Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Hvilken dag er du/tror du at du er i syklusen?
Lotepus: 15/26
lillizilly: 25/28-29
Skvirevippen: cd6
Mon25: cd10

Når tror du el. kommer/har vært?
Lotepus: cd 16-18
lillizilly: cd 11-12 utifra el.slim, men usikker.
Skvirevippen: cd13-18 (mellom 9-14. Mars)
Mon25: CD 19-24 (11-16 mars)

Når ryker evt. Første test?
Lotepus: cd 27, 13 mars
lillizilly: cd 26 evt cd 30 (om ikke mens)
Skvirevippen: cd 27/9dpo/23. Mars avhenger av når el blir.
Mon25: tror ikke det blir nå test denne syklusen, eller får se om mannen tar i bruk kondom eller ikke [emoji23]
 
Oy! Test i morgen? Kanskje vi får vår første gravide allerede!!

Testa i dag. Fikk grå skyggestrek noe jeg ikke har fått på den g-testen før, enten har det vært skikkelig rød strek eller blenda hvitt. Hva er deres erfaring med skyggestreker? Tenker at om det er noe, så ende det sikkert bare i kjemisk :(
 
Testa i dag. Fikk grå skyggestrek noe jeg ikke har fått på den g-testen før, enten har det vært skikkelig rød strek eller blenda hvitt. Hva er deres erfaring med skyggestreker? Tenker at om det er noe, så ende det sikkert bare i kjemisk :(
Legg ut bilde!!
Jeg har fått masse skygger, alle har vært grå eller så har de vært tynne/plassert på feil sted. Og noen har vært kontraststreker, som når fargestoffet legger seg rundt der teststreken skal være og da blir det en kontrast som kan ligne rosa strek ved siden av. Men det har kun vært med en type tester for min del da :)
 
Legg ut bilde!!
Jeg har fått masse skygger, alle har vært grå eller så har de vært tynne/plassert på feil sted. Og noen har vært kontraststreker, som når fargestoffet legger seg rundt der teststreken skal være og da blir det en kontrast som kan ligne rosa strek ved siden av. Men det har kun vært med en type tester for min del da :)

Haha, den er så svak skyggestrek at det er vanskelig å få tatt bilde av. Så tvile litt på at dere klare å se noe på bildet Hvis ikke mensen dukke opp iløpet av helga, svir jeg av en ny test på mandag :)
 

Vedlegg

  • IMG_2539.JPG
    IMG_2539.JPG
    680,4 KB · Visninger: 117
Testa i dag. Fikk grå skyggestrek noe jeg ikke har fått på den g-testen før, enten har det vært skikkelig rød strek eller blenda hvitt. Hva er deres erfaring med skyggestreker? Tenker at om det er noe, så ende det sikkert bare i kjemisk :(

Ja! Bilde bilde bilde!! Har aldri fått skyggestreker jeg:happy: men så har jeg jo egentlig ikke testet heller :D
 
Haha, den er så svak skyggestrek at det er vanskelig å få tatt bilde av. Så tvile litt på at dere klare å se noe på bildet Hvis ikke mensen dukke opp iløpet av helga, svir jeg av en ny test på mandag :)
Jeg ser'n :) men klarer ikke tyde farge da. Krysser fingra for at vi har vår første gravide her :D
 
Jeg synes alle svake streker ser grå ut, men synes denne ser skikkelig babystrekete ut :p


Jeg har troa! Må jo bare kjøre på med nye test i morgen nå? Kjenner jeg er så spent på dine vegne :D

Takk, dere er søte ❤ Er jo lov å håpe, men merker at siden jeg ikke har symptomer på verken graviditet eller mens enda, så er jeg ganske rolig. Kroppen er bare så rar den syklusen her:/ Vi skal bort i helga, derfor jeg tenkte teste på mandag, samtidig som det får gått noen dager. Tenker jeg pakker med tamponger itilfelle
 
Haha, den er så svak skyggestrek at det er vanskelig å få tatt bilde av. Så tvile litt på at dere klare å se noe på bildet Hvis ikke mensen dukke opp iløpet av helga, svir jeg av en ny test på mandag :)
Ser streken jeg.. hi hi.. håper den blir sterkere neste gang du tester. Krysser alt jeg har for deg :Heartred
 
Hvilken dag er du/tror du at du er i syklusen?
Lotepus: 15/26
lillizilly: 25/28-29
Skvirevippen: cd6
Mon25: cd10
Gomp85: cd 17

Når tror du el. kommer/har vært?
Lotepus: cd 16-18
lillizilly: cd 11-12 utifra el.slim, men usikker.
Skvirevippen: cd13-18 (mellom 9-14. Mars)
Mon25: CD 19-24 (11-16 mars)
Gomp85: Rundt cd 22 (7 mars)

Når ryker evt. Første test?
Lotepus: cd 27, 13 mars
lillizilly: cd 26 evt cd 30 (om ikke mens)
Skvirevippen: cd 27/9dpo/23. Mars avhenger av når el blir.
Mon25: tror ikke det blir nå test denne syklusen, eller får se om mannen tar i bruk kondom eller ikke
Gomp85: Får se. Skal egentlig ikke prøve før etter første tr. Men har jo allerede hoppet litt i høyet uten beskyttelse. Men blir ikke aktiv prøving denne syklusen.
 
