Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Det ser lovende ut! Så streken med en gang, på mobil og med solbriller på. Og uten å forstørre bildet. :D

Her var det fortsatt høy temp, så håper på at jeg er 2 dpo nå. Syns dog det er rart jeg bare har hatt negative el tester. Mulig lh toppen min er veldig kort, eller at det er fordi den positive skulle vært på søndag. Drakk jo mye vann både lørdag og søndag, og fløy på do hele tiden. Ikke godt å si. Stoler dog mer på temping en el-tester fra ebay. [emoji14]
d5b9d8e41c21920c8c5a08ad2439b18e.jpg

Tempen skulle vel egentlig vært litt høyere både i går og idag, siden jeg tempet en t for tidlig. Gadd ikke justere siden det uansett er et veldig tydelig temp.hopp.
Hva er forskjellen på runding som er fylt og den som ikke fylt med blåfarge?

Hva er forskjellen på runding som er fylt og den som ikke fylt med blåfarge?
De som ikke er fylt opp er tatt mer en halvtime tidligere eller senere enn jeg vanligvis temper. De to siste nå er tatt en time tidligere enn vanlig f.eks.

De som ikke er fylt opp er tatt mer en halvtime tidligere eller senere enn jeg vanligvis temper. De to siste nå er tatt en time tidligere enn vanlig f.eks.
Haha, slik å forstå :) Begynt å tempe denne pp, men tar temp når jeg våkner bare. I 6-7 tida. Så er vel kanskje for stort sprik, vi får se om den finner EL likevel :)

Hei!

Hvor mange er vi egentlig? Tenkte det hadde vært moro å samle en gjeng for å se om det er lettere å bli gravid etter en sa/ma.

Alle har vi det litt ekstra vondt denne gangen, men kanskje vi kan dele litt følelser og erfaringer med andre i samme situasjon:happy:

Skriv gjerne litt om hvor langt du var på vei og hvor du ligger an i syklusen nå. Har du merket noe kluss allerede eller er alt på stell?

Dette er gjengen;

XuperB
Gomp85 - gravid pp2 etter sa (pp1 med prøving)
Mon25
VimseHåve
Lillyzilly
Aperire11
Milla:^)
Skvirevippen
LilleMy88
Duplo
Lotepus - gravid 4 uker etter sa
Cath141
Evigpessimist
HJT
Nordsjøfrue3
Emmisel
Jeg er også gravid nå. :)

CD 2 og er vel da i gang med PP 3 nå. Har hatt alt for kort lutealfase de to gangene nå, og om det skjer igjen fyker jeg sporenstreks til gynekolog. Jeg håper det retter seg nå (jeg hadde ganske kort lutealfase fra før tror jeg, etter å ha sjekka gamleappen så var den antageligvis på 10 dager ut fra symptomer på EL, tempet ikke og brukte ikke el-tester da), men 7 og 8 dager er jo alt for kort. Håper nå dette bomba "templet" av en kropp kommer på rett kjøl igjen nå da.

Enn at det skal være så vanskelig for noen å få barn da ... Syns sånt burde vært litt mer rettferdig fordelt.

Pp9 er nå snart i gang her... Pp5 etter exuen. 4 fulle pp da den ene hadde defekt lf.

Hvor mange er vi som enda ikke er blitt gravide igjen?

Pp9 er nå snart i gang her... Pp5 etter exuen. 4 fulle pp da den ene hadde defekt lf.

Hvor mange er vi som enda ikke er blitt gravide igjen?

Vi er i alle fall to ...

Her går vi i gang med pp4 etter fødselen. Ikke at pp her har vært fulle, da jeg har hatt defekt lf på samtlige til nå (og funnet ut at jeg hadde flere runder med defekt lutealfase før fødselen og, så det er ikke noe nytt). Satser på utredning fra neste syklus av (blodprøver første syklusdag og så GU før eggløsning en gang, tror de sa ca syklusdag 10). Håper dog på positiv test i stedet. Skal prøve å tigge meg til progesteronstøtte for å forlenge LF neste gang.

Vi er i alle fall to ...

Her går vi i gang med pp4 etter fødselen. Ikke at pp her har vært fulle, da jeg har hatt defekt lf på samtlige til nå (og funnet ut at jeg hadde flere runder med defekt lutealfase før fødselen og, så det er ikke noe nytt). Satser på utredning fra neste syklus av (blodprøver første syklusdag og så GU før eggløsning en gang, tror de sa ca syklusdag 10). Håper dog på positiv test i stedet. Skal prøve å tigge meg til progesteronstøtte for å forlenge LF neste gang.
Høres ut som en god plan. Håper du slipper å måtte utredes videre og at vi to kan flytte inn i mars :D

Vi er tre da, veit at lillyzilly har litt pause nå, men godt å ikke være aleine om å ikke ha sett to streker enda :)

Høres ut som en god plan. Håper du slipper å måtte utredes videre og at vi to kan flytte inn i mars :D

Vi er tre da, veit at lillyzilly har litt pause nå, men godt å ikke være aleine om å ikke ha sett to streker enda :)

Håper virkelig det! :D

Godt å være flere i den båten. Det er så kjipt at sånt ikke bare kan klaffe med en gang. Skulle vært like lett å bli gravid som i den gjengse amerikanske tv-serie eller film. Eller som seksualundervisninga vi hadde på skolen antydet. :p

Hvordan går det med dere? Her er jeg 7 dpo i dag, etter andre el etter aborten i februar. Fikk en syklus uten el. Og tok denne testen i dag, men veldig usikker om det bare er skygge eller hva det er. Skal prøve med på en tidlig g test i morgen tidlig.
b2fc45b697ca905f0e3759b7e92eb8b9.jpg

Temp grafen så langt denne syklusen:
bdd3f57ef5b8c15819bffb84d8db67b6.png

Rundt 8-10dpo og venter i spenning på eventuelt positiv test. Har en litt dårlig følelse på at vi missa El akkuratt pgs ferie litt hver for oss. Etter å miste to ganger på rad trengte jeg litt pause så har ikke prøvd så hardt fram til nå. :p

Hvordan går det med dere? Her er jeg 7 dpo i dag, etter andre el etter aborten i februar. Fikk en syklus uten el. Og tok denne testen i dag, men veldig usikker om det bare er skygge eller hva det er. Skal prøve med på en tidlig g test i morgen tidlig.
b2fc45b697ca905f0e3759b7e92eb8b9.jpg

Temp grafen så langt denne syklusen:
bdd3f57ef5b8c15819bffb84d8db67b6.png
Er det en sånn til monitor? Mener å ha hørt de har strek uansett.. krysser fingra for baby hos deg da:)
Jeg er på cd1 idag [emoji14]

CD 5 her, og TR holder endelig på å pakke sakene sine sammen.

På mandag skal jeg til lege for oppfølging, og skal da ta opp dette med kort/defekt lutealfase + spørre om å bli henvist til utredning for hvorfor det tar så lang tid med oss (var ikke like aktive prøvere sist, men tok allikevel 16 mnd fra prevensjonslutt til graviditet så, ja :p ). Kanskje jeg får noe progesteronstøtte?

Back
Topp