høre med dem. Veldig hyggelig mennesker! 2021 modellen kommer inn i april, så vi forhåndsbestilte den :) Er tidvis tilbud på den også, så går an å spørre når de skal ha neste tilbud. Ellers har de den på noen babyshop butikker, men da 2020 modellen, vi dro og så på den i Lørenskog :) 2020 og 2021 er ganske like, eneste forskjell er at 2021 er noe lettere og tåler tyngre barn :)
Er 20% På alle varer der denne helgen :happy:
 
Prøvde britax smile III i dag, og jeg ble helt solgt :D Den oppfyller alle kravene våre, også de som «manglet» på nxt 90 sist. Så den bestilles nok en av de neste dagene :D
 
Tror grå eller svart, litt usikker. Tenkte svart sist fordi den ikke skulle bli møkkete, men alt av møkk lyste opp jo:hilarious:

Akkurat samme her :D Forrige vogna var svart, men den ble fort møkkete og lettere solbleka. Men synes fortsatt at svart er finest :rolleyes:
 
Akkurat samme her :D Forrige vogna var svart, men den ble fort møkkete og lettere solbleka. Men synes fortsatt at svart er finest :rolleyes:
Haha, akkurat det er mitt dilemma og :hilarious: men så skal jo dette være siste barn(og vogn) håper jeg, så da får den bare bli litt bleik :rolleyes:
 
Akkurat samme her :D Forrige vogna var svart, men den ble fort møkkete og lettere solbleka. Men synes fortsatt at svart er finest :rolleyes:
Da har jeg bestilt, pakke m. bilstol og endte på mørk grå. Så ikke helt svart og litt fornuftig :D
 
Da har jeg bestilt, pakke m. bilstol og endte på mørk grå. Så ikke helt svart og litt fornuftig :D

Grattis med vogn! Den ser smashing ut ❤️ Jeg snuser på en som ligger ute på Finn, men den er space black med svarte håndtak, og synes faktisk at den kanskje blir for svart.. Litt for endimensjonal på en måte :rolleyes:
 
Grattis med vogn! Den ser smashing ut ❤️ Jeg snuser på en som ligger ute på Finn, men den er space black med svarte håndtak, og synes faktisk at den kanskje blir for svart.. Litt for endimensjonal på en måte :rolleyes:
Vi sjekket også masse på Finn, men fant liksom aldri en jeg ble helt fornøyd med, haha.... og nå solgte vi leiligheten med kjempegevinst så unnet oss(les: meg) en ny vogn :D så har vi jo alt av vognposer, seng osv fra forrige :rolleyes:
 
Jeg lurer på en helt ny vogn jeg med. Med plass til shopping og mine andre barn sine ting og tang. Bugaboo donkey er fortsatt favoritten min. Må kjøpe inn en trille som går i håndbagasjen på flyet og.
 
Lurer på om en bugaboo fox er nok egentlig... Lurte på en donkey mtp sidekurv/handlekurv og god plass men får med meg like mye i Bugaboo fox med XL shopping bag. 80255ZW01_BGB_Fox2_mammoth_bag.png 80255ZW01_bgb_mammoth_bag_grocery_black_2.png 80255ZW01_bgb_mammoth_bag_grocery_black_2.png
 
Vært å sett på/testa vogn i dag :happy: Blir nok Britax smile 3 på oss :thumleft
Så lett å trille, enkel å legge sammen, og lett å klikke av og på bagdel/sittedel. Og digger den lette fotbremsen.
Skal ikke kjøpe enda, men nå har vi hvertfall fått sett den fysisk og testa at den passer i bagasjerommet på bilen :)
 
Back
Topp