Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg bestilt digital tester som kommer i posten i morgen.. Gruer meg litt til å teste..
Her er min gtest fra i dag.. litt stigning på streken ihvertfall. Tørr håpe på at det ikke er lurestrek nå. Men har bena på jorda frem til jeg får tatt digital.. og den er her i løpet av dagen i følge posten..
Jepp pakka ligger klar på posten nå. Er på jobb hele formiddagen. Men får prøve å lagre opp så jeg får testet i kveld..Tar du digital i dag?
Jepp pakka ligger klar på posten nå. Er på jobb hele formiddagen. Men får prøve å lagre opp så jeg får testet i kveld..
Testresultat fra digital...
Testresultat fra digital...
Hei!
Hvor mange er vi egentlig? Tenkte det hadde vært moro å samle en gjeng for å se om det er lettere å bli gravid etter en sa/ma.
Alle har vi det litt ekstra vondt denne gangen, men kanskje vi kan dele litt følelser og erfaringer med andre i samme situasjon
Skriv gjerne litt om hvor langt du var på vei og hvor du ligger an i syklusen nå. Har du merket noe kluss allerede eller er alt på stell?
Dette er gjengen;
XuperB
Gomp85
Mon25
VimseHåve
Lillyzilly
Aperire11
Milla:^)
Skvirevippen
LilleMy88
Duplo
Lotepus - gravid 4 uker etter sa
Cath141
Evigpessimist
HJT
Nordsjøfrue3
Emmisel
Gratulerer så mye!!! Så moro!!Takk søte dere Håper dere snart har en spire dere også. Sender over drøssevis med babystøv
Takk Ble egentlig første pp. For vi prøvde ikke den første perioden.Gratulerer så mye!!! Så moro!!
Ble det pp2 etter sa?
Har du tips? Inne 3 pp etter sa'n nå og tenker vi på inn i 4Takk Ble egentlig første pp. For vi prøvde ikke den første perioden.
Så fiiinHer er min gtest fra i dag.. litt stigning på streken ihvertfall. Tørr håpe på at det ikke er lurestrek nå. Men har bena på jorda frem til jeg får tatt digital.. og den er her i løpet av dagen i følge posten..
Denne pp gjorde jeg egentlig veldig lite innsats faktisk pga litt upraktisk termintid. Den ble nå 6 januar da. Men tenkte at det ikke var så farlig om det klaffet denne pp pga det. Så la inn aksjer bare en gang (på el-dagen) i den fertile perioden. Og tok bare folat og vitaminer. De andre pp før SA la vi inn mange aksjer, spiste ananas kjerne, drakk crapefruktjuice, tok wild yam, lå med beina høyt osv. Uten at det klaffet.. så virker som det er helt tilfeldig når det klaffer.. håper og krysser alt jeg har for at en spire sitter snart hos deg Du vet jo ihvertfall at alt fungerer siden du ble gravid nå sist. Så den kommer nok.Har du tips? Inne 3 pp etter sa'n nå og tenker vi på inn i 4
TakkSå fiiin
gratulerer sååå masse
Takk for deling av erfaring Håper den sitter snart ja ❤Denne pp gjorde jeg egentlig veldig lite innsats faktisk pga litt upraktisk termintid. Den ble nå 6 januar da. Men tenkte at det ikke var så farlig om det klaffet denne pp pga det. Så la inn aksjer bare en gang (på el-dagen) i den fertile perioden. Og tok bare folat og vitaminer. De andre pp før SA la vi inn mange aksjer, spiste ananas kjerne, drakk crapefruktjuice, tok wild yam, lå med beina høyt osv. Uten at det klaffet.. så virker som det er helt tilfeldig når det klaffer.. håper og krysser alt jeg har for at en spire sitter snart hos deg Du vet jo ihvertfall at alt fungerer siden du ble gravid nå sist. Så den kommer nok.