Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Høres ut som en god plan. Håper du slipper å måtte utredes videre og at vi to kan flytte inn i mars :D

Vi er tre da, veit at lillyzilly har litt pause nå, men godt å ikke være aleine om å ikke ha sett to streker enda :)
Nei, dere er ikke alene ❤ Kjedelig med pausemnd, men er i dpoland nå og finnes ikke et fnugg av symptomer. Eller, finner sikkert noe pms symptomer om jeg leter :p

Er litt inne og sniker og følger med da vettu ;) Håper dere får en fin sommer med 2 streker alle sammen ❤
 
Nei, dere er ikke alene [emoji173] Kjedelig med pausemnd, men er i dpoland nå og finnes ikke et fnugg av symptomer. Eller, finner sikkert noe pms symptomer om jeg leter [emoji14]

Er litt inne og sniker og følger med da vettu ;) Håper dere får en fin sommer med 2 streker alle sammen [emoji173]
Håper du slipper å komme tilbake til prøverforum og at du brått dukker opp i et terminforum [emoji173] aller helst mars, for dit har jeg planer om å ende opp [emoji14]
 
Jeg var også en av oss som mistet i februar. Gjennomførte nettopp nytt prøverørsforsøk og er gravid på nytt :Heartred
Nå håper jeg bare inderlig at spiren sitter hele veien til februar!
 
Vi har prøvd iherdig nå siden februar. Håper endelig en spire fester seg snart. Vil ikke miste motet, men det er like før [emoji30]
 
Jeg ble gravid, men mistet igjen på lørdagen. Så nå hopper jeg videre til de som mistet i juni ! Så får man håpe at alle gode ting er tre! [emoji4]
 
Jeg mista i februar, og var aktiv her inne en stund etter det-så fikk jeg litt panikk og sletta brukeren min. Har hatt en god pause nå, både fra prøving og testing, men savna forumet så jeg lagde meg en ny :) vet ikke hvor mye aktivitet det er i denne tråden lengre, men kjenner jo igjen noen navn og håper vi havner i samme terminforum etterhvert!

Kort fortalt; mista i uke 21 nå i februar, totalt sjokk (har skrevet om det i Vi som har mistet etter uke 12 under gammelt nick hvis noen vil lese) og vi var kjapt i gang med prøvinga. Det gikk ikke, derav pause både herfra og testing og prøving. Nå er vi klare igjen, og vil prøve aktivt fra august-men gjør ingenting for å hindre en eventuell spire før den tid.
 
Jeg mista i februar, og var aktiv her inne en stund etter det-så fikk jeg litt panikk og sletta brukeren min. Har hatt en god pause nå, både fra prøving og testing, men savna forumet så jeg lagde meg en ny :) vet ikke hvor mye aktivitet det er i denne tråden lengre, men kjenner jo igjen noen navn og håper vi havner i samme terminforum etterhvert!

Kort fortalt; mista i uke 21 nå i februar, totalt sjokk (har skrevet om det i Vi som har mistet etter uke 12 under gammelt nick hvis noen vil lese) og vi var kjapt i gang med prøvinga. Det gikk ikke, derav pause både herfra og testing og prøving. Nå er vi klare igjen, og vil prøve aktivt fra august-men gjør ingenting for å hindre en eventuell spire før den tid.
[emoji173] det var tungt å lese =/ men hjertelig velkommen tilbake i allefall :)
 
Jeg mista i februar, og var aktiv her inne en stund etter det-så fikk jeg litt panikk og sletta brukeren min. Har hatt en god pause nå, både fra prøving og testing, men savna forumet så jeg lagde meg en ny :) vet ikke hvor mye aktivitet det er i denne tråden lengre, men kjenner jo igjen noen navn og håper vi havner i samme terminforum etterhvert!

Kort fortalt; mista i uke 21 nå i februar, totalt sjokk (har skrevet om det i Vi som har mistet etter uke 12 under gammelt nick hvis noen vil lese) og vi var kjapt i gang med prøvinga. Det gikk ikke, derav pause både herfra og testing og prøving. Nå er vi klare igjen, og vil prøve aktivt fra august-men gjør ingenting for å hindre en eventuell spire før den tid.

Velkommen tilbake. :Heartred
 
jeg hadde prøvd siden oktober og ble gravid i januar men mistet i uke 6
ble anbefalt å vente noen mnd før vi forsøkte igjen men dette har jeg hørt bare er tull... anyways
vi startet prøving igjen nå og ifølge appen min skal neste EL skal være rundt 24.juli :)
 
Håper alt er bra med dere ❤️❤️ Heldigvis flere av dere som er blitt gravide nå, koselig å følge med ❤️

Alt er ganske bra her, selv om jeg er heller panisk over å ha fått positive tester - helt uventet. Følelsesmessig berg- og dalbane!

Håper alt er bra med deg og. :Heartred
 
Da er dagen kommet, termindatoen.. Jeg som trodde jeg hadde kommet meg videre, men har vært skikkelig langt nede de siste dagene. Har dere kjent på det samme eller var det greit å komme seg videre?
 
Da er dagen kommet, termindatoen.. Jeg som trodde jeg hadde kommet meg videre, men har vært skikkelig langt nede de siste dagene. Har dere kjent på det samme eller var det greit å komme seg videre?

:Heartred:Heartred

For meg var ikke selve termindatoen så tung, jeg sleit mer rundt 17-mai (9 dager før termin det)- men spørs om det var smellen jeg fikk rundt da som gjorde at termindatoen ikke ble så ille. Jeg hadde da allerede vært rimelig nedfor i mange dager, så det ble på en måte ikke verre av at termindatoen kom. Men det var jo dog i den perioden jeg skulle vært høygravid og spent på når han skulle komme til verden. Blytungt var det.
 
:Heartred:Heartred

For meg var ikke selve termindatoen så tung, jeg sleit mer rundt 17-mai (9 dager før termin det)- men spørs om det var smellen jeg fikk rundt da som gjorde at termindatoen ikke ble så ille. Jeg hadde da allerede vært rimelig nedfor i mange dager, så det ble på en måte ikke verre av at termindatoen kom. Men det var jo dog i den perioden jeg skulle vært høygravid og spent på når han skulle komme til verden. Blytungt var det.
Skjønner hva du mener. Jeg har tenkt og kjent ekstra på det siden slutten av september. At det egentlig skulle skje i disse tider. Kjett å gå på butikken og ute ellers å se struttende mager itillegg :(
Godt du har en voksende spire i magen din nå ❤️❤️
 
Back
Topp