Vogntråd

En tråd i 'September 2021' startet av Tillea, 30 Des 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Trinusn Elsker forumet Septemberlykke 2021 Sensommerbarna 2016 Julibarna 2019

Uten F har ergonomisk sittedel, mens F kn legges helt flatt, tror jeg:)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Trinusn Elsker forumet Septemberlykke 2021 Sensommerbarna 2016 Julibarna 2019

Kjøpte først en brukt babyjogger city select lux, solgte den fordi jeg ikke klarte å legge fra meg tanken on bugaboo donkey og nå har jeg bestilt en ny cybex gazelle s:hilarious::rolleyes: håpløs, skylder på hormonene.

• Liker Liker x 1
  3. Sivsol Flørter med forumet Septemberlykke 2021

Kjøpte en brukt Stokke Trailz, 2019 modell! Veldig fornøyd med den og høyden! Hadde sett på en Maxi-Cosi som vi ville valgt hvis vi skulle kjøpt nytt! :cheers:Heartred

4. Linnern Flørter med forumet Septemberlykke 2021

Da ble det Emmaljunga NXT 90 outdoor ocean på oss:Heartblue:Heartblue:Heartblue bare lyst å gå inn å se på den hele tiden og trille rundt i stuen! Allerede lagt vognposen oppi:hilarious:

• Hjertelig Hjertelig x 3
  5. litapi Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Herliiiig! Er den vi har så lyst på! Kan jeg spørre hvor i landet du bor? Og hvilke hjul du valgte? Vi bor i Nord-Norge og lurer på hvilke hjul vi skal gå for..

(De har ikke Emmaljunga på den ene barnebutikken her, så må bestille på nett)

6. Linnern Flørter med forumet Septemberlykke 2021

Bor i Bergen. Kjøpte den på Barnas hus på en kampanje de har nå! Hm, vi valgte ikke hjul, men de som var på var store og ser ut som de var litt grove:hilarious:

7. litapi Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Hihi! Oki, det er nok de samme som vi vurderer. Her er det mye vinterføre og dårlig brøyting. :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  8. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

sniker :p
    Siden hun over sier at modellen er outdoor, så er det varianten med disse hjulene, mer terrengvennlige hjul. Har disse på min vogn og fornøyd med det :)

• Morsom Morsom x 1
  9. litapi Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Aahaaa! Tusen takk for forklaring!

• Liker Liker x 1
  10. Salto11 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Oktoberbarna 2021♡

Noen som har erfaring med mountain buggy urban jungle v3 (den nyeste modellen)?
    Hvordan er kalesjen på den? Syntes den ser litt kjipere ut enn på den gamle modellen.

• Informativ Informativ x 1
  11. Fjellgeita92 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Da ble vogn bestilt, og vi landa på fox2 så da er det bare å vente i ca 9 uker før den kommer:jimlad:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  12. Emmaaa Andre møte med forumet

Vogna kom i posten for 3 dager siden emmaljunga nxt90F. salg på Ruudo! 49C19B47-954E-46AE-8B04-FE74973DD577.jpg

13. litapi Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Ååh, så lekker!!! Er det fremdeles salg sier du? :smug:

14. Lita-go Elsker forumet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018

20210510_094242.jpg Er så mange fine vogner, blir jo hel syk på ny.. men jeg har jo vogn fra førstemann som fint kan brukes mer.
    Så får vi heller kjøpe ny sportsvogn etterhvert, da den er mye mer slitt enn bagdelen.

15. Annemor1991 Glad i forumet Septemberlykke 2021

Seee hva vi henta på posten i helga :happy: :love017 IMG_20210511_123100.jpg
    IMG_20210511_123000.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 6
  16. Ripemom Guest

Grattis! Hvor bestilte du?

17. Fjellgeita92 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Barnas hus

18. Ripemom Guest

Oi det var lang tid å vente

19. Fjellgeita92 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Ja:confused: kan nok ha noe med valg av farge og sånt også. Ser butikker har fox 2 inne i nettbutikk så kunne nok kjøpt der ogsåo_O

20. Ripemom Guest

Jeg lurer litt på å bestille fox selv med sort understell og gråmelange bag og kalesje... Ser det finnes pakker med bilstol, base og adapter på kjopebarnebogn.no men håper jeg ikke må vente så lenge som 9 uker. Tenkte bestille vogn i juli mnd. Får jeg spørre i hvilken farve og understell bestilte du?

Del denne siden