Vogntråd

Vi endte med en 1,5 år gammel Stokke trailz fra finn. Superfornøyd med at den er såpass høy, siden jeg har dårlig rygg.
 
Vi endte med en 1,5 år gammel Stokke trailz fra finn. Superfornøyd med at den er såpass høy, siden jeg har dårlig rygg.

Jeg har den vogna fra første barnet mitt og elsker den virkelig! Jeg bor litt landlig, og den er gull på alskens underlag.
 
Jeg har den vogna fra første barnet mitt og elsker den virkelig! Jeg bor litt landlig, og den er gull på alskens underlag.
Ja, folk er full av lovord om den :) Vi kjøpte den med terrenghjul. Vi bor ikke midt i by, ei heller på landet, så det blir litt ymse underlag her på Vestlandet :)
 
Vi har vært litt gærne i kveld :rolleyes::D
Bestilt komplett vogn, bilsete og base :)
Britax smile 3 i fargen nordic grey :love017
 

Vedlegg

  • 169941E982905-9673-4CBF-8EFA-3524E0C5D80D.jpg
    169941E982905-9673-4CBF-8EFA-3524E0C5D80D.jpg
    32,9 KB · Visninger: 32
Hadde emmaljunga edge før men solgte den. Ønsker å
Kjøpe slik igjen siden jeg var så fornøyd med den , både utseende og det praktiske :)
 
Hei:) Noen som kan anbefale vogn med både ligge/sittedel og bilstol som er solid og god å bruke på dårlig grusvei, i tillegg må den være lett å legge sammen og ta lite plass i bil?
Har hundebur i nesten hele bagasjerommet, håper å slippe og bytte bil. Jeg har akkurat begynt å se på vogn og er allerede superforvirret!
 
Hei:) Noen som kan anbefale vogn med både ligge/sittedel og bilstol som er solid og god å bruke på dårlig grusvei, i tillegg må den være lett å legge sammen og ta lite plass i bil?
Har hundebur i nesten hele bagasjerommet, håper å slippe og bytte bil. Jeg har akkurat begynt å se på vogn og er allerede superforvirret!

Kanskje baby jogger City elite kan være noe for dere? Vil tro det finnes adapter til div bilstoler så du kan sette det også på :)
 
Hei:) Noen som kan anbefale vogn med både ligge/sittedel og bilstol som er solid og god å bruke på dårlig grusvei, i tillegg må den være lett å legge sammen og ta lite plass i bil?
Har hundebur i nesten hele bagasjerommet, håper å slippe og bytte bil. Jeg har akkurat begynt å se på vogn og er allerede superforvirret!
Vi har hatt mountain buggy urban jungle til de to andre. Den er super i ulendt terreng, gått turer i skogen med den uten problemer. Den nye modellen (2016 og nyere tror jeg) blir 15 cm kortere når den er sammenslått. Og hvis vognen legges opp ned i bagasjerommet tar den enda mindre plass (dette fant vi ut på slutten av vognperioden til nr to)

Ellers er baby jogger city elite god på ulendt terreng. Jeg personlig syntes den tar større plass sammenlagt, mountain buggy blir flatere føler jeg, men er noe lengre.
 
Åhh i går fant jeg et vognkupp på finn:D Bugaboo donkey til 2500 kr den er av den eldre årgangen men uten om at dekkene var litt slitt (noe som kan byttes) ser vognen nesten ny ut! To bagger, to sittedeler, sidekurv og nye håndtak i skinn. Er såå fornøyd! Har ellers en Bugaboo fox 2, Babzen yoyo+, simo til sovevogn og en Hamax outback sykkelvogn. Hadde tenkt å bruke sykkelvogna med softbagg til henting og levering i barnehagen av eldstemann og lengre turer da eldste er 2 år og 11 mnd når babyen kommer men nå har jeg et mye bedre alternativ:rolleyes::Heartpink Er nok litt vogngal og har alltid hatt lyst på donkey, så nå gikk vogndrømmen i oppfyllelse :rolleyes: Så skal jeg ta på sort folie på kromdelene på vogna gleder meg til å se om det blir bra!
 
Last edited:
Hei:) Noen som kan anbefale vogn med både ligge/sittedel og bilstol som er solid og god å bruke på dårlig grusvei, i tillegg må den være lett å legge sammen og ta lite plass i bil?
Har hundebur i nesten hele bagasjerommet, håper å slippe og bytte bil. Jeg har akkurat begynt å se på vogn og er allerede superforvirret!

