Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

ENDELIG!!!!!!
ce9b74b8891daedecffd50c8f23d952c.jpg

Formiddagens tester!!
9523bfb5423ef563241aed79434176d8.jpg

Testen rett etter jeg dyppet den [emoji173]

Nå kan jeg endelig si med sikkerhet at de er positive! CD 35 etter aborten. Halleluja! :p

Så bra Mon25! :D

Jeg fikk masse el slim i går kveld, så nå er eggløsning rett rundt hjørnet, endelig! :D
Akkurat 4 uker i dag siden cytotec kuren ble tatt. Blir vanskelig å si hvilken CD jeg er på før neste menstruasjon - aner ikke hvor lang lutealfasen min blir nå.
Men åhhh så herlig å endelig ha litt mer kontroll på kroppen og syklusen igjen!

Her er det enda ikke noe tegn til tanta. Jeg blir smågærn av denne ventingen.

Neste runde vil jeg vite når eggløsningen var, og om den i det hele tatt var, så jeg har bestilt meg termometer. Blir spennende!

Her er det enda ikke noe tegn til tanta. Jeg blir smågærn av denne ventingen.

Neste runde vil jeg vite når eggløsningen var, og om den i det hele tatt var, så jeg har bestilt meg termometer. Blir spennende!
Det er gøy med temping! Jeg angrer ikke på at jeg begynte å tempe. Man får full oversikt over syklusen. :happy:

Tempen klatrer i hvertfall nedover.. :p En stund til EL her enda. Så her får man bare smøre seg med tålmodighet. :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20170328-125538.jpg
    Screenshot_20170328-125538.jpg
    641,3 KB · Visninger: 79
Det er gøy med temping! Jeg angrer ikke på at jeg begynte å tempe. Man får full oversikt over syklusen. :happy:

Virker veldig spennende i alle fall, og vært veldig kjekt å få litt oversikt over syklusen. Nå vet jeg jo ikke om egget har sluppet eller ikke, og jeg tok jo ikke flere EL-tester etter at jeg hadde positiv og så negativ test. *tromme utålmodig med fingrene*

Håper termometeret kommer allerede i morgen. :D

Damer, har dere lagt merke til at dere har fått litt ekstra vann i kroppen etter aborten? Jeg har gått opp 3 kg siden januar. Jeg har jo hatt et dårligere kosthold, og legger fort på meg, men 3 kg er igrunn veldig mye på så kort tid...

Drikker masse vann om dagen for at kroppen skal forstå at den ikke trenger å lagre så mye, og gjort helomvending i kostholdet, så hjelper nok på det :)

Damer, har dere lagt merke til at dere har fått litt ekstra vann i kroppen etter aborten? Jeg har gått opp 3 kg siden januar. Jeg har jo hatt et dårligere kosthold, og legger fort på meg, men 3 kg er igrunn veldig mye på så kort tid...

Drikker masse vann om dagen for at kroppen skal forstå at den ikke trenger å lagre så mye, og gjort helomvending i kostholdet, så hjelper nok på det :)

Jeg har også gått opp! Det ble mindre aktivitet når jeg var gravid pga kvalme og trøtthet. Og når jeg mista var det nok litt trøstespising og fortsatt lite aktivitet. Når du sier det, kan det føles ut som ekstra vann i kroppen. [emoji848]

jeg melder meg også her.. var bare 6 uker på vei og ble anbefalt å vente 1-2 mnd før vi prøver igjen

jeg melder meg også her.. var bare 6 uker på vei og ble anbefalt å vente 1-2 mnd før vi prøver igjen

Uff! Vondt å høre!
Min lege sa kjør på gjerne med en gang. Jeg ble gravid allerede 4 uker etter. Det sies jo at forholdene ligger spesielt godt til rette rett etter en spontanabort, så hvis du er psykisk klar, så bør du vite at legene sier mye forskjellig der ute.

Uff! Vondt å høre!
Min lege sa kjør på gjerne med en gang. Jeg ble gravid allerede 4 uker etter. Det sies jo at forholdene ligger spesielt godt til rette rett etter en spontanabort, så hvis du er psykisk klar, så bør du vite at legene sier mye forskjellig der ute.

Hvordan går det Lotepus? :)

Jeg har gått opp 5 siden oktober, men det ser ut til å kunne skyldes lavt jernnivå i kroppen slik at jeg har hatt et forbigående lavt stoffskifte. Dette har nok også tullet med syklusen min og jeg kan jo bare spekulere i om det var grunnen til spontanaborten.

Kjipt å legge på seg uansett! Ikke tenkt noe spesielt over økning etter aborten

Back
Topp