Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Da har sa'n etterlatt meg ustabil syklus og 2 pp med tr. Så ikke vært lettere å bli gravid her enda :(

Æsj! Så kjedelig :( Venter på tr nå selv så blir spennende å se hvordan syklusen blir framover. Har ikke så mye sammenligne med da jeg ikke har oversikt over syklusen min til å begynne med. :wacky:

Nærmer seg EL sakte men sikkert. :D

Vedlegg

• Screenshot_20170401-073116.jpg
    Screenshot_20170401-073116.jpg
    730,2 KB · Visninger: 72
Hopper inn til dere jeg, mista en liten gutt i uke 21 i slutten av februar. Helt forferdelig opplevelse, sjokkartet, og de siste ukene har vært et stort kaos, fysisk og følelsesmessig. Han hadde ingen hjerne, så det var ikke muligheter for liv i det hele tatt. Angrer veldig på at vi ikke tok en tidlig ul denne ganga (har en gutt på 4 år fra før), selv om det er like tungt å miste uansett når man mister. Skulle gjerne vært foruten fødselen, men sånn ble det denne gangen.

Nå begynner det å gå bittelitt bedre, særlig fordi jeg ikke lengre får positive g-tester, men er på vei til å få el. Vil likevel vente til etter en TR med å prøve, for å ha litt bedre kontroll på syklus (og unngå baby i årsskiftet/desember), pluss at jeg tror det er lurt for psyken. Hadde egentlig tenkt å vente, men vi klarer ikke la være...har også noen kg til overs som jeg gjerne skulle bli kvitt før nestemann, men det tar jeg som det kommer. At vi skal på ferie og flytte i sommer er også en grunn til å vente, men både mannen og jeg er enige om at skjer det fr den tid, så skjer det. Alt det andre kommer i andre rekke :) har skumlest meg gjennom tråden her nå, ser ut som en hyggelig plass å være. Beklager langt og rotete innlegg fra meg, måtte bare få med alt hehe.
[emoji173]
Så vondt å høre. Søstern mistet i uke 22/23 og det var hjerteskjærende å være vitne til hva de gikk igjenom, og å vite at de fødte et levende barn men som alikevel ikke var klar for den store verden... Tantehjertet mitt var knust lenge, men 3 mnd seinere har et nytt Tantehjerte begynt å slå, de lyktes på første forsøk. Det var infeksjon via mors blod inn i morkaka i deres tilfelle.

Håper at dere også opplever gleden igjen fort [emoji173]

Sjanse for at tr ikke kommer a? :)

Skal ikke være noe sjanse for det denne gangen nei :p blei jo gravid igjen før mensen etter SAen, men mistet igjen veldig tidlig. 2 uker siden nå, så venter på TR og prøver igjen etter det igjen. Føles litt deilig gi kroppen og hodet litt tid til å komme seg igjen. :)

Skal ikke være noe sjanse for det denne gangen nei :p blei jo gravid igjen før mensen etter SAen, men mistet igjen veldig tidlig. 2 uker siden nå, så venter på TR og prøver igjen etter det igjen. Føles litt deilig gi kroppen og hodet litt tid til å komme seg igjen. :)

Huff ja, skjønner det ❤ Håper spiren sitter skikkelig fast neste gang ❤

[emoji173]
Så vondt å høre. Søstern mistet i uke 22/23 og det var hjerteskjærende å være vitne til hva de gikk igjenom, og å vite at de fødte et levende barn men som alikevel ikke var klar for den store verden... Tantehjertet mitt var knust lenge, men 3 mnd seinere har et nytt Tantehjerte begynt å slå, de lyktes på første forsøk. Det var infeksjon via mors blod inn i morkaka i deres tilfelle.

Håper at dere også opplever gleden igjen fort [emoji173]
Uff, så fælt. E døde i magen min, dagen før fødsel. Håper det lykkes fort for oss også, så fint at de har en ny baby i magen.

Tror det nærmer seg el for min del. Trodde jeg hadde hatt, siden strekene var svake, men nå er de sterkere-me lyt sjå i morra hvordan det ser ut :)

Så bra EL nærmer seg for dere!

Her troor jeg tr er på trappa. Spottet bittelitt brunt ikveld, og har murringer. Kroppen jobber med noe iallefall.

Tja. Hverken tr eller bekreft el her, så fortsatt i limboland. Men tempen indikerer at el kanskje var på fredag. Jeg som trodde el hadde vært allerede. [emoji14]

Her venter jeg på el som ser ut til å være litt forsinket. Ikke positive el-tester tester enda. Så bare å smøre seg med tålmodighet. :happy::p

Back
Topp