Vogntråd

En tråd i 'September 2021' startet av Tillea, 30 Des 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Anita5 Betatt av forumet Septemberlykke 2021

Heller mot TFK Mono for oss, andre her inne som har erfaring med den? :) Finner litt erfaringer rundt om, som stort sett er fra fornøyde brukere, men virker som "alle" velger nxt90, smile3 eller fox. Skulle gjerne hørt fra flere som har valgt tfk :p

2. Fjellgeita92 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Washed black med sort understell:)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Salto11 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Oktoberbarna 2021♡

Har ikke erfaring med mono, men joggster twist lite. Hadde den til mellomste, og var ganske fornøyd med babybag og multi-x bagen. Men da vi byttet til sportsdelen ble den veldig stor, følte ungen forsvant i vognen. Valgte derfor å gå tilbake til mountain buggy som vi hadde etter storesøster. Denne gang blir det den gamle 2007 mountain buggy vognen, elsker rett og slett den gamle gode vognen vi kjøpte brukt for 10 år siden.

• Liker Liker x 1
  4. mammamilla Forumet er livet Septemberlykke 2021

Ingen erfaring, men ser vogna er på tilbud hos mimmis.no nå :)

5. Anita5 Betatt av forumet Septemberlykke 2021

Etter å ha surfet nettet rundt etter flere erfaringer fant jeg plutselig en tilsvarende vogn i oppgangen vår. Så da fikk jeg svar hos naboen :happy: Vogn bestilt, fikk den til 8400 på jollyroom. Jeg synes absolutt ikke dette er den fineste vognen, men tror denne passer vårt bruk og livsstil bedre enn en mer utpreget byvogn. Synes også prisen var ganske god. Siklet litt på cybex priam, men fant heldigvis ut at det ble for ufornuftig før jeg fikk bestilt:wacky: gleder meg til å få brukt TFKen, er så innmari stas å kjøpe inn klær og utstyr :hilarious::love017

• Liker Liker x 3
  6. Beks Andre møte med forumet

Barnevognservice på Askøy har Britax, eneste i Bergen :) Vi gikk der for å kjøpe den, men ble anbefalt NXT90F istedet. Britax passer godt for høye folk, men samboer ble FOR høy og foretrakk en med teleskophåndtak.

7. Linnern Flørter med forumet Septemberlykke 2021

Åå takk for svar, men vi slo til med en Emmaljunga og tror vi kommer til å bli godt fornøyd med den:p

8. Emmaaa Andre møte med forumet

Tusen takk! de har salg titt og ofte så er ikke uvanlig å finne vogna til en billig penge innpå der :D

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. LoveHopeFaith Flørter med forumet Septemberlykke 2021

Hadde også veldig lyst på Mono, men fant ingen fysisk butikk som selger den. Syns det er dumt å kjøpe uten å ha sett den i virkeligheten. Og til slutt kjøpte vi en nxt 90 som var på tilbud.

10. Anita5 Betatt av forumet Septemberlykke 2021

Ble Mono på oss, fant ut at det var en butikk her i Bergen som hadde den så fikk sett før vi bestilte. Har satt den sammen og prøvd så vidt uten baby, godt førsteinntrykk. Så nå håper jeg på å få en gutt som elsker vogn og at høsten her ikke blir alt for våt og kald :D

11. LoveHopeFaith Flørter med forumet Septemberlykke 2021

Håper at du blir fornøyd :)

12. Anita5 Betatt av forumet Septemberlykke 2021

Du og! Tror ikke nxt90 er populær uten grunn:)

13. LoveHopeFaith Flørter med forumet Septemberlykke 2021

Det håper jeg også. Men ser noen ulemper allerede. Ved første inntrykk synes jeg at kaleskjen er alt for kort. Kan ikke alle produsenter lage kaleskjen som kan forlenges på samme måte som bugaboo sine :think005 Samt bagasjerommet, tåler opptil 5 kilo. Skulle ikke si nei til 10 kilo, så mye var på Trailzen. Synes det var fint at det tåler såpass mye.

14. Liso89 Forelsket i forumet Septemberlykke 2021

Vi har hatt ganske mye under vogna på vår nxt90 og aldri opplevd noe problemer med det, fulle handleposer ol, uten at jeg noen gang har veid det. Men har aldri hatt trøbbel med det. I forhold til kalesjen er jeg ganske enig, men solseilet som henger sammen med myggnettingen har vært helt genial for å skygge over eller dekke til for litt vær synes jeg ihvertfall;) håper dere blir fornøyd med vognen, det har vi absolutt vært siden vi kjøpte vår

15. VirrVarr84 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Augustbarna 2021

Hadde nxt90f med forrige, og enig i kort kalesje. Vi kjøpte en sånn tinkafu universal solskjerm, og det funka bra på de mest solrike sommerdagene (hadde sommerbaby). Syns ikke det var så stort problem på vår/høst når sola ikke er så sterk :happy:

• Liker Liker x 1
  16. LoveHopeFaith Flørter med forumet Septemberlykke 2021

Skjønte ikke helt hvordan disse to festes i kalesjen. Er det i glidelåsen på innsiden av kalesjen? Det blir ikke så mye sol de kommende månedene, men tenkte også at det er fint å ha kalesje som kan forlenges med tanke på masse vind for eksempel.

17. Liso89 Forelsket i forumet Septemberlykke 2021

Ja den festes med glidelåsen i kalesjen ja, både på bagen og sportsdelen;) vi har vært veldig fornøyd med denne løsningen

• Liker Liker x 1

Del denne siden