Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2018 blir absolutt året venter i spenning på TR her før vi prøver igjen. Håper syklusen viser seg å være ganske som normalt.
Jeg slenger meg med her jeg.
Mistet i uke 27 i februar.. Før det hadde jeg MA i uke 13 i juli. Har ingen levende barn, så synes virkelig at uflaksen vår skal snu nå
Har hatt en TR etter fødsel, og er nå på CD 23. Er usikker på når EL var, men jeg tror mellom CD 14 og 18 en gang. Drøyer derfor til over helga med å teste!
Håper på bedre lykke nå. Spennende med testing!Jeg slenger meg med her jeg.
Mistet i uke 27 i februar.. Før det hadde jeg MA i uke 13 i juli. Har ingen levende barn, så synes virkelig at uflaksen vår skal snu nå
Har hatt en TR etter fødsel, og er nå på CD 23. Er usikker på når EL var, men jeg tror mellom CD 14 og 18 en gang. Drøyer derfor til over helga med å teste!
Åh. Ja alt etter 5dpo er tortur [emoji14]7 dpo.. tiden går saaakte altså.. Hvordan går det med alle dere andre her inne?
Krysser fingra for at tanta veit å bli værende hjemme [emoji14]Fikk i tillegg test med svak strek i går, så tror nesten det må ha vært en slags kjemisk om jeg får tr. Kan ikke skjønne noe annet.