Uten F har ergonomisk sittedel, mens F kn legges helt flatt, tror jegÅåh! Grattis med vogn! Det er den jeg tror vi lander på. Men vi har den ikke i butikk her jeg bor så får ikke prøvd den.
Hva er forskjellen på NXG90F og uten F?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uten F har ergonomisk sittedel, mens F kn legges helt flatt, tror jegÅåh! Grattis med vogn! Det er den jeg tror vi lander på. Men vi har den ikke i butikk her jeg bor så får ikke prøvd den.
Hva er forskjellen på NXG90F og uten F?
Herliiiig! Er den vi har så lyst på! Kan jeg spørre hvor i landet du bor? Og hvilke hjul du valgte? Vi bor i Nord-Norge og lurer på hvilke hjul vi skal gå for..Da ble det Emmaljunga NXT 90 outdoor ocean på oss bare lyst å gå inn å se på den hele tiden og trille rundt i stuen! Allerede lagt vognposen oppi
Bor i Bergen. Kjøpte den på Barnas hus på en kampanje de har nå! Hm, vi valgte ikke hjul, men de som var på var store og ser ut som de var litt groveHerliiiig! Er den vi har så lyst på! Kan jeg spørre hvor i landet du bor? Og hvilke hjul du valgte? Vi bor i Nord-Norge og lurer på hvilke hjul vi skal gå for..
(De har ikke Emmaljunga på den ene barnebutikken her, så må bestille på nett)
Hihi! Oki, det er nok de samme som vi vurderer. Her er det mye vinterføre og dårlig brøyting.Bor i Bergen. Kjøpte den på Barnas hus på en kampanje de har nå! Hm, vi valgte ikke hjul, men de som var på var store og ser ut som de var litt grove
Hihi! Oki, det er nok de samme som vi vurderer. Her er det mye vinterføre og dårlig brøyting.
Aahaaa! Tusen takk for forklaring!sniker
Siden hun over sier at modellen er outdoor, så er det varianten med disse hjulene, mer terrengvennlige hjul. Har disse på min vogn og fornøyd med det
Ååh, så lekker!!! Er det fremdeles salg sier du?Vogna kom i posten for 3 dager siden emmaljunga nxt90F. salg på Ruudo!Vis vedlegget 356207
Da ble vogn bestilt, og vi landa på fox2 så da er det bare å vente i ca 9 uker før den kommer
Barnas husGrattis! Hvor bestilte du?
Barnas hus
Ja kan nok ha noe med valg av farge og sånt også. Ser butikker har fox 2 inne i nettbutikk så kunne nok kjøpt der ogsåOi det var lang tid å vente
Jeg lurer litt på å bestille fox selv med sort understell og gråmelange bag og kalesje... Ser det finnes pakker med bilstol, base og adapter på kjopebarnebogn.no men håper jeg ikke må vente så lenge som 9 uker. Tenkte bestille vogn i juli mnd. Får jeg spørre i hvilken farve og understell bestilte du?Ja kan nok ha noe med valg av farge og sånt også. Ser butikker har fox 2 inne i nettbutikk så kunne nok kjøpt der også