Jeg ville iallefall sett på en vogn med vendbar sittedel - jeg klarer ikke å ha en 6mnd liten i en svær såortsvogn vendt fra meg, og da utgår favorittvognen som er city elite (vi har brukt den med babybag og fra 1år ca), veldig mange er fornøyd med babyjogger premier (den blir liten sammenlagt) og har adapter til di absolutt fleste babystolmerkene hvis du velger bilstol fra feks maxicosi eller besafe. Premier får du ofte billig og pent brukt på finn.
Det er en jungel der ute av vogner, vi har to barn og jeg har enda tilgode å finne den perfekte vogna som har «alt» gjennom alle fasene fra baby til stor. :hilarious:
 
Vi har vært litt gærne i kveld :rolleyes::D
Bestilt komplett vogn, bilsete og base :)
Britax smile 3 i fargen nordic grey :love017
Hvor endte du opp med kjøpe fra? Fikk ikke opp bildet. Hadde du prøvd først i butikk? Har de den typisk på Barnas hus eller andre fysiske butikker?:p
 
Hvor endte du opp med kjøpe fra? Fikk ikke opp bildet. Hadde du prøvd først i butikk? Har de den typisk på Barnas hus eller andre fysiske butikker?:p

Prøvde den i butikk først ja :) Vi var på babyshop.
Bestilte opprinnelig fra denlillebarnebutikken.no, da det sto at de hadde på lager. Viste seg at de ikke hadde det allikevel, og de var så treige med å svare på kundeservice osv, så kansellerte og fikk pengene tilbake.
Skal bestille fra babycare.no isteden, de får mest sannsynlig på lager fra Tyskland denne uka. Da får vi setet i nordic grey også, istedenfor svart. Legger ved bilde :)
 

Vedlegg

  • smileiii-nordic-grey-komplett_hnrgraoimovlovnt.jpg
    smileiii-nordic-grey-komplett_hnrgraoimovlovnt.jpg
    31,9 KB · Visninger: 36
Prøvde den i butikk først ja :) Vi var på babyshop.
Bestilte opprinnelig fra denlillebarnebutikken.no, da det sto at de hadde på lager. Viste seg at de ikke hadde det allikevel, og de var så treige med å svare på kundeservice osv, så kansellerte og fikk pengene tilbake.
Skal bestille fra babycare.no isteden, de får mest sannsynlig på lager fra Tyskland denne uka. Da får vi setet i nordic grey også, istedenfor svart. Legger ved bilde :)
Kjempefin:p:p Må se om vi får sett på den i butikk en plass. Jeg fikk opp reklame for rudo.no og de hadde visst mye tilbud på endel vogner, inkludert et slikt sett. Men aner ikke om de har på lager og hva farger de har da!
 
Vi har kjøpt Tfk mono kombivogn, spent på å se om den lever opp til forventningene. :) Vi håper å trille mye på tur i vinter med baby og hunden :Heartred
 
Vi kjøpte Emmaljunga NXT90F, fikk den anbefalt av de som jobbet i butikk. Veldig enkel å sette opp og ta ned, tar veldig liten plass nedslått.
 
Idag har vi vært å sett på Stokke trailz, fant et bra kupp på Finn, men den var litt for stor for bagasjerommet vårt... så har vi prøvd en Emmaljunga NXT90 ergo. Mindre og passet perfekt i bilen. Et tilbud på denne nå, så har grådig lyst å gå for den! Men har også vurdert Britax Smile 3, men tror ikke det er noen fysiske butikker i Bergen som selger denne og har litt lyst å se den før jeg kjøper!! Æææ vanskelig dette :eek::eek:
 
Vi kjøpte Emmaljunga NXT90F, fikk den anbefalt av de som jobbet i butikk. Veldig enkel å sette opp og ta ned, tar veldig liten plass nedslått.
Ååh! Grattis med vogn! :) Det er den jeg tror vi lander på. Men vi har den ikke i butikk her jeg bor så får ikke prøvd den.
Hva er forskjellen på NXG90F og uten F?
 
Vi har kjøpt en brukt bugaboo donkey slik at kommende storesøster også får sitte i vogna :)

Ellers har vi både babyjogger city elite og babyjogger premier til storesøster, og favoritten er absolutt elite! Vi måtte bruke premier fra 6 mnd til nå nylig, da eliten ikke har vendbar sittedel. Men sett bort fra det så er eliten fantastisk lett å trille, premier er veldig stiv og tung i forhold!
 
Back
Topp