Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

4dpo, og tanta har holdt seg unna lengre enn sist. Sa ifra når hu dro at jeg ikke ville se henne igjen på ei stønn så ^^
d3a5d0438b912aa4c46d7d3f847d9233.jpg

Tja. Hverken tr eller bekreft el her, så fortsatt i limboland. Men tempen indikerer at el kanskje var på fredag. Jeg som trodde el hadde vært allerede. [emoji14]

Oy! Hvilken dag er du på nå da? Må jo nærme seg 40-50 dager?

Her venter jeg på el som ser ut til å være litt forsinket. Ikke positive el-tester tester enda. Så bare å smøre seg med tålmodighet. :happy::p

Da blir det godt med litt påske! Så går dagene litt fortere unna :D

Blør på 9. dagen her, så lite som skjer :p

Uff! Kluss med syklusen?

4dpo, og tanta har holdt seg unna lengre enn sist. Sa ifra når hu dro at jeg ikke ville se henne igjen på ei stønn så ^^
d3a5d0438b912aa4c46d7d3f847d9233.jpg

Oy! Så spennende! Tenker nok at du har mer vanlig syklus denne pp og at forrige var unntakstilstand! Vi kan jo håpe iallefall! Blir spennende påskeferie da!

Oy! Hvilken dag er du på nå da? Må jo nærme seg 40-50 dager?

Da blir det godt med litt påske! Så går dagene litt fortere unna :D
66 dager siden fødselen, 60 siden utskraping. Har vært sjuk og sånt da, så tror det har forskjøvet el for jeg er sikker på at kroppen har prøvd et par ganger. Men ikke uvanlig å gå så lenge, selv om de fleste får igjen mensen mellom 6 og 8 uker etterpå. Håper bare syklusen er normal etterpå nå...

Uff! Kluss med syklusen?

Oy! Så spennende! Tenker nok at du har mer vanlig syklus denne pp og at forrige var unntakstilstand! Vi kan jo håpe iallefall! Blir spennende påskeferie da!

Sykluskrøll etter sa'n ja :( Regne med det går seg til snart :) Jeg har trua :) Håper alt er bra med deg og lille spire ❤

66 dager siden fødselen, 60 siden utskraping. Har vært sjuk og sånt da, så tror det har forskjøvet el for jeg er sikker på at kroppen har prøvd et par ganger. Men ikke uvanlig å gå så lenge, selv om de fleste får igjen mensen mellom 6 og 8 uker etterpå. Håper bare syklusen er normal etterpå nå...
Er på sjette uka og fremdeles ingenting...men har hatt en el og håper tr snart er rundt hjørnet, vil gjerne få systemet i gang igjen.

Sykluskrøll etter sa'n ja :( Regne med det går seg til snart :) Jeg har trua :) Håper alt er bra med deg og lille spire ❤

Æsj! Også når man er mest utålmodig fra før! Men så lenge syklusen er relativt lik i lengde, så får man ta de ekstra dagene med blødning.

I går var vi på tidlig ul og fikk se en liten spire på 6+5 med et flott bankende hjerte :Heartpink skuldrene er senket litt for denne gang:)

Så bra Lotepus! Håper det fortsetter like bra!
Er på sjette uka og fremdeles ingenting...men har hatt en el og håper tr snart er rundt hjørnet, vil gjerne få systemet i gang igjen.
Kjipt å måtte vente så lenge. Jeg trodde jo jeg hadde el for lenge siden ut fra el tester, men kroppen klarte visst ikke slippe egget. Vært fint å få systemet i gang ja. Krysser fingre for at du har tr besøk snart!

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg! Men du får kanskje gjort deg klar mentalt igjen nå. Krysser fingrene for at tr kommer snart!

Venter på TR her. Hatt en del ELslim så antar EL har vært i allefall. Påskeferie og på hytta så da går dagene litt fortere i allefall:happy:

Godt å høre at alt fremdeles står bra til med deg og spiren Lotepus :)

Venter på TR her. Hatt en del ELslim så antar EL har vært i allefall. Påskeferie og på hytta så da går dagene litt fortere i allefall:happy:

Godt å høre at alt fremdeles står bra til med deg og spiren Lotepus :)

Denne gangen ventet du skjønner jeg? Med påskeferie så går nok dagene unna! Lykke til i neste pp!

:Heartpink

Denne gangen ventet du skjønner jeg? Med påskeferie så går nok dagene unna! Lykke til i neste pp!

:Heartpink

Takk for det:Heartblue Ja, venter en mensen før vi prøver igjen. Hodet og kroppen trengte det kjenner jeg. Grugleder meg til å prøve igjen da jeg veit det kommer til å bli tøft, men det skal nok gå :)

Takk for det:Heartblue Ja, venter en mensen før vi prøver igjen. Hodet og kroppen trengte det kjenner jeg. Grugleder meg til å prøve igjen da jeg veit det kommer til å bli tøft, men det skal nok gå :)

Jeg tenker at kroppen din må være veldig mottakelig for bebis nå, siden du ble gravid 2 pper etterhverandre. Og denne gangen skal det gå bra! Alle gode ting er 3:Heartred

Æsj! Også når man er mest utålmodig fra før! Men så lenge syklusen er relativt lik i lengde, så får man ta de ekstra dagene med blødning.

I går var vi på tidlig ul og fikk se en liten spire på 6+5 med et flott bankende hjerte :Heartpink skuldrene er senket litt for denne gang:)

Kortere syklus og flere dager med blødninger, men nå er det slutt ;)

Ååå ❤ Så godt å høre at alt er bra med dere ❤ Nyt tida :)

Back
Topp