Jeg har utrolig dårlig streksyn, men selv jeg så den streken der. Kan ikke si noe om det er skygge eller ei, så blir spennende å se. Lov å håpe at den er positiv. :D

Lotepus: 15/26
lillizilly: 25/28-29
Skvirevippen: cd6
Mon25: cd10
Gomp85: cd 17
XuperB: 30/24 (alt etter om fødsel går som CD 1 eller utskrapingen).

Når tror du el. kommer/har vært?
Lotepus: cd 16-18
lillizilly: cd 11-12 utifra el.slim, men usikker.
Skvirevippen: cd13-18 (mellom 9-14. Mars)
Mon25: CD 19-24 (11-16 mars)
Gomp85: Rundt cd 22 (7 mars)
XuperB: Null peiling! :shifty:

Når ryker evt. Første test?
Lotepus: cd 27, 13 mars
lillizilly: cd 26 evt cd 30 (om ikke mens)
Skvirevippen: cd 27/9dpo/23. Mars avhenger av når el blir.
Mon25: tror ikke det blir nå test denne syklusen, eller får se om mannen tar i bruk kondom eller ikke
Gomp85: Får se. Skal egentlig ikke prøve før etter første tr. Men har jo allerede hoppet litt i høyet uten beskyttelse. Men blir ikke aktiv prøving denne syklusen.
XuperB: Som Gomp85 skal vi egentlig ikke prøve før etter tr, så da ryker det ikke noe test med det første.
 
Dobbelposter, men spekulerer litt på om ikke eggløsningen nærmer seg med stormskritt. Hatt noe lignende som menssmerter/murringer idag (har ikke pleid å ha vondt under el før, som jeg kan huske, men spørs om både fødsel og utskraping har trigget det). Her er de siste testene jeg har tatt:
4a91458eb280b64d3fdd577dd4c07b48.jpg


Alle er negative, men det er jo en stigning der? Er datoer jeg har strøket over for jeg skrev feil på første og da ble alle feil. [emoji23] Men de er tatt i den rekkefølgen.

Kroppen bruker for lang tid nå syns jeg! [emoji13]
 
Dobbelposter, men spekulerer litt på om ikke eggløsningen nærmer seg med stormskritt. Hatt noe lignende som menssmerter/murringer idag (har ikke pleid å ha vondt under el før, som jeg kan huske, men spørs om både fødsel og utskraping har trigget det). Her er de siste testene jeg har tatt:
4a91458eb280b64d3fdd577dd4c07b48.jpg


Alle er negative, men det er jo en stigning der? Er datoer jeg har strøket over for jeg skrev feil på første og da ble alle feil. [emoji23] Men de er tatt i den rekkefølgen.

Kroppen bruker for lang tid nå syns jeg! [emoji13]
Jeg har hørt hormonene endrer seg veldig etter en graviditet. De som ikke kjente noe før får plutselig sterke symptomer og signaler fra kroppen. Men noe skjer her ja :D

Hadde jeg vært deg hadde jeg regna utskrapning som cd 1 da den liksom satte kroppen på riktig kurs.

Veldig trist å lese historien din forresten. Søstern mistet i uke 22, hun ble gravid første pp (rett etter første tr) håper det ligger noe i det at man har litt ekstra futt etter noe slikt :) det er kanskje den største trøsten da noe slikt skjer.
 
Jeg har hørt hormonene endrer seg veldig etter en graviditet. De som ikke kjente noe før får plutselig sterke symptomer og signaler fra kroppen. Men noe skjer her ja :D

Hadde jeg vært deg hadde jeg regna utskrapning som cd 1 da den liksom satte kroppen på riktig kurs.

Veldig trist å lese historien din forresten. Søstern mistet i uke 22, hun ble gravid første pp (rett etter første tr) håper det ligger noe i det at man har litt ekstra futt etter noe slikt :) det er kanskje den største trøsten da noe slikt skjer.

Tror også det blir mer rett å regne utskrapingen som CD 1, for rester i livmora kan jo hemme eggløsning. Jeg hadde jo også heftig melkeproduksjon som ikke roet seg ned før noen dager etter utskrapingen. Vil tro at det også bidro til at syklusen blir litt lengre enn mine vanlige. Men ja, tror også noe skjer her! :D Bestilte litt flere EL-tester i dag, det går med noen sånne ja ...

Så godt å høre at hun ble kjapt gravid igjen.:D Jeg håper jo det jeg også, at det klaffer ganske raskt etterpå og at det holder hele veien inn.
 
Dobbelposter, men spekulerer litt på om ikke eggløsningen nærmer seg med stormskritt. Hatt noe lignende som menssmerter/murringer idag (har ikke pleid å ha vondt under el før, som jeg kan huske, men spørs om både fødsel og utskraping har trigget det). Her er de siste testene jeg har tatt:
4a91458eb280b64d3fdd577dd4c07b48.jpg


Alle er negative, men det er jo en stigning der? Er datoer jeg har strøket over for jeg skrev feil på første og da ble alle feil. [emoji23] Men de er tatt i den rekkefølgen.

Kroppen bruker for lang tid nå syns jeg! [emoji13]

Jeg ser og stigning :)
 
Back
Topp