Vogntråd

Ååh! Grattis med vogn! :) Det er den jeg tror vi lander på. Men vi har den ikke i butikk her jeg bor så får ikke prøvd den.
Hva er forskjellen på NXG90F og uten F?
Uten F har ergonomisk sittedel, mens F kn legges helt flatt, tror jeg:)
 
Kjøpte først en brukt babyjogger city select lux, solgte den fordi jeg ikke klarte å legge fra meg tanken on bugaboo donkey og nå har jeg bestilt en ny cybex gazelle s:hilarious::rolleyes: håpløs, skylder på hormonene.
 
Kjøpte en brukt Stokke Trailz, 2019 modell! Veldig fornøyd med den og høyden! Hadde sett på en Maxi-Cosi som vi ville valgt hvis vi skulle kjøpt nytt! :cheers:Heartred
 
Da ble det Emmaljunga NXT 90 outdoor ocean på oss:Heartblue:Heartblue:Heartblue bare lyst å gå inn å se på den hele tiden og trille rundt i stuen! Allerede lagt vognposen oppi:hilarious:
 
Da ble det Emmaljunga NXT 90 outdoor ocean på oss:Heartblue:Heartblue:Heartblue bare lyst å gå inn å se på den hele tiden og trille rundt i stuen! Allerede lagt vognposen oppi:hilarious:
Herliiiig! Er den vi har så lyst på! Kan jeg spørre hvor i landet du bor? Og hvilke hjul du valgte? Vi bor i Nord-Norge og lurer på hvilke hjul vi skal gå for..

(De har ikke Emmaljunga på den ene barnebutikken her, så må bestille på nett)
 
Herliiiig! Er den vi har så lyst på! Kan jeg spørre hvor i landet du bor? Og hvilke hjul du valgte? Vi bor i Nord-Norge og lurer på hvilke hjul vi skal gå for..

(De har ikke Emmaljunga på den ene barnebutikken her, så må bestille på nett)
Bor i Bergen. Kjøpte den på Barnas hus på en kampanje de har nå! Hm, vi valgte ikke hjul, men de som var på var store og ser ut som de var litt grove:hilarious:
 
Bor i Bergen. Kjøpte den på Barnas hus på en kampanje de har nå! Hm, vi valgte ikke hjul, men de som var på var store og ser ut som de var litt grove:hilarious:
Hihi! Oki, det er nok de samme som vi vurderer. Her er det mye vinterføre og dårlig brøyting. :rolleyes:
 
Hihi! Oki, det er nok de samme som vi vurderer. Her er det mye vinterføre og dårlig brøyting. :rolleyes:

sniker :p
Siden hun over sier at modellen er outdoor, så er det varianten med disse hjulene, mer terrengvennlige hjul. Har disse på min vogn og fornøyd med det :)
 
sniker :p
Siden hun over sier at modellen er outdoor, så er det varianten med disse hjulene, mer terrengvennlige hjul. Har disse på min vogn og fornøyd med det :)
Aahaaa! Tusen takk for forklaring!
 
Noen som har erfaring med mountain buggy urban jungle v3 (den nyeste modellen)?
Hvordan er kalesjen på den? Syntes den ser litt kjipere ut enn på den gamle modellen.
 
Da ble vogn bestilt, og vi landa på fox2 så da er det bare å vente i ca 9 uker før den kommer:jimlad:
 
20210510_094242.jpg Er så mange fine vogner, blir jo hel syk på ny.. men jeg har jo vogn fra førstemann som fint kan brukes mer.
Så får vi heller kjøpe ny sportsvogn etterhvert, da den er mye mer slitt enn bagdelen.
 
Ja:confused: kan nok ha noe med valg av farge og sånt også. Ser butikker har fox 2 inne i nettbutikk så kunne nok kjøpt der ogsåo_O
Jeg lurer litt på å bestille fox selv med sort understell og gråmelange bag og kalesje... Ser det finnes pakker med bilstol, base og adapter på kjopebarnebogn.no men håper jeg ikke må vente så lenge som 9 uker. Tenkte bestille vogn i juli mnd. Får jeg spørre i hvilken farve og understell bestilte du?
 
Back
Topp