Venter på tante rød som ikke gidder komme enda. Hadde det enda vært sjanser for at jeg er gravid hadde det liksom vært greit
Så kjipt. Håper tanta begynner å høre litt mer på hva oss snart [emoji36]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på tante rød som ikke gidder komme enda. Hadde det enda vært sjanser for at jeg er gravid hadde det liksom vært greit
5 dpo idag, med fortsatt stigende temp. Er også skikkelig trøtt idag, og slo av alarmen og greier (våknet av meg selv rett før 5 for min vanlige dorunde, så tempet da). Blir noen lange dager frem til testing neste uke!
Det føles sikker veldig braI dag kom TR, føler at jeg endelig er litt i gang igjen
Det føles sikker veldig bra
I dag kom TR, føler at jeg endelig er litt i gang igjen
Så bra! Godt å være i rute igjen. Er på cd10.Her dukka tr opp, og jeg er på cd1. Nå skal vi virkelig gå inn for å prøve. Håper el dukker opp den uka vi er i Kreta. [emoji4]
Så bra! Godt å være i rute igjen. Er på cd10.
Krysser fingrene for deg!Ja veldig! Nå håper jeg på en relativt normal syklus videre, uten utsettelse av EL. Så er det bare å gå i gang med prøving for fullt.
Her er jeg 10 dpo. Fortsatt høy temp og svaaake streker på to ulike g-tester.. Skal prøve å laste de opp.. men ikke sikkert dere klarer å se noe da..
Nei det forstår jeg godt.. Nye tester i morgen. TakkÆsj, klarer ikke se noe på testene Håper du snart får sterkere tester Gomp85 ❤ Unner deg virkelig en spire ❤
Nei det forstår jeg godt.. Nye tester i morgen. Takk
Ser på begge. De rosa har jeg prøvd selv, og de fikk jeg skygger på hver gang nesten. Og hørt litt div om de blå også..Her er jeg 10 dpo. Fortsatt høy temp og svaaake streker på to ulike g-tester.. Skal prøve å laste de opp.. men ikke sikkert dere klarer å se noe da..
Gleder meg til å se videre tester
Ja roper ikke hurra før jeg ser stigning for å si det sånn.. Men har brukt de rosa lenge og ikke opplevd skygge før. Bare når jeg var gravid sist. Men har hørt diverse om de ja. Tatt ny test nå. Hva tror dere? Ble litt mørkt men..Ser på begge. De rosa har jeg prøvd selv, og de fikk jeg skygger på hver gang nesten. Og hørt litt div om de blå også..
MEN, jeg ser strekene så håper der det jo [emoji14]
Tatt ny?
Oi, ser den med en gang her, den andre måtte jeg stirre litt på :OJa roper ikke hurra før jeg ser stigning for å si det sånn.. [emoji14] Men har brukt de rosa lenge og ikke opplevd skygge før. Bare når jeg var gravid sist. Men har hørt diverse om de ja. Tatt ny test nå. Hva tror dere? Ble litt mørkt men..
Å så gøy at du ser den! Veldig spennende.. håper den blir sterkere nå da..Oi, ser den med en gang her, den andre måtte jeg stirre litt på :O
Ooh, spennende!!
Dessuten ser den rooooosa ut
Ja roper ikke hurra før jeg ser stigning for å si det sånn.. Men har brukt de rosa lenge og ikke opplevd skygge før. Bare når jeg var gravid sist. Men har hørt diverse om de ja. Tatt ny test nå. Hva tror dere? Ble litt mørkt men..