Ja, skal gjøre mitt besteSkjønner det veldig godt:/ Bra du har mikroskopet å se frem til
Ja, blir spennende å se Hadde vært veldig koselig om kom etter da isåfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skal gjøre mitt besteSkjønner det veldig godt:/ Bra du har mikroskopet å se frem til
Ja, blir spennende å se Hadde vært veldig koselig om kom etter da isåfall
Ja, skal gjøre mitt beste
Så bra Mon25!
Det er gøy med temping! Jeg angrer ikke på at jeg begynte å tempe. Man får full oversikt over syklusen.Her er det enda ikke noe tegn til tanta. Jeg blir smågærn av denne ventingen.
Neste runde vil jeg vite når eggløsningen var, og om den i det hele tatt var, så jeg har bestilt meg termometer. Blir spennende!
Det er gøy med temping! Jeg angrer ikke på at jeg begynte å tempe. Man får full oversikt over syklusen.
Nå må vel toppen være nådd?
Har ikke blitt svakere i alle fall [emoji14]
Damer, har dere lagt merke til at dere har fått litt ekstra vann i kroppen etter aborten? Jeg har gått opp 3 kg siden januar. Jeg har jo hatt et dårligere kosthold, og legger fort på meg, men 3 kg er igrunn veldig mye på så kort tid...
Drikker masse vann om dagen for at kroppen skal forstå at den ikke trenger å lagre så mye, og gjort helomvending i kostholdet, så hjelper nok på det
jeg melder meg også her.. var bare 6 uker på vei og ble anbefalt å vente 1-2 mnd før vi prøver igjen
Har ikke blitt svakere i alle fall
Uff! Vondt å høre!
Min lege sa kjør på gjerne med en gang. Jeg ble gravid allerede 4 uker etter. Det sies jo at forholdene ligger spesielt godt til rette rett etter en spontanabort, så hvis du er psykisk klar, så bør du vite at legene sier mye forskjellig der ute.
Damer, har dere lagt merke til at dere har fått litt ekstra vann i kroppen etter aborten? Jeg har gått opp 3 kg siden januar. Jeg har jo hatt et dårligere kosthold, og legger fort på meg, men 3 kg er igrunn veldig mye på så kort tid...
Drikker masse vann om dagen for at kroppen skal forstå at den ikke trenger å lagre så mye, og gjort helomvending i kostholdet, så hjelper nok på det
Hvordan går det Lotepus?