Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi endte med en 1,5 år gammel Stokke trailz fra finn. Superfornøyd med at den er såpass høy, siden jeg har dårlig rygg.
Ja, folk er full av lovord om den Vi kjøpte den med terrenghjul. Vi bor ikke midt i by, ei heller på landet, så det blir litt ymse underlag her på VestlandetJeg har den vogna fra første barnet mitt og elsker den virkelig! Jeg bor litt landlig, og den er gull på alskens underlag.
Vi har vært litt gærne i kveld
Bestilt komplett vogn, bilsete og base
Britax smile 3 i fargen nordic grey
Hei Noen som kan anbefale vogn med både ligge/sittedel og bilstol som er solid og god å bruke på dårlig grusvei, i tillegg må den være lett å legge sammen og ta lite plass i bil?
Har hundebur i nesten hele bagasjerommet, håper å slippe og bytte bil. Jeg har akkurat begynt å se på vogn og er allerede superforvirret!
Vi har hatt mountain buggy urban jungle til de to andre. Den er super i ulendt terreng, gått turer i skogen med den uten problemer. Den nye modellen (2016 og nyere tror jeg) blir 15 cm kortere når den er sammenslått. Og hvis vognen legges opp ned i bagasjerommet tar den enda mindre plass (dette fant vi ut på slutten av vognperioden til nr to)Hei Noen som kan anbefale vogn med både ligge/sittedel og bilstol som er solid og god å bruke på dårlig grusvei, i tillegg må den være lett å legge sammen og ta lite plass i bil?
Har hundebur i nesten hele bagasjerommet, håper å slippe og bytte bil. Jeg har akkurat begynt å se på vogn og er allerede superforvirret!
Hei Noen som kan anbefale vogn med både ligge/sittedel og bilstol som er solid og god å bruke på dårlig grusvei, i tillegg må den være lett å legge sammen og ta lite plass i bil?
Hvor endte du opp med kjøpe fra? Fikk ikke opp bildet. Hadde du prøvd først i butikk? Har de den typisk på Barnas hus eller andre fysiske butikker?Vi har vært litt gærne i kveld
Bestilt komplett vogn, bilsete og base
Britax smile 3 i fargen nordic grey
Hvor endte du opp med kjøpe fra? Fikk ikke opp bildet. Hadde du prøvd først i butikk? Har de den typisk på Barnas hus eller andre fysiske butikker?
Kjempefin Må se om vi får sett på den i butikk en plass. Jeg fikk opp reklame for rudo.no og de hadde visst mye tilbud på endel vogner, inkludert et slikt sett. Men aner ikke om de har på lager og hva farger de har da!Prøvde den i butikk først ja Vi var på babyshop.
Bestilte opprinnelig fra denlillebarnebutikken.no, da det sto at de hadde på lager. Viste seg at de ikke hadde det allikevel, og de var så treige med å svare på kundeservice osv, så kansellerte og fikk pengene tilbake.
Skal bestille fra babycare.no isteden, de får mest sannsynlig på lager fra Tyskland denne uka. Da får vi setet i nordic grey også, istedenfor svart. Legger ved bilde
Ååh! Grattis med vogn! Det er den jeg tror vi lander på. Men vi har den ikke i butikk her jeg bor så får ikke prøvd den.Vi kjøpte Emmaljunga NXT90F, fikk den anbefalt av de som jobbet i butikk. Veldig enkel å sette opp og ta ned, tar veldig liten plass nedslått.